هتل آپارتمان نور النجف مشهد

3.6 از 5
خوب 78 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان نور النجف مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد بوفه
2 نفر
جزییات قیمت
1,200,000 17%
قیمت 1 شب 1,000,000 تومان
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد بوفه
3 نفر
جزییات قیمت
1,800,000 17%
قیمت 1 شب 1,500,000 تومان
اتاق چهار تخته
اقامت با فول بورد بوفه
4 نفر
جزییات قیمت
2,400,000 17%
قیمت 1 شب 2,000,000 تومان
سوئیت یکخوابه پنج تخته
اقامت با فول بورد بوفه
5 نفر
جزییات قیمت
3,000,000 17%
قیمت 1 شب 2,500,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

نزدیک به حرم
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
نمازخانه
گشت درون و برون شهری
سشوار
اتاق چمدان
مینی بار
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : اندرزگو 17، رو به روی درب باب الهادی
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
12 دقیقه
994 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
53 دقیقه
4397 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
40 دقیقه
3345 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
21 دقیقه
1779 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
40 دقیقه
3346 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان نور النجف مشهد یکی از هتل آپارتمان های درجه یک در مشهد است که فاصله ی اندکی با حرم مطهر امام رضا، باب الهادی و صحن جامع رضوی دارد. این واحد اقامتی لابی بسیار زیبایی دارد که با مبلمان‌هایی زیبا، تلویزیون صفحه تخت و ... مجهز شده است. در ضمن عکس هتل نور نجف مشهد را برای شناخت بصری شما عزیزان در گالری جمع آوری کرده‌ایم.

هتل آپارتمان نور النجف مشهد اتاق‌های زیبا و نوسازی دارد که دارای سرویس  بهداشتی ایرانی و فرنگی است. یکی از دغدغه‌ی میهمانانی که دارای نوزاد و کودک هستند همیشه تمیزی و فرش بودن کف اتاق‌ها می‌باشد که هتل مذکور این امکان را فراهم نموده است.

اتاق‌ها، خدمات و امکانات هتل نور النجف مشهد

هتل آپارتمان نور النجف مشهد دارای آپارتمان های یک خوابه و دو خوابه است که این اتاق‌ها به امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، کولر گازی، تخت های شیک و راحت، سشوار،حمام، ملزومات بهداشتی و ... مجهز می‌باشند تا میهمانان با اقامت در این هتل مشهد رفاه بیشتری داشته باشند.

هتل آپارتمان نور النجف مشهد امکانات و خدماتی مانند تاکسی سرویس، اینترنت پرسرعت، خدمات خانه داری، چایخانه سنتی، اتاق چمدان، دستگاه خودپرداز و ... را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. طراحی و ساخت هتل به گونه‌ای است که معلولین و افراد مسن به راحتی می‌توانند تردد نمایند، البته خدمات ویلچر وکالسکه مورد نیاز این عزیزان در هتل نور النجف نیز فراهم می‌باشد.

رستوران هتل آپارتمان نور النجف مشهد وکافی‌شاپ

هتل آپارتمان نور النجف مشهد رستوان خود را در لابی هتل طراحی کرده است که انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت خوبی به میهمانان عرضه می‌کند. ارائه غذا در رستوران هتل بوفه سلف سرویس بوده و حق انتخاب برای میهمانان آزاد است. برای رزرو میز در رستوران با شماره تماس هتل نور نجف مشهد ارتباط برقرار کنید.

این هتل آپارتمان مشهد مانند دیگر همتایان خود مکانی به نام کافی‌شاپ دارد که محبوب‌ترین مکان هتل نزد میهمانان است، زیرا در کافی‌شاپ هتل انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرها، کوکتل‌ها و ... سرو می شود. جهت برگزاری تولدهای دوستانه و قرارهای مهم با شماره تلفن هتل نور نجف مشهد تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

فاصله هتل آپارتمان نور النجف مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل آپارتمان نور النجف مشهد تا حرم به قدری نزدیک است که با 1 دقیقه پیاده روی، خود را در آستان امام هشتم خواهید دید. این هتل آپارتمان مشهد دقیقاً رو به روی باب الهادی واقع شده است.

دلایل رزرو هتل آپارتمان نور النجف مشهد چیست؟

هتل آپارتمان نور النجف مشهد به دلیل نزدیکی فوق العاده به حرم مطهر همواره مورد توجه زائرین تور مشهد از اصفهان می باشد. زیرا با اندکی پیاده روی به صحن جامع رضوی خواهند رسید.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان نور النجف مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هر شب اقامت در هتل آپارتمان نور النجف مشهد از 130 هزار تومان تا 500 هزار تومان می باشد که به نسبت امکانات و لول هتل منصفانه است. توجه داشته باشید که این قیمت ها در زمان های مختلف تغییر خواهد کرد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان نور النجف وجود دارد؟

هتل آپارتمان نور النجف شهر بهشت فاقد هیچگونه اتاق لوکسی می باشد که جهت برطرف نمودن این موضوع می توانید هتل های 5 ستاره مشهد را رزرو کنید.

هتل آپارتمان نور النجف چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان نور النجف مشهد خدمات و امکاناتی نظیر صندوق امانات، رستوران و کافی شاپ، تاکسی سرویس، خدمات لاندری، خدمات جانبازان و معلولین، نمازخانه و ... را ارائه می دهد.

آدرس هتل آپارتمان نور النجف مشهد کجاست؟

آدرس هتل نور النجف مشهد در خیابان شهید اندرزگو، اندرزگو 17 رو به روی باب الهادی است. موقعیت مکانی هتل به گونه‌ای است که شما می‌توانید از بازار ها و مکان های تاریخی دیدن کنید.

هتل آپارتمان نور النجف به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان نور النجف مشهد به دلیل موقعیت مکانی خوب به بازار فرش فروش ‌ها، بازار سرشور، حمام مهدی قلی بیگ یا همان موزه مردم شناسی مشهد به آسانی دیدن فرمایید

هتل آپارتمان نور النجف مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آپارتمان نور النجف مشهد با هتل هایی همچون هتل آپارتمان میزبان مشهد و هتل آپارتمان افتخار مشهد برابری می کند. اما گزینه دیگر برای اقامتی ارزان، هتل آپارتمان نور گلستان مشهد است.

قوانین هتل آپارتمان نور النجف چیست؟

هتل آپارتمان نور النجف در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان نور النجف مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.8از 5
آرامش محیط 3.8از 5
کیفیت غذا 3.6از 5
موقعیت 3.7از 5
ارزش خرید 3.2از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.6 از 5
خوب 78 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

واسه بار دوم اومدم این هتل.از دفعه قبل خدمات و کیفیت غذا بهتر شده. هتل خیلی نزدیک به حرم. غذا خوب و تازه پخت هرروز. و بیشترین رضایتم برای اومدن دوباره به هتل برخورد عالی پرسنل و تمیزی اتاقها.ممنون از هتل نور نجف عزیز

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

با سلام. بنده کانتر اژانس هستم و بدلیل تعداد زیاد مسافرینی که در هتل نورنجف میذاشتم برای بازدید واقامت و درک حال مسافرین اژانس اقامت در این هتل انتخاب کردم. به طور کلی بخوام این هتل رو توصیف کنم نقاط مثبت هتل. اتاق ها فوق العاده تمیز ومرتب- برخورد پرسنل عالی- فاصله تا حرف بسیار نزدیک کیفیت غذا خوب (دوستان کیفیت غذای این هتل در مقایسه با تمام هتل های هم رده عالی است. چون طبخ در خود هتل و اشپز دارن و از رستوران بی کیفیت اطراف حرم نمیگیرن.) (منو نهار در سه روز اقامت بنده: روز اول (جوجه- کباب- قرمه سبزی- برنج ساده- زرشکپلو- سوپ- سالاد ترشی- نوشابه روز دوم: ماهی- رولت گوشت- قیمه -سبزی پلو- برنج ساده-سوپ- سالاد- ترشی- نشیدنی- روز سوم ( مرغ- خورش کرفس- میکس کباب و جوجه- برنج ساده- استانبولی و...) نقاط ضعف هتل اسانسور که کمی بیشتر از انتظار باید منتظربمونی- تنوع غذا بیشتر باشد در طول هفته عالی میشود در کل به عنوان یک فرد اژانس دار و باتجربه بیشتر کار کردن با هتل های زیاد در مشهد این هتل جز اولویتهای معرفی به مسافرینم است چون مطمعنم مسافر هزینه ای که بابت سفر میکند از خدمات خوبی بهره مند میشود. اگر دنبال هتل اپارتمان باقیمت مناسب و تمیز و کیفیت غذای خوبی هستین قطعا نورنجف ممنون از تمام کادر خوب نورنجف

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

کاملا متفاوت با گفته ها ، فضا تاریک ، تهویه نداره ، کیفیت غذا پایین برنج هندی ، پایه غذاها همش مرغ ، آسانسور یکی برای 6طبقه ، خروجی سرویس فرنگی افتضاح ، فرعیش به حرم زیاده ولی پیاده تا حرم 5تا8دقیقه برای افراد عادی

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

مسیر گذر رفت و آمد نامناسب بود. اتاق ها تمیز بود ولی تعداد اتاق ها با یه آسانسور جوابگو نبود در زمان های پر تردد معطلی زیاد داشت. درخصوص غذا اگر نیم ساعت آخر تایم غذا میرسیدم تنوع ی نبود و صرفا یه نمونه بود. ماست که اصلا رویت نشد و فقط ترشیجات بود . هر چیزی هم تمام میشد مدیریتی نبود که بلافاصله تمدید شود مثلا با میگفتیم نان نیست سالاد نیست غوری نیست نی نیست پشقاب نیست تا بیاورند در کل حاضر نیستم مجددا در این آپارتمان اقامت داشته باشم

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل آپارتمان نورنجف مشهد هیچ عیبی نداره فقط مشکلی که داره اینه که دشمن و بدگو زیاد داره.هتل عااالی همه چی شبی500 تومان دادیم دوبرابر خدمات دادن بهمون.

تاریخ ورود : 1402/10/21
2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سلام گذر رفت و آمد مورد رضایت نبود غذا اصلا کیفیت نداشت تمام غذای که ارائه میشد طبع سرد مزاج بود و تنوع انها هم خیلی کم و روزها معمولا تکراری بود

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام دوستان.بنده بعد از خواندن نظرات تصمیم گرفتم کنسل کنم ولی به اصرار اژانس اومدم. همه چی عالی. تمیزی اتاقها. کیفیت غذا. بنده 3 شب در هتل اقامت داشتم در تاریخ دی 1402 واقعا راضی بودم. نظرمو اینجا ثبت کردم تا تشکری باشه از هتل و اژانس

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

من قبل از انتخاب کامنتها رو خونده بودم و حتی تا شب قبل از اقامت هم نظرم بخاطر کامنتهای منفی که دیده بودم عوض شده بود و میخاستم عوض کنم اما زمانی که وارد اونجا شدم و طرز برخورد پرسنل و نوع و کیفیت اتاقها و غذا رو دیدم واقعا همه عالی بودن نسبت به هزینه ای که کردم و من اگر دوباره فرصتی پیش بیاد اونجا رو انتخاب خواهم کرد

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

من 4 شب اقامت داشتم کیفیت غذا عااالی برنج خوشبخت وخوشعطر تمیزی فوق العاده تمیز و اخلاق خوش برخورد حتما دوباره تجربه میکنم سفر بعدیم این هتل انتخاب میکنم لطفا ایراد الکی نگیرید.غذا حتی ده بار هم میخواستی واست شارژمیشد واز نظر حجم وکیفیت خیلی خوب بود

تاریخ ورود : 1402/10/20
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

سرویس دهی و امکانات داخل اتاق ها بسیار ضعیف،،مخصوصا تهویه اتاق ها خیلی خیلی ضعیف

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

با سلام در کل هتل مناسبی بود.نسبت به قیمت پیشنهاد خوبی بود

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

از کیفیت غذا فضای داخل هتل تمیزی هتل و اتاق رضایت کامل داشتم. با تشکر از مدیریت عالیتون.

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

خدایی بی انصافیه بخواهیم کامنت های بد بگذاریم.نسبت به پولی که پرداخت کردیم خدمات خوبی دریافت کردیم.

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

از نظر پرسنل عالی سرمایشی و گرمایشی خیلی ضعیفه هر طبقه یک سیستم داردوبقیه با نظر اتاق های دیگر مشکل ساز است غذا خوب ولی نصف است مثلاً نصف سیخ کباب و جوجه نوشیدنی ها داغ است . آب گرم بد میایید قند و چای کم داردملافه وحوله بسته‌بندی ندارد

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

باسلام ما هشت نفر بودیم ک در یک روز مانده به برگشت متاسفانه همه مون درگیر دکتر و درمان شدیم کیفیت غذااصلا خوب نبود غذا زیاد بود ولی مانده پیشنهاد میکنم اگر کسی غذا براش مهمه این هتل رو انتخاب نکنه ،نزدیک به حرم از باب الجواد ،دارای امنیت ،عملکردآسانسور ضعیف،نبود آب سرد کن ،کیفیت آب جوش خوب نبود اصلا مزه چای خوب از یادمون رفت،رفتار کارکنان خیلی خوب نبود .

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

با نهایت احترام به اطلاع می رساند اینجانب به همراه همراهانم از کلیه خدمات بخصوص از کادر رضایت کامل را دارم. با سپاس به امی دیدار

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام.ممنون از خدمات خوب هتل-غذا عالی تمیزی عالی- رضایت قطعی داشتیم

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

از نظر موقعیت مکانی و کیفیت غذا نظافت اتاق ها خوب بود و اقامت خوبی داشتیم.

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چی خیلی خوب بود.واقعا ممنون از همه پرسنل و مدیریت عالی مجموعه-

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

با سلام من یک ماه پیش به هتل نورنجف رفتم باید بگم خیلی عالی بود مخصوصا کیفیت غذاهاش و تمیزی اتاقها ممنونم از مدیریت خوب این هتل .

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل پیشنهاد خودمون بود چون قبلاً رفته بودیم و از همه چیزش مطمئنم بودیم که عالیه

تاریخ ورود : 1402/9/12
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

ممنون التماس دعا انشاالله دوباره قسمت شود بیاییم

تاریخ ورود : 1402/9/14
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

بار اول و اخری بود که از پرشین هتل تور رزرو کردم. واقعا پرسنل بی ادب و بی مسئولتی داره.

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل بسیارتمیز. غذای عالی. ممنون از همتون و اجرتون با امام رضا. بنده سالی 4 بار مشهد میام دوستان. هتل واقعا رضایت بخش بود با خیال راحت رزرو کنید

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چی عاااالی غذا اتاق خوابدار نورگیر برخورد پرسنل مممنون از مدیریت نورنجف ممنون از پرشین هتل عزیز

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

غذاش بیشتر به غذای کودک شبیه بود 1سیخ کوبیده رو نصف میکردند و بهت میدهند. جوجه هم همین طور. اب جوش که فقط موقع سرو غذا بود دیگه نبود. اسانسور واقعا که افتضاح بود همیشه 10 دقیقه باید معطل میشدی. رفتار کارکنان خوب بود.

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

از لحاظ تمیزی اتاقها- فاصله تاحرم واقعااااا عالی بود-ممنونم از دوستان بابت پیشنهاد خوبشون غذا کیفیت از نظر ما خیلی خوب بود- خود هتل اشپزخونه داشت و کباب و جوجه داغ برامون اوردن-

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام به همه دوستان. به مدت هشت شب در این مجموعه اقامت داشتم . تنوع غذایی خوبی داشت . صبحانه دو مدل گرم و سرد 10مدل . نهار هم چهار مدل بود کیفیت نهار عالی به نسبت قیمت . شام هم تنوع خوبی داشت . واقعا با مبلغ کمی که پرداخت میشه نمی‌دونم چطور بقیه زوار توقع بالایی دارن تو این گرونی ها واقعا به اندازه پولی ک پرداخت کردیم خدمات خوبی داشت اتاقها تمیز پرسنل با ادب و مرتب . مسیر هم ب شدت نزدیک . ممنون از پذیراییتون . فقط اگر آسانسور دو تا بود بهتر میشد .

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام. من با خانواده ام بمدت 7 شب در مشهد و هتل نورنجف اقامت داشتیم. 7 شب زمان کمی نیست یرای اعلام کردن خوب وبد هتل از نظر نظافت و بزرک بودن اتاقها بسیار عالی. هم اتاق خواب هم حال پنجره دار ونورگیر غذا بسیار خووب فاصله نزدیک برخورد پرسنل دوستانه ممنون از اژانس کبوتران کرمان بابت پیشنهاد خوب.اجرتون با امام رضا.خدایی هرکی نظر منفی نوشته احتمالا یا هزینه تورشون خیلی زیاد گرفتن یا واقعا تا حالا هتل نرفته که مجموعه به این خوبی رو بد جلوه داده-دوستان الکی خودتون رو مدیون نکنید

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

باسلام خدمت همه دوستان بنده همرا با دوستان و خانواده بمدت ۴ شب در هتل نورنجف مشهد اقامت داریم تمام هتل در این مطالب خلاصه میشود کیفیت اتاق و تمیزی از هتل ستاره دار هم بهتر است فاصله تا حرم نهایت ۷ دقیقه میشه البته از داخل کوچه رفت و امد باید داشته باشین که کمی پیچ دارد ولی به نزدیک بودن و خلوت بودن ارزش دارد از نظر غذایی و رستوران پرسنل خیلی خوب دارد رستوران ولی کیفیت غذا رو اگر بهتر کنن واقعا ۳ ستاره حق این هتل میشود ولی در همون حد که هزینه پرداخت کردیم واقعا رضایت مند بود ارزش هتل نسبت به خرید واقعا عالی است و در ادامه اینم بگم اسانسور نسبت به تعداد اتاق کم است ولی بازم ممنون التماس دعا

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام.من وهمسرم بمدت 5 شب ابان ماه 1402 در هتل اقامت داشتیم. دوستان از نظر تمیزی اتاقها و نزدیکی به حرم واقعا رضایت بخش است. کیفیت غذا معمولی روو به بالا البته بیشتر هتل های مشهد حتی هتل 4 ستاره هم کیفیت عالی ندارد در کل توقع از رستوران هتل رو باید پایین اورد چون حجم مسافر بالا است.از 5نمره 4 به این هتل اپارتمان میدم. بازم ممنونم از پیشنهاد هتل تجربه خوبی بود

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

دوستان من 4شب در این هتل اقامت داشتم و همه چی برای من و خانواده ام با مبلغی که اژانس پرشین هتل عزیز از ما گرفتن کاملا رضایت دارموهمونطور که اژانس فرمودن اتاق هاخیلی تمیز و در طبقه ما اتاق های دیگر رو در حال شستشو و تعویض تشک خوشخواب دیدم که واقعا در کمتر هتل اپارتمانی اینگونه است.برخورد خیلی خوب بخصوص بخش رستوران ومدیریت کیفیت غذا خوب بود.وظیفه دونستم از همینجا از پرشین عزیز تشکر کننم بابت پیشنهاد خوبش بهمون

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام.هتل اپارتمان تمیز ومورد تاییدی است دوستان. از نظر کیفیت غذا نسبت به دو سه مجموعه دیگه ای که من همین امسال اومدم مشهد بهتر است.فضای لابی بزرگ.رستوران خفه نبود و بسیار نورگیر بود که یکی از بهترین حسن هتل است چون بیشتر هتلهای مشهد داخل پارکینگ که بوی گند و گرفته است رستوران دارن.جالب بود واسمون با هزینه متوسطی که پرداخت کردیم منو شام نیزغذای برنج و کبابی داخل بوفه داشتن.از اشکالات هتل اولا اسانسور بود که اونم زمان نهار وشام اذیت میشدیم وداخل کوچه بودن هتل البته با مسافت 5 دقیقه ای تا حرم به چشم نمیود در کل بنده به عنوان مسافرهتل کامل رضایت داشتم وقطعا سفر بعدی به مشهد و پیشنهادم به دوست و اشنا هتل نورنجف است

2 از 5 خدمات هتل بد بود

یکی از بدترین و بیخود ترین هتل تومشهد هستش غذا افتضاح آسانسور افتضاح من عمرا دیگه پامواونجا بگذارم تو چادر بخوابی از اونجا بهتره بعد نوشتن سلف سرویس اندازه به بچه غذا میدن کجا سلف سرویس هستش فقط با دروغ بنده خدا پیره مرد پیره زن فقط اونجا هستتن اونا هم بلد نیستن اعتراض کنن خلاصه برید پشیمون میشید

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

یکی از بدترین هتل آپارتمان همین هتل نور نجف هستش امکانات زیر صفر غذا افتضاح هر کی بیاد پشیمون میشه من یه روز بیشتر نموندم راه هتل هم باید از تونل. وحشت بگذری برسی آسانسور یه کوچولو گذاشتن بخوای بری طبقات باید دوساعت منتظر بمونی غذا هم اسمش سلف سرویس هستش اندازه بچه غذا میریزن سلف نیستش خلاصه اسم هتل رو باید بگذارن فاجعه ای به نام نور نجف

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام.من اقامت درهتل دارم هم اکنون. از بجنورد اومدم و هرماه به مدت دوشب واسه کارم مجبورم بیام. امروز که پرسنل هتل ازمون پرسیدن بابت خدمات هتل ازشون تشکر کردم. و ازمون خواستن نظرمون رو حتما اعلام کنیم اینجا مثبت: از نظر مسافت زیر67 دقیقه غذا 34نوع است و میتوان از همه استفاده کرد اتاق ها واقعا تمیز است برخورد پرسنل خوب منفی مخلفات کنار غذا بیشتر شود شام لطفا تنوع بیشتر دیگه چیزی نیست همه چی عااالی

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام. من سرگروه گروه57 نفره هستیم. هتل از نظر تمیزی مسافت کیفیت غذا واقعا عالی بود برخورد پرسنلمودبانه در حدی که بعضی از اعضای گروهمون متاسفانه بی ادبی کردن ولی پرسنل بدون هیچ گونه رفتار زشت جواب دادن. فاصله نزدیک. تنوع و کیفیت غذا خوب. قطعا انتخاب هتل برای هرسال گروه نورنجف است.

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

فقط پیام دادم بگم واقعاا رضایت من وهمسرم ام از هتل بالاست.خدایی قبلا چه هتلی رفتن این مسافرین که نظرات این همه منفی نوشتن بدو ورود با اینکه صبحونه بهمون تعلق نمیگرفت و ما گرسنه از راه اومدیم بدون هزینه ای مارو به سالن هدایت کردن- اتاق ها فوق العاده تمیز کیفیت غذا خوب وبوفه بود.از نظر نزدیکی نهایت 5 دقیقه ولی داخل کوچه تردد باید میکردیم.

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام. بنده از بابت نظافت اتاق برخورد پرسنل وتمامیخدمات عالی هتل وظیفه دونستم اینجا پیام بذارم چون واقعا نسبت به نظرات منفی برخی از دوستان عزیز اصلا چنین چیزی تجربه نکردیم. هتل تمیز.کیفیت غذا خوب. برخورد مسیولیین خوب0 تشکر از همه مجموعه هتل نورنجف

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام. ممنونم از اژانس تکنام تهران بابت پیشنهاد هتل نورنجف واقعا لذت بردیم از این هتل و سفر بابت خدمات خوب این افراد هم که نظرات اینقدر منفی نوشتن دقیقا مشکل شخصی داشتن وگرنه ماااا واقعا راضی بودیم. البته مشکل اسانسور که نسبت به تعداد مسافرین کم است باید فکر چاره کنن مسیولیین همه چی عااالی

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

بسم ال..- -بنده همراه با خانواده بدون هیچ اطلاعاتی در مورد این هتل رزرو کردم- به مبلغ 500 هزارتومان هرشب با غذا اتاق بسیااار تمیز کف اتاقها موکت- کیفیت غذا خوب بود- تنوع غذا هرروز3-4 نوع پیادهروی تا حرم با اینکه داخل کوچه بود زیر 5 دقیقه. من واقعااا راضی بودم- ممنون از تمام خدمات و خسته نباشی به تمام کادر نورنجف

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هرکسی که اینجا تعریف کرده قطعا از پرسنل خودشون هستند. به هیچ عنوان قبل از اینکه برم نسبت به اونجا نظر منفی نداشتم ولی وقتی رفتم دیدم واقعا از نظر غذا افتضاح بود.هرسیخ کباب کوبیده را نصف کرده بودن و برای هر نفر یکی می‌ذاشتند داخل بشقاب و اگر اصرار میکردی لطف میکردند یه تیکه دیگه می انداختند داخل ظرف. همه غذاهاشون را آنقدر کوچک و ریز کردند و فقط هم خودشون براتون میکشند که به وقت زیاد برندارید.یه جوری میکشند تو ظرف براتون که به زور اندازه به پرس غذای معمولی بشه. به هیچ عنوان سلف سرویس نیست اعتراض هم کردم بهشون اینجوری نبود که بیام اینجا و پشت سرشون حرف بزنم اما اعتراض من نتیجه ای نداشت و در کمال بی ادبی گفتند اگر بیشتر بریزیم اسراف میشه حتی اگر ته مانده غذای خودتون، همون مقدار کمی که براتون میکشند را بخواهید داخل اتاق ببرید و بعداً بخورید بهتون اجازه نمیدهند. و پرسنلشون مرتب سر شام و ناهار دور میزتون می چرخند که یه وقت غذا نبرید با خودتون....خلاصه از نظر غذایی واقعا ضعیف بود .تمیزی اتاقش خوب بود

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اصلا پیشنهاد نمیکنم کیفیت غذا افتضاح رفتار پرسنل نامناسب و اتاق فقط توالت فرنگی دارد آسانسور هم فقط یکی موجوده و خیلی کند کار می‌کنه ما اکثراً از پله استفاده کردیم

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

من قبل از اومدن به هتل با دیدن نظرها واقعا وحشت کردم ولی الان دو روز هست اقامت داریم اینجا تمام چیزایی که نوشتین بیخودیه،رفتار پرسنل عالیه مخصوصا داخل رستوران،هرچقدر غذا بخای بهت میدن،طمع غذا ها واقعا نسبت به چندجای دیگه که بودم این بهتره،نظافت عالیه،یخچال هم هست داخل اتاق،فقط یه خورده مسیرش تا حرم پیاده روی داره که اونم زیاد نیست در کل من سال دیگم انتخابم نجف نور هست

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

بسته به هزینه ای که کردم نظافت اتاق خوب بود کیفیت غذا خوب بود پرسنلی مودب داشتن فاصله تا صحن غدیر خیلی کم بود

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

با سلام خدمت زوار گرامی قبل اینکه هتل رو انتخاب کنم منم کلی نظرات رو بررسی کردم واقعا همه نوشتن به علت شلوغی آسانسور منتظر بودیم خوب اگر هتل انقد افتضاحه چرا پس انقد شلوغه همه میدونیم ک مشهد بیشترین هتل و آپارتمان رو داره . لطفاً خودتون رو مدیون نکنید . غذا خوب بود منو سلف ولی سلف واقعی نبود حقیقتا. اتاق ها تمیز مرتب . پرسنل خوش برخورد . نزدیک حرم بود فقط 5 دقیقه تا حرم . غذا به نسبت هزینه ک کردیم عالی بود خدایی . ممنون از نگاهتون التماس دعا

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

توروخدابه نظرات توجه کنیدمن قبل ازامدن نظرات خوندم متاسفانه اعتمادنکردم.بقرآن کیفیت غذاافتضاح هست.ماهنوزداخل هتل هستیم ۱۲نفریم همه ناراحتی معده پیداکردیم.دووووربه حرم کوچه های قدیمی وترسناک.آسانسورسرعت پایین.توروخدابه نظرات اعتمادکنید.به امام رضاقسم پذیرایی افتضاح.مسافت تاحرم فاجعه.مهر۱۴۰۲

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

با سلام و عرض ادب خدمت زائران و همکاران عزیز. انشا الله که تحت توجهات ویژه امام مهربانی ها قرار بگیرید و زیارتتان مورد قبول واقع شود. چند نکنه در مورد آن دسته از هموطنانی که نظرات و نوشتن خواستم اعلام کنم. اول:نسبت به بحث سرو صدا و صدایی نوحه سرایی که هر از گاهی مخصوصا در ایام مناسبی در بعضی از اتاق های مجموعه به گوش میرسه به این دلیل است که مجموعه دقیقا در مجاورت بولوار آیت الله واعظ طبرسی واقع شده که این مکان از طرف آستان قدرس تعبیه شده برای برگزاری مراسمات مذهبی که ما بار ها و بار ها متذکر شدیم به قسمت روابط عمومی آستان قدس که متاسفانه ترتیب اثر داده نشده‌. دوم:نسبت به داشتن یک آسانسور .ما کلا در کل روز فقط چند ساعت مشکل تردد داریم که آن هم در حال نسب آساسور مجدد در مجموعه هستیم. سوم :غذا و سرو غذا یک امر ذائه ای است و میزان ناررضایتی ما در مجموعه ٢٠ درصد است. کیفیت غذا نسبت به هزینه ای که میشه نسبتا خوب است. به هر حال بیصبرانه منتظر حضورتان هستیم. معلم(مدیر مجموعه)

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

این هتل رو به بنده آژانس پیشنهاد داد، مشکل اسانسور داشت، سرویس بهداشتی ایرانی نداشت، موکت اتاق ودیوارها تمیز نبود،غذا هم ساده بود و محیط بهداشتی نبود، پرسنل هم جوابی برای مشکلات نداشتن

1 از 5 خدمات هتل بد بود

تهویه بسیاررررر نا مناسب .رفتار پرسنل به شدت گستاخانه . کیفیت غذا واقعا افتضاح اتاق ها بسیار تاریک و بدون یخچال،دستمال کاغذی و .... مدت زمان زیادی را باید منتظر ماند تا بشود از اسانسور استفاده کرد

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

بی کیفیت ترین وبدترین هتلی که میشه انتخاب کرد این هتل هست.اصلا مدیریت نداره و از هرنظر که فکرمیکنم ازانتخاب این هتل پشیمونم.برای این مجموعه فقط یک آسانسور در نظر گرفته شده که برای هرباراستفاده از آسانسور حداقل پنج تا ده دقیقه باید منتظربمونی و سرعت آسانسور افتضاحه ،پرسنل لابی خیلی خیلی بی مسئولیت هستند و راحتی زائرا براشون هیچ اهمیتی نداره وهر درخواستی هم ازشون بکنیم کاملا بی تفا‌وت هستند درصورتیکه گفتند انجام میشه.درکل واقعا مجموعه ی افتضاحیه و ارزش انتخاب نداره

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

کیفیت غذاش اصلا خوب نبود برغذا جیره میدادن

1 از 5 خدمات هتل بد بود

امکانات رفاهی و بهداشتی زیر صفر حتی یخچال هم داخل اتاق ندارند.کیفیت غذا به شدت افتضاح .برخورد پرسنل به شدت زننده و اصلا به مراجعه کننده اهمیتی نمی‌دهند

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

متاسفانه کیفیت غذاها بسیار بد بود به ما گفته بودند سلف سرویس است ولی خودشان غذا را می کشیدند واگر ده نوع غذا وجود داشت نهایتا یک نوع از آن قابل خوردن بود کیفیت نان ها خیلی پایین بود لطفا برای بهتر شدن کیفیت غذا بیشتر تلاش کنید بنده به خاطر کیفیت پایین غذا به هیچ عنوان این هتل را به کسی پیشنهاد نمیدم

2 از 5 خدمات هتل بد بود

واقعا شب تو خیابون یا پارک بخوابید خیلی به مراتب بهتر از اینه که بیایید این هتل. نه وضعیت بهداشتش و نه کیفیت غذاش اکیه... پرسنلشم آداب برخورد با مسافر رو اصلن بلد نیستن. کوچشم یه جوریه که آدم خوف میکنه بخواد بره داخلش از بس تنگه...

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

کیفیت و‌مقدار غذا افتضاح.صدای مسچد در اتاقها از شب تاصبح تو سر آدم بود.اطراف هتل هیچ نوع مغازه و‌...نبود.درکل حیفه مسافرته‌ همچین جایی طی بشه.

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

واقعا شب تو خیابون یا پارک بخوابید خیلی به مراتب بهتر از اینه که بیایید این هتل. نه وضعیت بهداشتش و نه کیفیت غذاش اکیه... پرسنلشم آداب برخورد با مسافر رو اصلن بلد نیستن. کوچشم یه جوریه که آدم خوف میکنه بخواد بره داخلش از بس تنگه...

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

با سلام- من و خانواده ام 4 شب در هتل اقامت داشتیم و بصورت ازاد رزرو کردیم. نرخ برای هرنفر ما 550 تومان با غذا بود. غذا بوفه سلف هر وعده سه نوع تا 4 نوع غذا بود- اتاق ما خوابدار و نور گیر- و تمیز ممنون بابت هتل اپارتمان خوب نمورنجف- توو تاریخی که من اونجا بودم تموم مهمانها از نحوه تشکر و صحبت کردنشون میتوان رضایت رو فهمید- دوستان واقعا از نظر تمیزی و غذا و همینطور فاصله مجموعه رضایت بخشیه - دوستانی که نظرات اینقدر اینقدررر منفی میدن بنظرم یا دشمن این مجموعه هستن یا واقعا خودشون رو مدیون هتل و پرسنل میکنن

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

خود پرسنل هتل افتضاحه ولی فقط میتونم بگم مقداری برخورد آقای مرادی مسئول آشپزخانه خوبه ولی غذاها تکراری وبی کیفیت فقط ازسویا به جای گوشت استفاده کردنومیز صندلی کم یعنی اگه شلوغ باشه باید بایستی نوبت میز بگیری باید به تعداد اتاق ها فضا باشه ولی نیست تخت ها کثیف، تهویه نامطبوع آسانسور باید کلی صبرکنیم تانوبت مابشه ازبس شلوغه و یه آسانسور کمه.. اگه کسی 10روزبمونه 1عددآب معدنی رایگان میدن و کسی هم3روز بمونه 1عدد؟ خورشت مرغ افتضاح کباب وجوجه خیلی کم میزارن وکوچک ماهی کوچک، سوپ بد ماکارانی سویا اسنک سویا سمبوسه سیب خالی و......

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

انگاری مدیریت و پرسنل تغییر کرده ان- برخلاف نظر چند تن از دوستان- مجموعه تمیززز- کیفیت غذا بوفه خیلی خوب- ما 25 نفر خانوادگی واقعاا راضی بودیم و هرساله انتخاب هتلمون در مشهد قطعا نورنجف میباشد

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سلام وقت به خیر از نظر تمیزی اتاق خوب بود حتی ما درخواست ملحفه اضافه کردیم یک ملحفه خیلی تمیز برای ما آوردند .به حرم کمتر از 10 دقیقه راه است. کیفیت غذاها متغیر بود بعضی وقت ها خوب بود و بعضی اوقات ناامید کننده بود مثلاً 3 نوع غذا داشتند ولی سلفمن(کسی که غذا را برای مهمان داخل ظرف میکشد) آنقدر کم می‌کشیدند که وقتی از سه نوع برای شما می‌گذاشتند به زور اندازه یک پرس غذای معمولی میشد مگر اینکه خودت میگفتی بیشتر برام بگذارید و بدتر از این من وقتی درخواست کردم که بیشتر برام بکشید به من گفته شد که اسراف میشه واقعا چنین برخوردی خیلی توهین آمیز بود چون ما غذای سلف سرویس رزرو کرده بودیم نه غذای پرسی و انتظار نداشتیم که سلفمن برای ما تصمیم بگیره که چقدر بخوریم تا به قول خودشون اسراف نشه. واقعا موقع غذا کشیدن، احساس سربازها بهتون دست میده. سالاد هم هرچی از ظهر مونده بود را شب با سس قاطی میکردند و دوباره می‌گذاشتند روی میزها. مسئولین آشپزخانه هم مرتب همه را زیر نظر داشتند که یک وقت کسی باقیمانده غذای خودش را داخل ظرف نریزه و نبره داخل اتاقش و بهانه آنها بهداشت بود.مورد دیگه کیفیت غذا بود مثلاً یک شب همبرگر داشتند که من فکر کردم کوکوی سوخته هست بعدش فهمیدم همبرگر هست که هر ورقه را به چهار قسمت تقسیم کرده بودند و به هر کسی دوتا تیکه میدادند که اسراف نشه و آنقدر نازک بود که سوخته بود و اصلا هیچ چیزی شبیه همبرگر نبود .من دیگه واقعیتی که بود نوشتم که رفتیداونجا انتظار سلف سرویس نداشته باشید خدا نگهدار

2 از 5 خدمات هتل بد بود

از نظر سرویس دهی غذا و رعایت نظافت بسیار بد.

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

از نظر سرویس دهی غذا میشه گفت صفر بود.اصلا در هنگام سرو غذا وپخش آن بین مسافران نظافت را رعایت نمیکردند.لباسهای مختلف و کثیف (که باید بصورت متحدالشکل و تمیز باشد) ،همچنین از دستکشهای یکبار مصرف هم استفاده نمی کردند.چند بار بابت پخش غذای سرد ( که عامل انواع ویروس و میکروب میباشد) تذکر داده شد ولی اهمیت نمیدادند.اخلاق بعضی از کارمندان پذیرش هم متاسفانه بد و تند خو بود.

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

ب حرم خیلی دور بایدازتو کوچه پس کوچه های قدیمی تاریک و بدردنخور بری حرم بیای،تاب درحرم برسی نیم ساعت توراهی،اصلا بدردنمیخوره

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

بدردنخورترین هتل اپارتمان کیفیت غذا بسییاررررررربد،صبحانه هاش نفری یدونه مرباپنیر توبشقاب میزارن میدن،غذاهاش یخ نوشابه هاش گرم،مدیریت بد بد بد پولمونو ریختیم دور،گول عکسهای اینترنت واژانس هارو نخورید پولتونوحروم نکنید

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

من کاملا از هتل راضی بودم هم آرامش خیلی خوبی داشت از نطر دسترسی شاید از کوچه باید می‌رفتم حرم ولی واقعا ۵ دقیقه بیشتر نبود برخورد تمامی پرسنل عالی بود و مودبانه بود کیفیت غذا خوب و مناسب بود تمیزی و نظافت سرویس خواب و هتل هم عالی بود

تاریخ ورود : 1401/7/27
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

اصلا به هیچ عنوان من راضی نیستم از مشاوره همکارانتان در مورد مکانی که از لحاظ نزدیک بودن به ما معرفی کردن و من مادرم خیلی براش مشکل بود برای رفت و امد و ما هتل نور نجف را رزرو کرده بودیم هتل به ما گفت یک شب به هتل پرادیس بروید بعد شب بعد بیایید هتل اینجا ولی گفتن از طرف اژانس کنسل شده است خلاصه خیلی اذیت کردن و اصلا من و همراهانم از اژانس راضی نیستیم

تاریخ ورود : 1401/6/24
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل نسبت به چند سال قبل از جمعی جهات افت شدیدی کرده بود . ما با چند تن از مسافران که هم صحبت شدیم آنها نیز ناراضی بودن . خراب شدن آسانسور و قطع شدن آب نیز داشتیم.

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اصلا پیشنهاد نمیکنم این هتلو غذا افتضاح بود و سرویس دهی خیلی بد بود نظافتم اون ق در خوب نبود تنها خوبی نزدیکی به حرمه

تاریخ ورود : 1401/4/21
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام.ممنون از زحمات شما. راستش ما این هتل رو فقط بخاطر نزدیکی به حرم رزرو کردیم. این موارد رو محض اطلاع عرض میکنم. روز اول چند تا دونه قند دادن و گفتن اگر باز قند بخواهید باید هزینه اش رو بدید با توجه به هزینه ای که ما کرده بودیم خیلی عجیب بود متاسفانه اتاقش خیلی تمیز نبود. ملحفه های رو تخت کلی مو روش بود موکت کف پذیرایی به نظر خیلی کثیف و داغون بود البته تمیزی هتل با توجه به نزدیکی به حرم برام قابل پیش بینی بود

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

بزرگترین ایراد هتل نور نجف نظافت اتاق ها هست، اصلا ملحفه ها و پتو ها تمیز و شسته شده نبودند. سایر میهمانان هتل هم اصلا رعایت سکوت و آرامش را نمیکردند

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

رفتار پرسنل بسیار عالی بود ازنظر نظافت هم من راضی بودم .غذاهاش هم حرف نداشت خیلی خوب بود.انشالله قسمت بشه دوباره بریم.

تاریخ ورود : 1401/02/07
1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

همین

1 از 5 خدمات هتل بد بود

افتضاح ترین محلی که تابه حال توی مسافرتهام دیدم .

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

سلام واقعا این تبلیغات مثبت لایق این نوزنجف نیس کیفیت غذا افتضاح خیلی بد نظافت راهرو خیلی بد موکت کف اتاق بد واقعا ک متاسفم برا نور نجف خوشم نیومد

تاریخ ورود : 1400/11/12
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام این نظر رو کسی داره مینویسه که پنج بار از این هتل استفاده کرده تنها نقطه قوت این هتل مقرون به صرفه بودنشه یعنی به نسبت امکانات و غذایی که داره قیمتش خوبه منتها بار اخری که رفتم افزایش قیمت نداشتن اما خدماتشون رو به شدت کم کرده بودن صبحانه گرم کلا نداشتن و همه صبحانه ها کاملا مثل هم و خیلی ابتدایی بود که حتی روز اخر اصلا استفاده نکردم نهار و شام هم معمولی کیفیت نوشابه و ماست و ... هم پایین و سالاد و سوپ هم حذف شده بود تقریبا هر بار که رفتم پرسنل عوض شدن و بار اخر اصلا رفتار مناسب و حرفه ای نداشتن سشوار و حوله رو داخل اتاق جمع کرده بودن در کل عرض کردم اگه دنبال یه جای مقرون به صرفه هستید انتخاب خوبیه تا حرم هم ده تا پانزده دقیقه پیاده روی داره از کوچه پس کوچه هم باید برید. اما اگه غذا براتون مهمه انتخاب خوبی نیست.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل نور النجف مشهد خیلی عالی و من راضی بودم.

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل نور النجف مشهد خیلی خوب بود. کیفیت غذاهاشم عالی بود.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.