هتل ناز2 بندر عباس

4 از 5
خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل ناز2 بندر عباس در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های بندر عباس را مشاهده کنید.

لیست هتل های بندر عباس
یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
1,600,000 1%
قیمت 1 شب 1,597,000 تومان
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
2,600,000 1%
قیمت 1 شب 2,597,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
3,100,000 1%
قیمت 1 شب 3,097,000 تومان
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
3,500,000 1%
قیمت 1 شب 3,497,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
سشوار
تلویزیون ال سی دی
سالن همایش
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار امام خمینی، جنب بانک توسعه صادرات، کوچه هاله

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل ناز 2 بندرعباس هتل دو ستاره در بافت مرکزی شهر نزدیک به دیدنی های تاریخی، تجاری، تفریحی و حتی ساحل دریای نیلگون خلیج فارس می باشد. این هتل در سال 1394 افتتاح گشته و به نوعی یکی از هتل های بندر عباس، نوساز محسوب می شود. قیمت ارزان هتل مهم ترین دلیل برای جذب گردشگران و محبوبیت آن می باشد. در ادامه به معرفی کامل تری درباره هتل ناز 2 بندر عباس خواهیم پرداخت.

اتاق های هتل ناز 2 بندرعباس

هتل ناز 2 بندرعباس تعدادی اتاق با فضای مناسب برای اقامت را ایجاد کرده است که شما می توانید بر اساس تعداد نفرات خود، اتاق مورد نظر در این هتل را مورد رزرو قرار دهید. اتاق های این هتل بسیار مرتب چیده شده اند و تمیزی و نظافت هتلی مناسب در این اتاق ها به کار رفته است. همچنین از جمله امکانات داخل اتاق های این هتل می توان به حمام، سرویس بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، مبلمان راحتی و ... اشاره نمود.

امکانات هتل ناز 2 بندرعباس

هتل محبوب ناز 2 بندرعباس یک هتل دو ستاره است و نمی توان انتظار بالایی از امکانات این هتل داشت. ضمن اینکه هتل فاقد رستوران است و برای صرف غذا نیاز به خارج شدن از هتل می باشد. اما با این وجود یک صبحانه خوری در هتل در نظر گرفته شده که هنگام صبح، پذیرای شما عزیزان می باشد. همچنین امکانات عمومی در این هتل نظیر پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، آسانسور، تاکسی سرویس و .... ایجاد شده اند که به نسبت رضایت و رفاه شما را فراهم خواهند کرد. 

موقعیت مکانی هتل ناز 2 بندرعباس

هتل دو ستاره ناز 2 بندر عباس در توریستی ترین بافت شهر قرار گرفته است که به همین دلیل می توان گفت یکی از مهم ترین محاسن آن، همین موقعیت مکانی عالی می باشد. این هتل در بلوار امام خمینی واقع شده است و با ساحل دریا 5 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد. همچنین فاصله هتل تا بازار اوزی ها، شهاب بازار و سینما و دیگر بازارها بسیار کم می باشد که دسترسی در مدت زمان اندک را برای شما فراهم می کند. ضمن اینکه ایستگاهها اتوبوس و تاکسی در خیابان این هتل وجود دارند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.5از 5
آرامش محیط 4.5از 5
کیفیت غذا 3.5از 5
موقعیت 4.5از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

بی شک بهترین هتل و تمیز ترین هتل در بندرعباس... فوق العاده تمیز و شیک

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اصلا از نظر صبحانه خوب نبود و افتضاح اب جوش نبود تخم مرغ سرد گوجه لاموجود گفتن انبار موجود نداشتن وای فای صفر اصلا یک ثانیه نشد ازش استفاده کرد حوله نبود مسواک نبود شامپو نصفه گذاشته بودن تشت تخت افتضاح هر چی بگم کم گفتم به نظر من نیاین و تو ماشین بخوابین سر و سنگین تر هستین

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.