هتل پارسیان آزادی تهران

3.8 از 5
خوب 5 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل پارسیان آزادی تهران در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تهران را مشاهده کنید.

لیست هتل های تهران
دو تخته دبل تجاری ، طبقات6 تا 19
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
6,200,000 1%
قیمت 1 شب 6,197,000 تومان
دو تخته توئین تجاری ، طبقات 6 تا 19
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
6,200,000 1%
قیمت 1 شب 6,197,000 تومان
دو تخته دبل ویژه، طبقات 22 تا 25
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
6,700,000 1%
قیمت 1 شب 6,697,000 تومان
دو تخته توئین ویژه، طبقات 22 تا 25
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
6,700,000 1%
قیمت 1 شب 6,697,000 تومان
سوئیت دو تخته جونیور تجاری، طبقات 10 تا 21
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
9,500,000 1%
قیمت 1 شب 9,497,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
استخر
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
سونا
سالن بدنسازی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : تقاطع بزرگراه چمران و یادگار امام
خیابان ولیعصر
14 دقیقه
86 دقیقه
7172 متر
تله کابین توچال
41 دقیقه
110 دقیقه
9150 متر
کاخ سعدآباد
11 دقیقه
60 دقیقه
4976 متر
دربند
13 دقیقه
82 دقیقه
6813 متر
درکه
6 دقیقه
34 دقیقه
2815 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آزادی تهران یکی از برترین هتل‌ های قدیمی تهران در عرصه ی هتلداری می باشد. این هتل تهران در بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام قرار دارد. این هتل تا به امروز میزبان چهره‌ های مهم سیاسی، تجاری و بین المللی بوده است که به همین دلیل هتل چندین بار برای رضایت طرفدارانش مورد بازسازی قرار گرفت.

هتل پارسیان آزادی تهران در سال 1357 تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به نام هتل هاست شناخته می شد. هایت نام یک گروه زنجیره ای هتلداری در آمریکا است. اما پس از انقلاب اسلامی این هتل به دست سازمان بنیاد مستضعفان و پس از ان در سال 70 به دست گروه هتل های پارسیان رسید.

هتل آزادی تهران برای این که رضایت خاطر میهمانان خود را به خوبی جلب کند، اقدام به بازسازی های بسیاری خوبی کرد که 4 سال به طول انجامید. از سال 1386 تا سال 1390 بازسازی و بهسازی این هتل تهران طول کشید اما سرانجام با اتاق هایی بسیار مدرن، رستوران هایی زیبا و تالار هایی با شکوه آغاز به کار کرد.

اتاق های هتل آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی تهران با 26 طبقه ساختمانی دارای 475 باب واحد اقامتی می باشد. تمامی اتاق های این هتل با طراحی متفاوتی ساخته شده تا سلیقه هر میهمانی به خوبی برآورده شود. از جمله اتاق‌ های هتل می توان به اتاق استاندارد، سوئیت های رویال، سوئیت دوبلکس، سوئیت پرزیدنتال و اتاق ویژه معلولین اشاره کرد.

اتاق استاندارد

در اتاق های استاندارد این هتل تهران یک تخت دابل و یا دو تخت سینگل به نام توئین قرار دارد. درون این اتاق ها یک وان جکوزی همراه دیگر امکانات وجود دارد که بیشتر این اتاق ها دید رو به شهر و دید رو به کوه دارند.

سوئیت رویال

سوئیت رویال هتل پارسیان آزادی تهران را به جرات می توان یکی از بهترین اتاق های هتل دانست. زیرا دارای فضای بسیار وسیع هستند و مجهز به امکانات خوبی می باشند. اتاق خواب، اشپزخانه، وان جکوزی، فضای نشیمن و ... از دیگر امکانات داخل این اتاق هستند.

سوئیت دوبلکس

سوئیت دوبلکس این هتل در دو طبقه طراحی شده که طبقه ی پایین آن شامل سالن پذیرایی و محیطی برای صرف غذا و عصرانه و طبقه ی بالا اتاق خواب با فضای نشیمن طراحی شده است. وان جکوزی هم در این سوئیت خاص وجود دارد.

اتاق ویژه معلولین

در اتاق ویژه معلولین امکاناتی برای این عزیزان در نظر گرفته شده که شامل سرویس بهداشتی مخصوص، تخت های کینگ سایز، حمام مجهز به وان، چشم اندازه رو به شهر یا رو به کوه هستند. لازم به ذکر است تمامی استاندارد های ada آمریکا برای این اتاق رعایت شده است.

سوئیت پرزیدنتال

همانطور که از اسم این اتاق بر می آید امکاناتی همچون یک رئیس جمهور در اختیار شما قرار خواهد گرفت. زیرا در این سوئیت لوکس و خاص 3 سرویس بهداشتی، وان جکوزی، اتاق کار، اتاق خواب، سالن نشیمن، سالن نهارخوری و ... وجود دارد. چشم انداز این اتاق ها نیز رو به شهر و رو به کوه است.

امکانات عمومی داخل اتاق ها

تمامی اتاق‌های هتل 5 ستاره آزادی تهران علاوه بر دیزاین شیک و مجلل، به دلیل وجود امکانات رفاهی لازم برای داشتن یک اقامت به یادماندنی سبب شده تا رضایت میهمانان از انتخاب این هتل تهران بالا باشد. سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی، حمام، تلویزیون صفحه تخت و ... تنها بخش کوچکی از امکانات داخل اتاق های این هتل می باشند.

هتل پارسیان آزادی تهران چه امکاناتی دارد؟

هتل مجلل آزادی تهران دارای امکاناتی نظیر: کلوپ ورزشی (سونا خشک، استخر، حوضچه ی آب سرد، تنیس روی میز، سالن بدنسازی)، تاکسی سرویس، خشکشویی، بیزینس سنتر(خدمات منشی گری)، پارکینگ، دستگاه ATM و ... را در مجموعه ی خود فراهم کرده است. استخر هتل آزادی با وجود فضایی تمیز توانسته نظر عموم مردم را به خود جلب کند.

سالن بدنسازی این هتل با بهترین دستگاه ها مجهز شده تا میهمانان عضلات خود را به خوبی تقویت کنند. جکوزی و سونا بهترین مکان برای ریلکسیشن بوده و به خوبی می تواند احساس سبکی را به شما هدیه دهد. اگر هم با خودروی شخصی به این هتل مراجعه کنید، دغدغه جای پارک نخواهید داشت.

سالن‌های پذیرایی

هتل زیبای آزادی تهران دارای سالن های پذیرایی می باشد که بسیار مجلل هستند. سالن زرین که اصلی ترین سالن با ظرفیت 600 نفر می باشد. این سالن با چیدمان شکوهمند بسیار مناسب برای جلسات کاری، کنفرانس‌ها است که با وجود رختکن و با دو ورودی و خروجی مجزا باعث شده تا میهمانان لحظات خوشی را رقم بزنند.

سالن الماس و برلیان دو سالن مجهز و لوکس این هتل تهران می باشد که تاکنون شاهد برگزاری قرارهای کاری مهم و گفتگوهای دیپلماتیک بوده است. سالن پارسه هتل نیز (ظرفیت حدود 100 نفر محیطی با دید رو به شهر و کوه) و سالن زمرد هتل آزادی با متراژی حدود 162 متر در دسترس میهمانان خواهد بود.

سالن پانیذ هتل جذاب آزادی تهران در طبقات بالای هتل قرار گرفته است. این سالن با ظرفیت 120 نفر می باشد طراحی این سالن بگونه‌ ای است که شهر تهران زیر پایتان قرار دارد. دیزاین حیرت آور سالن سبب شده تا برخی از افراد وسوسه به برگزاری مراسم عروسی در این مکان استثنایی شوند.

رستوران های هتل

هتل آزادی طهران دارای چندین رستوران برگزیده با طراحی‌های خاص و متنوع می باشد. تمام سالن ‌های غذاخوری هتل سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با بهترین کیفیت انجام می دهند. در تمامی رستوران های این هتل تهران آشپزهای حاذق با بهترین مواد اولیه مشغول طبخ غذاهای رستوران هتل می شود.

رستوران های هتل جذاب آزادی تهران از نظر نظافت و چیدمان، رتبه ای عالی داشته و همین امر سبب شده تا رضایت میهمانان در زمان صرف صبحانه، نهار و شام به جلب شود. پرسنل مجرب و خوش برخورد رستوران هتل با سرویس دهی سریع، سعی در بالا بردن رضایت میهمانان دارند.

مقایسه هتل پارسیان کوثر تهران با هتل اسپیناس پالاس تهران و هتل پارسیان آزادی

مسلماً هتل اسپیناس پالاس تهران قابل مقایسه با هتل پارسیان کوثر تهران و آزادی تهران نخواهد بود. زیرا هتل اسپیناس پالاس تهران مجلل ترین هتل ایران بوده و امکاناتی در سطح هتل های جهانی دارد. اما هتل کوثر تهران از دیگر مجموعه های هتل های زنجیره ای پارسیان در ایران بوده که نسبتاً نوساز تر از هتل آزادی تهران می باشد.

هتل پارسیان آزادی تهران آیا در طرح ترافیک قرار دارد؟

خیر، هتل پارسیان آزادی تهران در طرح ترافیک قرار نداشته و اشخاصی که مبادرت به رزرو هتل پارسیان آزادی کرده اند می توانند با خودروی شخصی به این هتل تهران مراجعه کنند.

آدرس هتل آزادی تهران کجاست؟

هتل پارسیان آزادی تهران میان تقاطع بزرگراه چمران و بزرگراه یادگار امام قرار گرفته است.

چه مقدار هزینه برای اقامت در هتل پارسیان آزادی تهران باید پرداخت کنیم؟

هزینه هر شب اقامت در هتل پارسیان آزادی تهران بسته به نوع اتاق از 400 هزار تومان تا 10 میلیون تومان است. البته این هزینه ها در زمان های مختلف تغییر خواهد کرد.

هتل پارسیان آزادی تهران به چه مکان هایی دسترسی دارد؟

موقعیت مکانی خوب این هتل تهران باعث شده تا به نمایشگاه بین المللی تهران، ییلاقات تهران، میدان آزادی و ... دسترسی آسانی داشته باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.6از 5
آرامش محیط 4.4از 5
کیفیت غذا 3.6از 5
موقعیت 3.6از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.8 از 5
خوب 5 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/12/15
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

همه چیز خوب بود .متشکرم

تاریخ ورود : 1402/11/5
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام و درود همه چيز خوب بود جز تهويه ي اتاق و دستشويي كه بوي نامطبوع سرويس ها داخل اتاق ميپيچيد حتي.ممنون از مجموعه ي عالي تون

تاریخ ورود : 1402/01/02
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

انتظار بیشتری داشتم

تاریخ ورود : 1401/6/23
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

رفتار پرسنل پذیرش هتل پارسیان بسیار نامناسب بود

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

ممنون از خدمات عالی

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.