هتل شارستان مشهد

4.1 از 5
خیلی خوب 4 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل شارستان مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با فول بورد بوفه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با فول بورد بوفه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با فول بورد بوفه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

نزدیک به حرم
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
اینترنت در لابی
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
صندوق امانات در لابی
تازه تاسیس
چایخانه
کتری برقی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان بیت المقدس، خیابان خسروی نو، شهید اندرزگو ۱۷ (کوچه شوکت الدوله)
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
10 دقیقه
815 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
55 دقیقه
4581 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
41 دقیقه
3383 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
24 دقیقه
1963 متر
بیمارستان امید
5 دقیقه
41 دقیقه
3384 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل شارستان مشهد هتلی 3 ستاره است که از نظر کیفیت و خدمات میان هتل های مشهد، رتبه مطلوبی را کسب کرده است. این هتل مشهد دارای لابی بسیار زیبایی می باشد که با مبلمان ‌های سلطنتی، آراسته شده است. آدرس هتل شارستان در خیابان اندرزگو 17 می باشد که فاصله ی 6 دقیقه ای تا باب الجواد و صحن جامع رضوی دارد.

هتل شارستان مشهد و رستورانی در بام

هتل شارستان مشهد علاوه بر موقعیت مکانی خوب، رستوران بام نیز دارد. در رستوران بام گردشگران تور مشهد می توانند انواع غذاهای لذیذ ایرانی را نوش جان کنند و از فضایی زیبا لذت ببرند. رستوران این هتل مشهد غذاهای متنوعی را سرو می کند که توسط آشپز هایی ماهر تهیه و طبخ شده اند. آلاچیق ‌های تابستانی به همراه درختچه‌ هایی سبز، فضایی زیبا را پدید آورده است.

هتل شارستان شهر بهشت کافی شاپ بسیار دنج و راحتی را برای میهمانان خود فراهم کرده تا در زمان عصرگاهان، نوشیدنی های سرد و گرم به همراه کیک و دیرهای خوشمزه را سفارش داده و ساعاتی را به آرامی سپری نمایند. ناگفته نماند خدمات روم سرویس (سرو چای و صبحانه در اتاق) هم در دسترس می باشد.

اتاق های تمیز هتل شارستان مشهد

هتل زیبای شارستان دارای اتاق های تمیز و مرتبی می باشد که با معقول ترین امکانات رفاهی مهیای پذیرایی از گردشگران شده اند. در داخل اتاق های این هتل مشهد امکاناتی همچون سیستم سرمایشی و گرمایشی، سشوار، حمام، سرویس بهداشتی، ملزومات بهداشتی و ... وجود دارند.

هتل شارستان شهر بهشت اتاق های خود را این چنین دسته بندی کرده است: 1 تخته، 2 تخته، 3 تخته، کانکت 4 تخته و کانکت 5 تخته که برای خانواده های پر جمعیت، اتاق های کانکت توصیه می گردد. نا گفته نماند از پنجره اتاق های این هتل مشهد نمای شهر و خیابان دیده می شود.

هتل شارستان مشهد چه امکاناتی دارد؟ 

از امکانات هتل شارستان در مشهد می توان به اتاق چمدان، پارکینگ، لاندری، اینترنت رایگان در اتاق و لابی و ... اشاره کرد. مسلماً با توجه به لول هتل و قیمت ارزان آن نمی توان توقع بیشتری از آن داشت. از این رو پیشنهاد می شود برای داشتن امکاناتی بیشتر، هتل اشراق مشهد یا هتل نور مشهد را مورد رزرو قرار دهید.

هتل شارستان مشهد به اماکن بسیار مشهوری همچون: بازار فرش فروش ‌ها، بازار سرشور، حمام مهدی قلی بیگ و ... نزدیک می باشد. حمام مهدی قلی بیگ به حمام سلطنتی نیز معروف است. در حال حاضر این حمام به موزه مردم شناسی مشهد تبدیل شده و مراجعه کنندگان بسیاری دارد.

فاصله هتل شارستان مشهد تا حرم چقدر است؟

مهمانانی که در هتل شارستان مشهد اقامت یافته اند می توانند به صورت پیاده از این هتل به بارگاه امام هشتم (ع) با طی مدت زمان تنها 5 دقیقه دسترسی پیدا کنند. قطعا موقعیت مکانی هتل مزیتی است که باعث شده نام این هتل را در لیست هتل های مشهد نزدیک به حرم مشاهده کنید.

دلایل رزرو هتل شارستان مشهد چیست؟

هتل شارستان مشهد را می توانید به دلایل مختلف برای رزرو تور مشهد انتخاب کنید. قطعا کیفیت مطلوب هتل در کنار فاصله نزدیک تا حرم مطهر رضوی، می تواند دلیلی حائز اهمیت برای جذب مسافران به سمت آن نیز محسوب شود.

هر شب اقامت در هتل شارستان مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هر شب اقامت در اتاق های هتل شارستان مشهد نه خیلی گران و نه خیلی ارزان می باشد. بنابراین می توان گفت این هتل می تواند سفر شما را با قیمت مناسب رقم زند. شما می توانید از قیمت 380 هزار تومان تا 950 هزار تومان برای اقامت در اتاق ها و واحد های اقامتی این هتل هزینه کنید.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل شارستان مشهد وجود دارد؟

در هتل شارستان مشهد اتاق های لوکس همان واحد های اقامتی به صورت کانکت تعریف می شوند که قیمتی گران تر نسبت به دیگر اتاق های هتل را ارائه می دهند. البته این اتاق های کانکت مناسب برای خانواده ها می باشد که با ظرفیت 5 نفره در اختیار آنان قرار می گیرد.

هتل شارستان مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

اغلب افرادی که هتل شارستان مشهد را به عنوان مقصدی برای اقامت خود در این شهر مقدس انتخاب می کنند، با توجه به لِول هتل انتظارات بالایی از نظر امکانات ویژه از این هتل ندارند. اما با این حال تمامی امکانات رفاهی هتل به طور کامل ایجاد شده که رضایت مهمانان را از هر لحاظ تضمین می کنند.

آدرس هتل شارستان مشهد کجاست؟

اگر خیابان های مشهد را به طور دقیق نمی شناسید با شرح دادن آدرس دقیقه هتل برای فردی ساکن مشهد، به راحتی به هتل شارستان دسترسی پیدا کنید. آدرس این هتل میدان بیت المقدس، خیابان خسروی نو، شهید اندرزگو 17، کوچه شوکت الدوله، می باشد.

هتل شارستان مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل شارستان مشهد علاوه بر نزدیکی به حرم مطهر رضوی، به بازار سرشور، مسجد 72 تن، حمام مهدی قلی بیگ، بازار رضا، مترو و .... نیز نزدیک می باشد. شما می توانید پس از زیارت خود لحظاتی نیز به وقت گذرانی و پیاده روی در این مکان ها بپردازید.

هتل شارستان مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل شارستان مشهد از نظر لِول کیفیت با هتل هایی مانند هتل اشراق مشهد و هتل نور مشهد شباهت دارد. از این رو اگر در زمان رزرو با تکمیل ظرفیت و یا دیگر مشکلاتی از این قبیل مواجه شدید، می توانید این هتل ها را جایگزین کنید.

قوانین هتل شارستان مشهد چیست؟

هتل زیبای شارستان مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل شارستان مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.3از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4.5از 5
ارزش خرید 3.8از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.1 از 5
خیلی خوب 4 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

دو سال پیش اقوام اومده بودن و خیلی تعریف کردن منم یه شب برای سفر کاری اومدم

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

خیلی نزدیک بود کاش کیفیت غذا رو ببرن بالا

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل شارستان برخورد پرسنل بسیار خوب بود من راضیم.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل شارستان کیفیت غذا خوب بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.