هتل عباسی اصفهان

4.4 از 5
خیلی خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل عباسی اصفهان در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های اصفهان را مشاهده کنید.

لیست هتل های اصفهان
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
5,742,000 1%
قیمت 1 شب 5,739,000 تومان
دو تخته توئین چشم انداز
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
6,413,000 6%
قیمت 1 شب 6,089,000 تومان
سوئیت دو تخته معمولی
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
7,308,400 6%
قیمت 1 شب 6,939,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
سونا
اینترنت در لابی
سرویس ایرانی
مناسب معلولین
صندوق امانات
سرویس فرنگی
استخر
روم سرویس 24 ساعته
اتاق چمدان
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : چهارباغ عباسی، خیابان آمادگاه
خیابان آمادگاه
0 دقیقه
2 دقیقه
187 متر
کاخ عال قاپو
2 دقیقه
15 دقیقه
1208 متر
مدرسه چهارباغ
0 دقیقه
4 دقیقه
319 متر
خیابان فردوسی
2 دقیقه
13 دقیقه
1082 متر
کاخ چهلستون
3 دقیقه
17 دقیقه
1405 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل عباسی اصفهان یک هتل موزه است که اقامت در هتل عباسی اصفهان شما را به 300 سال پیش می برد. کاربری هتل عباسی اصفهان در زمان های گذشته به صورت کاروانسرا بوده که در حال حاضر و از سال 1345، به عنوان هتلی مجلل، فعالیت خود را آغاز کرده است. هتل 3 طبقه بوده و 225 سوئیت و اتاق مجلل درون آن طراحی شده اند. تنوع اتاق های هتل عباسی اصفهان شامل 2 تخته توئین چشم انداز و معمولی، سوئیت پردیس 2 تخته و چشم انداز، سوئیت 2 تخته قاجار و سوئیت صفوی می شود. با رزرو هتل عباسی اصفهان شما از امکاناتی نظیر استخر، 14 تالار، 5 رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، مجموعه آبی، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، فروشگاه و ... برخوردار خواهید شد.

علاوه بر این موارد موقعیت مکانی هتل عباسی اصفهان به گونه ای است که شما تا میدان نقش جهان (حدود 8 دقیقه پیاده)، بازار قیصریه (حدود 9 دقیقه پیاده)، کاخ عالی قاپو (حدود 7 دقیقه پیاده)، مسجد شاه اصفهان (حدود 9 دقیقه پیاده)، سی و سه پل (حدود 12 دقیقه پیاده)، کاخ چهلستون و باغ هشت بهشت فاصله ای اندک خواهید داشت. اگر شما هم علاقه مند به دانستن اطلاعات بیشتر درباره خود هتل، اتاق ها، امکانات، تالارها، رستوران ها و نظرات هتل عباسی اصفهان هستید، پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

اتاق های هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان 225 اتاق دارد که تمامی آن ها دارای طراحی و دیزاین متفاوتی هستند. چند اتاق مخصوص مانند: سوئیت پردیس، سوئیت صفوی و سوئیت قاجار در این هتل علاوه بر اتاق های استاندارد هم موجود است. سوئیت صفوی یکی از لوکس ترین و گران ترین اتاق های هتل عباسی اصفهان به شمار می رود. در کلیه اتاق های هتل امکانات رفاهی همچون سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، چای ساز، حمام و سرویس بهداشتی، اینترنت رایگان و ... تعبیه شده است.

سوئیت پردیس

یکی از سوئیت های خاص هتل عباسی سوئیت پردیس است. این سوئیت چشم انداز بسیار زیبایی رو به باغ هتل داشته و از نظر امکانات رفاهی ایده آل می باشد. امکانات تهیه چای و قهوه، حمام، سرویس بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، سشوار، تخت خواب های استاندارد، مبل و ... از جمله امکانات داخل اتاق های هتل هستند.

سوئیت قاجاریه

در سوئیت قاجاریه هتل شما می توانید از تخت خواب دبل کینگ سایز، معماری و تزئینات قاجاری استفاده نمایید. فضایی فوق العاده خاص  زیبا همراه با چشم اندازی رو به باغ، مقرنس های خیره کننده و آینه کاری های ظریف، چشمان هر گردشگری را مجذوب خود می کند.

سوئیت صفویه

از خاص ترین، بهترین و گران ترین سوئیت های هتل می توان به سوئیت صفویه اشاره نمود. در این سوئیت وسیع 2 اتاق خواب دو نفره طراحی شده که دارای امکانات رفاهی بسیار بالا می باشند. چای ساز، قهوه ساز؛ حمام با دوش، سرویس بهداشتی، حوله و وسایل بهداشتی یک بار مصرف از دیگر امکانات داخل اتاق ها هستند. در این سوئیت خاص، گچبری هایی شکیل از زمان صفوی، مقرنس هایی ظریف به چشم می خورد که موجب تعجب می شود.

امکانات هتل عباسی اصفهان

امکانات هتل عباسی اصفهان به قدری بالاست که نیاز هر میهمانی را به خوبی برطرف می کند. این امکانات به گونه ای است که حتی میهمانان خارجی هتل که بیشتر چهره های سیاسی هستند، زبان به تحسین بگشایند. در ادامه با استخر هتل عباسی اصفهان، تالارها و رستوران های هتل عباسی اصفهان آشنا خواهید شد.

تالار های هتل

این هتل دارای سالن ها و تالار هایی با شکوه می باشد. همین دلیل باعث می شود که مراسم های لوکسی در آن برگزار شود. اصلی ترین تالار هتل عباسی اصفهان تالار عباسی نام دارد. در معماری سقف و دیوار های این تالار زیبا از هنر کُپ بری و لایه چینی استفاده شده است. نقش و نگارهایی که در هم پیچیده و متحد الشکل هستند؛ زیبایی خاصی را به فضای تالار عباسی داده اند. این معماری خاص، نتیجه هنر دست انگشتان هنرمندان اصفهانی می باشد.

لازم به ذکر است این نقوش با پوششی از ورق های طلا بکار برده شده اند. همین امر موجب شده تا شکوه و عظمتی بی نظیر نصیب تالار هتل شاه عباسی اصفهان شود. تالار عباسی 550 نفر میهمان را در دل خود جای می دهد و مراسم های مهم کشوری در آن برگزار می شود. از این رو بسیاری از شخصیت های مهم کشور های جهان در هتل عباسی اقامت داشته اند. از جمله این میهمانان خارجی می توان به وزیر امور خارجه فیلیپین و کاترین اشتون مسئول سیاست اتحادیه اروپا اشاره کرد.

تالار آیینه 

یکی دیگر از تالار های زیبا و با شکوه هتل تالار آیینه نام دارد. وجه تسمیه این تالار به خاطر آیینه های کوچک و زیبای به کار برده شده در سقف می باشد. این تالار زیبا و شکوهمند با به کارگیری استادانی ماهر، آیینه کاری های هنرمندانه ای بر دیوارهای تالار دارد.

تالار فیروزه 

نام این تالار به این دلیل فیروزه است که از کاشی های فیروزه ای رنگ در نمای آن استفاده شده است. طراحی این تالار به گونه ای است که ورق هایی از طلا همراه با کاشی فیروزه ای قابل مشاهده است. سالن فیروزه دارای نکته جالبی می باشد. زیرا در نگاه اول تصور خواهید کرد که کاغذ دیواری پوشش این تالار می باشد. اما بعد از لمس کردن، به این هنر ظریف پی خواهید برد که طلا و فیروزه باهم آمیخته شده اند. هنر کُپ بری در میان تمام تالار های این هتل اصفهان قابل مشاهده می باشد.

فروشگاه

وجود یک فروشگاه در هر هتلی می تواند در وقت میهمانان صرفه جویی کند. از این رو گردشگران ترغیب می شوند برای رزرو هتل در اصفهان، هتل شاه عباسی را در نظر بگیرند. زیرا در این اقامتگاه فروشگاه بسیار بزرگی وجود دارد که تمام نیاز های میهمانان را رفع می کند. در این فروشگاه انواع بدلیجات، فروشگاه فرش، البسه مردانه، زنانه و بچه گانه، کیف و کفش وجود دارد. برای خرید گز و پولکی می توانید به غرفه شیرینی سنتی فروشگاه هتل شاه عباسی اصفهان مراجعه کنید. مطمئن باشید با خرید از این فروشگاه سوغاتی های تازه ای را تهیه خواهید کرد.

رستوران های هتل عباسی اصفهان

از رستوران های زیبای هتل شاه عباسی اصفهان هر چه بگوییم کم است. قیمت ورودی رستوران های هتل شاه عباسی اصفهان متفاوت بوده که به نسبت غذهای ارائه شده، تعیین نرخ می گردد. اما در ادامه قصد داریم شما را با رستوران های این هتل به طور مختصر آشنا نماییم.

رستوران چهلستون

رستوران چهل ستون، اصلی ترین رستوران هتل می باشد. دیوار های این رستوران هتل، به نقاشی هایی زیبا و نفیسی مزین است. آثار نقاشی به جامانده از دوران صفویه و قاجاریه می باشد. رستوران چهلستون هتل شاه عباسی اصفهان دوبلکس بوده و بیش از 400 نفر میهمان را پذیرایی می کند. طرح و نقش تراشیده شده بر روی میز و صندلی ها برگرفته از تخت کوروش کبیر است. انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه ایرانی، بین المللی را می توان در رستوران چهلستون این هتل اصفهان میل کرد. قیمت منو رستوران هتل عباسی اصفهان بسیار گران است.

سفره خانه سنتی

سفره خانه سنتی کاروانسرا، از دنج ترین و آرام ترین نقاط هتل می باشد. در سفره خانه سنتی می توان انواع غذاهای سنتی را در منو مشاهده کرد. حلیم بادمجان، کشک بادمجان،میرزا قاسمی، آبگوشت و .... از جمله این خوراک ها می باشد. فضای سنتی همراه با پخش زنده موسیقی لحظه های نابی را برایتان رقم خواهد زد. ساعت کاری سفره خانه سنتی از 9 شب تا 11 شب است.

رستوران چشم انداز

رستوران چشم انداز زیباترین هتل خاورمیانه، نمایی از شهر سنتی اصفهان را به صورت 360 درجه نشان می دهد. رستوران چشم انداز 250 نفر ظرفیت دارد که برای مراسم های خانوادگی، ضیافت هایی همچون شام یا تولد و جمع های دوستانه؛ مکانی عالی محسوب می شود. توصیه می کنیم برای صرف شام به رستوران چشم انداز بروید تا زیبایی های شهر اصفهان را با چشمان خود مشاهده نمایید.

سالن صبحانه

صبحانه هتل عباسی اصفهان در سالن صبحانه سرو می شود که با آیینه کاری های زیبا و طرح گل و مرغ، فضایی خیال انگیز دارد. این هنرهای مصور و زیبا، حاصل دست هنرمندانی همچون سید جعفر رشتیان و استاد ابراهیم جبار بیگ می باشد. از پنجره سالن صبحانه می توانی گنبد فیروزه ای مسجد چهارباغ را مشاهده نمایید تا هنگام صبحانه لذت بیشتری ببرید.

کافه تریا نقش جهان

این کافه تریا از ساعت 8 صبح تا 11 شب پذیرای میهمانان خارج و داخل هتل است. طرح های زیبا و هنر معماری اصیل ایرانی مکانی دنج و عالی را برای دورهمی های دوستانه فراهم کرده است. انواع گلاسه، بستنی، دسر، کیک، قهوه، چای، نوشیدنی های طبیعی و غذاهایی همچون پیتزا، هات داگ، ساندویچ سرد و گرم و ... در این کافه تریا ارائه می شود.

چایخانه سنتی

در قسمت شمالی هتل عباسی اصفهان یک غرفه ای دنج با دیوارهای بلند کاشی کاری شده به چشم می خورد که مکان چایخانه سنتی هتل است. انواع دمنوش، چای و آش رشته مخصوص عباسی در این چایخانه سرو می شود که از 4:30 دقیقه عصر تا 10:30 دقیقه شب به میهمانان خدمات ارائه می دهد. جهت رزرو رستوران یا چایخانه بهتر است با شماره خود هتل در ارتباط باشید.

مجموعه آبی هتل

یکی از شاخصه های مهم برای ستاره گرفتن هر هتل مجموعه آبی آن است. از این رو هتل عباسی اصفهان دارای مجموعه ای کامل از تفریحات آبی می باشد. مجموعه آبی این هتل اصفهان شامل استخر، سالن ماساژ، جکوزی و سونا می شود. سالن ماساژ هتل با به کارگیری ماساژور هایی ماهر خستگی روزمره را به خوبی از تن مهمانان بیرون می کنند. سونا و جکوزی هتل با طراحی مدرنی ساخته شده و برای درد مفاصل و شادابی پوست عالی هستند. با رزرو این هتل اصفهان از پرشین هتل لحظات خوبی را برای خود خواهید ساخت.

آدرس هتل عباسی اصفهان

اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، خیابان آمادگاه آدرس هتل شاه عباسی اصفهان است که به مکان های بسیاری نزدیک می باشد. مکان هایی همچون میدان امام، مسجد امام اصفهان، کاخ عالی قاپو؛ بازار قیصریه، کاخ چهلستون، کاخ هشت بهشت و سی و سه پل در نزدیکی هتل شاه عباسی واقع شده اند که دلیل مهمی برای رزرو این هتل است.

اطلاعات تکمیلی درباره کاروانسرای عباسی اصفهان

هتل شاه عباسی هدیه شاه حسین به مادرش بوده و سپس این بانوی بزرگ، آن را وقف عام کرد. بعد از گذشت سال ها و بازسازی، این بنا تبدیل به هتلی لوکس و پنج ستاره در اصفهان شد. فضای سبز کهن ترین هتل اصفهان و دنیا بسیار وسیع می باشد. به طوری که هر قسمت از محوطه آن مختص به کاری می باشد. لازم به ذکر است جویباری زیبا به همراه پلی آبی رنگ در وسط محوطه این هتل اصفهان قرار گرفته است. همین امر موجب شده تا دو فضای مجزا را شکل دهد. تفکیک رستوران و کافه سنتی از هم نشان دهنده ی هوشمند بودن هتل عباسی اصفهان است. به نحوی که در یک قسمت محوطه رستوران باغی و در قسمت دیگر کافه سنتی می باشد. دور بودن کافه سنتی از رستوران باغی باعث می شود که دود قلیان مزاحم دیگر مهمانان مقیم در این هتل نباشد.

قیمت ورودی هتل عباسی اصفهان چقدر است؟

قیمت ورودی هتل عباسی اصفهان برای میهمانان ارج هتل گران است که با اقامت در این هتل، نیازی به پرداخت ورودی نیست.

آیا عکسهای هتل عباسی اصفهان واقعی است؟

بله، تمامی عکس های این هتل در سایت پرشین هتل واقعی است

استخر هتل عباسی اصفهان رایگان است؟

استخر این هتل رای میهمانان مقیم در هتل رایگان و برای میهمانان خارج از هتل هزینه دریافت می کند

اتاق های هتل عباسی اصفهان چه نام دارند؟

اتاق استاندارد، سوئیت پردیس، سوئیت صفوی، سوئیت قاجار و آپارتمان از تنوع اتاق های این هتل است.

آیا صبحانه هتل عباسی اصفهان متنوع است؟

باغ هشت بهشت، عمارت عالی قاپو؛ مسجد شیخ لطف الله، مسجد شاه، میدان نقش جهان و ... از جمله مکان های در دسترس هتل می باشند

هتل شاه عباسی اصفهان به چه مکان هایی نزدیک است؟

میدان نقش جهان، کاخ عالی قاپو، مسجد شاه، بازار قیصریه، کاخ چهلستون، کاخ هشت بهشت و ... از مکان های نزدیک به هتل هستند

مزیت رزرو هتل عباسی از پرشین هتل چیست؟

پشتیبانی 24 ساعته، نظرسنجی های حین سفر، قیمت بسیار مناسب و تضمین کمترین قیمت از مزیت های رزرو هتل از پرشین هتل است

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.5از 5
آرامش محیط 4.5از 5
کیفیت غذا 4.5از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4.5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.4 از 5
خیلی خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

خیلی عالی بود استخر مخصوصا اما مایو نداشتن خودشون .

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.