هتل بزرگ جهان مشهد

4.3 از 5
خیلی خوب 10 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل بزرگ جهان مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
سوئیت دونفره
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
5,148,000 16%
قیمت 1 شب 4,372,800 تومان
سوئیت سه نفره
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
6,490,000 16%
قیمت 1 شب 5,513,500 تومان
سوئیت تابان
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
7,810,000 16%
قیمت 1 شب 6,635,500 تومان
سوئیت شمس
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
9,378,000 16%
قیمت 1 شب 7,968,300 تومان
سوئیت کانکت چهار نفره
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
10,296,000 16%
قیمت 1 شب 8,748,600 تومان

امکانات و ویژگی ها

مجموعه آبی رایگان
پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
پذیرایی در بدو ورود
سالن بندسازی رایگان
تازه تاسیس
دید حرم
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
اینترنت در لابی
سرویس فرنگی
استخر
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
سونا
دید حرم
اتاق چمدان
مینی بار
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان شیرازی، انتهای شیرازی 4
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
15 دقیقه
1252 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
8 دقیقه
49 دقیقه
4118 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
41 دقیقه
3443 متر
بیمارستان جوادالائمه
3 دقیقه
19 دقیقه
1561 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
42 دقیقه
3444 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

سوالات متداول

قوانین و مقررات هتل بزرگ جهان مشهد چیست؟

هتل بزرگ جهان مشهد مانند هر هتل دیگری قوانین خاص خود را دارد که شامل ممنوع بودن کشیدن سیگار، مجاز نبودن ورود حیوانات خانگی و موظف بودن مسافر به اجرای ساعت ورود و خروج

ساعت ورود و خروج (تحویل و تخلیه) اتاق های هتل بزرگ جهان مشهد؟

ساعت ورود به اتاق هتل بزرگ جهان مشهد 14 عصر و ساعت خروج از هتل 12 ظهر می باشد که این ساعت ورود و خروج در تمامی هتل های ایران و جهان یکسان است.

قوانین کنسلی هتل بزرگ جهان مشهد چیست؟

زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند

شرایط پذیرش کودک در هتل بزرگ جهان مشهد چیست؟

هتل بزرگ جهان کودکان زیر 4 سال را به صورت رایگان، و بالای 4 تا 6 سال را به صورت نیم بهاء و بالای 7 سال را به صورت یک فرد بزرگسال در پذیرش محاسبه می کند.

قیمت و هزینه رزرو هتل بزرگ جهان چقدر است؟

هزینه رزرو هتل بزرگ جهان در ایام معمولی و ایام پیک دستخوش تغییر می شود که توصیه می کنیم با مراجعه به بخش اتاق ها و سپس انتخاب تاریخ ورود و خروج قیمت های دقیق را مشاهده نمایید.

مشخصات اتاق های هتل بزرگ جهان مشهد چیست؟

مشخصات اتاق های این هتل شامل اتاق های دو تخته، سه تخته، کانکت، سوئیت غدیر، سوئیت شمس و سوئیت تابان می شود که قیمت هر یک از این اتاق ها متفاوت است.

امکانات و ویژگی های هتل بزرگ جهان مشهد چیست؟

هتل بزرگ جهان دارای امکانات و ویژگی های بسیاری می باشد که می توان به مجموعه آبی، سالن بدنسازی، تالارهای مجلل، رستوران های مختلف، پارکینگ، آسانسور، اینترنت، کافی شاپ و ... اشاره کرد.

چگونه می توانم هتل بزرگ جهان را از پرشین هتل آنلاین رزرو کنم؟

رزرو هتل از سایت پرشین هتل بسیار آسان است، کافیست وارد سایت شوید و پس از انتخاب اتاق و تاریخ و ورود و خروج رزرو خود را نهایی کنید. پس از پرداخت وجه هتل از طریق درگاه بانکی واچر یا همان سند اقامت را به صورت آنی دریافت خواهید کرد.

رزرو هتل بزرگ جهان مشهد از پرشین هتل چه مزیتی دارد؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

نظر مسافران درباره هتل بزرگ جهان مشهد چگونه است؟

هتل بزرگ جهان یک هتل پنج ستاره و مجلل است که بیشتر نظرات مسافران درباره آن مثبت بوده است، گهگاهی مسافران نظرات منفی دارند که با توجه به سلایق مختلف، امری طبیعی است

رستوران های هتل بزرگ جهان چه منویی دارند؟

رستوران های هتل بزرگ جهان مشهد غذاهای متنوعی سرو می کنند که شامل غذاهای سنتی، غذاهای بین المللی و ... می شود همچنین کافی شاپ و سنتی سرا هم در دسترس میهمانان خواهد بود.

سرویس بهداشتی هتل بزرگ جهان ایرانی است یا فرنگی؟

هتل بزرگ جهان مشهد در داخل تمامی اتاق های خود سرویس بهداشتی فرنگی طراحی کرده و در راهرو هر طبقه، یک سرویس بهداشتی ایرانی جایگذاری نموده است.

بزرگترین اتاق هتل جهان مشهد چند تخته است؟

بزرگ ترین اتاق این هتل مشهد سوئیت ویژه غدیر است که 80 متر مربع مساحت دارد.

هتل جهان مشهد اتاق وی آی پی دارد؟

بله اتاق های ویژه هتل بزرگ جهان شامل سوئیت ویژه کانکت، سوئیت ویژه غدیر و سوئیت ویژه شمس است.

وعده های غذایی هتل بزرگ جهان مشهد چیست؟

وعده های غذایی هتل جهان شامل صبحانه، ناهار و شام می شود که فقط صبحانه به صورت رایگان بر روی اتاق ها وجود دارد و هزینه ناهار و شام توسط میهمان باید پرداخت گردد.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل جهان مشهد چیست؟

کلوپ بدنسازی، خدمات اسپا و ماساژ، سالن زیبایی، استخر و سونا و جکوزی از امکانات ورزشی و تفریحی در این هتل هستند.

امکانات برگزاری همایش هتل جهان مشهد چیست؟

بله سالن همایش و سالن آمفی تئاتر هتل نیز با بهترین سیستم های صوتی و تصویری مجهز شده اند

فاصله هتل بزرگ جهان تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل بزرگ جهان تا حرم حدود 3 دقیقه پیاده روی است که از مزایای اصلی این هتل به شمار می آید.

هتل بزرگ جهان چشم انداز رو به حرم دارد؟

بیشتر اتاق های هتل جهان مشهد رو به حرم هستند.

فاصله هتل بزرگ جهان مشهد تا نزدیکترین مراکز درمانی و بیمارستان ها چقدر است؟

فاصله هتل بزرگ جهان تا دارالشفاء امام رضا علیه السلام حدود 5 دقیقه پیاده روی است.

فاصله هتل بزرگ جهان تا فرودگاه چقدر است؟

فاصله هتل جهان تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد 19 دقیقه با خودرو است

دسترسی هتل بزرگ جهان به حمل و نقل عمومی و مترو چگونه است؟

دسترسی این هتل به سیستم حمل و نقل عمومی همچون ایستگاه مترو خط 2 و ایستگاه اتوبوس بی آر تی مطلوب است

مراکز خرید نزدیک هتل جهان کدامند؟

از مراکز خرید نزدیک هتل می توان به بازار نگین، بازار توس، بازار امید، بازار بزرگ مرکزی و ... اشاره کرد.

آیا هتل جهان مشهد برای ماه عسل مناسب است؟

هتل جهان مشهد برای آن دسته از زوجینی که سفر لاکچری و مذهبی را می پسندند عالی است سوئیت ویژه غدیر و شمس می توانند گزینه عالی باشند.

هتل های مشابه هتل جهان کدامند؟

از هتل هایی که مشابه هتل جهان مشهد هستند می توان به هتل گلدن پالاس مشهد، هتل الماس 2 مشهد و هتل قصرالضیافه قدس مشهد اشاره نمود.

معرفی هتل

هتل جهان مشهد، یکی از هتل های 5 ستاره مشهد است که به تازگی، در بین گردشگران محبوب شده است. این هتل به واسطه فاصله بسیار نزدیکی تا حرم مطهر رضوی دارد، مورد توجه زائرین قرار گرفته و شرایطی عالی را برای زیارت از بارگاه امام هشتم (ع) فراهم می کند. 

هتل بزرگ جهان واقع در یکی از مهم ترین خیابان های منتهی به حرم مطهر، خیابان شیرازی 4 می باشد. شما برای دسترسی از این هتل به حرم، تنها 6 دقیقه پیاده روی لازم خواهید داشت. اگر علاقه مند هستید اقامتی لوکس را در یکی از هتل های مشهد و در جوار بارگاه امام هشتم (ع) تجربه کنید، هتل جهان گزینه ای عالی برای شما می باشد. در ادامه به معرفی کامل این هتل خواهیم پرداخت.

اتاق های هتل جهان مشهد

هتل لوکس جهان مشهد، دارای اتاق هایی متنوع با تیپ های مختلف می باشد که با امکاناتی عالی و فضایی زیبا در اختیار زائرین عزیز قرار می گیرند. تنوع بین اتاق های لوکس این هتل باعث شده تا مسافران بتوانند با هر سلیقه و تعداد نفراتی که دارند، اقدام به رزرو واحد مورد نظر خود در این هتل نمایند. تفاوت قیمت نیز در میان اتاق های هتل، بر اساس ظرفیت و امکانات آن ها می باشد. 

اتاق های هتل زیبای جهان مشهد شامل سوئیت های ویژه و سوئیت های استاندارد می شوند. در دسته بندی سوئیت های ویژه شما اتاق هایی با عنوان های مختلف را مشاهدهمی کنید که به عنوان اتاق های لوکس هتل معرفی می شوند. در ادامه چند نمونه از سوئیت های ویژه و سوئیت های استاندارد را به شما معرفی خواهیم کرد و تفاوت آن ها با یکدیگر را بیان می کنیم.

سوئیت های ویژه هتل بزرگ جهان مشهد

سوئیت های ویژه هتل مجلل جهان مشهد به طور کلی شامل سوئیت اختر، سوئیت توئین تابان، سوئیت دابل تابان، سوئیت شمس، سوئیت کانکت چهار نفره و سوئیت ویژه معلولین می شوند. هر یک از این سوئیت ها دارای ویژگی منحصر به خود هستند که باعث رزرو از سمت زائرین می شوند. به عنوان مثال وسیع ترین سوئیت های هتل جهان مشهد، سوئیت های شمس می باشند که با متراژ 75 متر و تراس رو به صحن غدیر حرم مطهر ایجاد شده و بهترین گزینه برای اقامت در این هتل محسوب می شود. 

همچنین سوئیت های اختر در هتل جهان مشهد، دارای امکاناتی مانند وان حمام می باشند، اما ویوی رو به حرم ندارند؛ متراژ این سوئیت ها 50 متر است. سوئیت های دبل تابان نیز با ویوی رو به حرم و متراژ  35 متر آماده پذیرایی از گردشگران عزیز هستند و پیشنهادی عالی برای زوجین محسوب می شوند. سوئیت های مخصوص به معلولین نیز دارای امکاناتی مجهز مخصوص به این عزیزان هستند که یک اقامت راحت و بدون مشکلی را برای آن ها فراهم می کنند.

سوئیت های استاندارد هتل جهان مشهد

سوئیت های استاندارد هتل جهان، با طراحی ساده، اما شیک ایجاد شده اند و به صورت تخت های توئین و دبل ارائه می شوند. این سوئیت ها با ظرفیت 2 نفر قرار دارند و دارای متراژی بالغ بر 25 متر می باشند. در تمامی سوئیت های این هتل، امکانات رفاهی همچون یخچال، تلویزیون، آباژور، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، مینی بار، مبلمان راحتی، تلفن و ... وجود دارد که رفاه شما را در طول اقامت تضمین می کنند.

امکانات هتل بزرگ جهان مشهد

هتل جذاب جهان مشهد همانطور که گفته شد یک هتل پنج ستاره است که با توجه به همین موضوع، امکانات لوکس و مجهزی دارد. این هتل با خدمات دهی عالی و امکاناتی که در خود ایجاد کرده است، انتظارات شما از اقامت در یک هتل پنج ستاره را بر طرف کرده و اقامتی لوکس و به یادماندنی را رقم می زند. به عنوان مثال امکانات ویژه در هتل شامل استخر، سونا، جکوزی و حمام ترکی می شوند. 

همچنین هتل شیک جهان مشهد دارای یک سالن بدنسازی با تجهیزات کامل است که در صورت نیاز به فعالیت های ورزشی حتی در طول سفر، در اختیار مهمانان مقیم این هتل قرار می گیرد. سالن کنفرانس، جلسات و آمفی تئاتر نیز از دیگر امکاناتی هستند که در این هتل، افراد می توانند در صورت نیاز از آن ها برخوردار شوند. در این این سالن ها، امکاناتی مجهز در نظر گرفته شده و همراه با خدماتی مانند میان وعده، چای، کیک و ... پذیرایی می شود.

امکانات عمومی در هتل جهان مشهد

علاوه بر امکانات ویژه هتل پنج ستاره جهان مشهد، امکانات عمومی نیز با بهترین کیفیت به مهمانان گرامی ارائه می شود که رفاه کامل در طول سفر را برای آن ها رقم می زند. به عنوان مثال از جمله این امکانات می توان به روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لابی مجهز و مجلل، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، آسانسور، کافی شاپ، مرکز تجاری و فروشگاه و ... اشاره نمود. پرسنل مجرب و خوش بخورد این هتل به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به نیاز ها و مشکلات زائرین می باشند و اقامتی خوش را برای آن ها به ارمغان می آورند. 

رستوران های هتل جهان مشهد

هتل جهان در مشهد دارای چند رستوران با بهترین کیفیت غذایی و منو هایی متنوع است، تا گردشگران بتوانند با هر سلیقه و ذائقه ای در کنار یکدیگر از این رستوران ها در هتل استفاده نمایند. بنابراین شما برای صرف غذا نیاز به خارج شدن از هتل را نخواهید داشت، چرا که همه نوع غذا در منو رستوران های این هتل نوسط سرآشپزان حرفه ای و با تجربه سرو می شود. 

رستوران های هتل جهان مشهد با نام های رستوران لوکس ملل، رستوران خورشید و رستوران جهان شناخته می شوند که در هر یک منویی متفاوت قرار دارد و شما می توانید بر اساس علاقه خود به رستوران های این هتل مراجعه نمایید. همچنین نا گفته نماند که هتل جهان دارای یک رستوران اختصاصی برای مهمانان هم می باشد که به درخواست شخصی، مورد رزرو قرار می گیرد. این رستوران را به نام رستوران مشاهید معرفی می کنند. سفره خانه هتل بزرگ جهان نیز مناسب برای صرف انواع وعده های سنتی است که پیشنهاد می شود از دست ندهید. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.8از 5
آرامش محیط 4.3از 5
کیفیت غذا 3.4از 5
موقعیت 4.7از 5
ارزش خرید 4.1از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.3 از 5
خیلی خوب 10 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام من کارمند بانک ملت هستم مخوام سه اتاق برای خانواده خود رزو کنم ایا برای کارمندان بانک ملت تخفیف وجود دارد لطفا راهنمایی فرماید

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل بسیار خوبیست ولی حیف قیمتش خیلی گران هست ایکاش قیمت جوری باشد که هموطنان ایرانی بیشتر بتوانند استفاده نمایند

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

من به همراه خانواده به مدت 5 شب در این هتل اقامت داشتیم از هر حیث عالی بود. دلبازی اتاق. تراس بی نظیر که هر لحظه صحن و سرای، امام رضا رو میدیدیم. اتاق تمیز و سرویس های، بهداشتی. کاملا فول امکانات. شارژ هر روزه اتاق بابت اب معدنی برای چای و سرویس چای و دمنوش و.... رفتار مودبانه و صمیمانه و اداب دان کارکنان هتل. باعث شد که خاطره بسیار خوب و عالی در ذهن من و خانواده من حک بشه . جالب این بود که ما یه جورایی، با بی میلی و از روی، اجبار این هتل رو انتخاب کردیم ولی عاشقش شدیم و واقعا خدا رو شاکر هستم بابت قسمت بودن سکونت 5 شب ما در این هتل عالی در مجموع خیلییییی به ما خوش گذشت سپاس فراوان از تمامی پرسنل هتل انشاله قسمت بشه و امام رضا دعوت کنه مطمنا هتل بزرگ جهان انتخاب من هست

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

نظافت عالی، پرسنل رستوران بسیار خوش برخورد، امکانات عالی، غذا با تنوع بسیار زیاد و با کیفیت عالی، استخر بسیار تمیز

تاریخ ورود : 1402/4/8
2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

از طریق سایت برای رزرو اقدام کردم هزینه رو حدود ۲۵ میلیون تومن اعلام کرد وقتی با کارشناس تماس گرفتم فرمودن قیمت سایت درست نیست ومبلغ حدودا ۳۵ تومن واریز کردم ۱۰ تومن اختلاف رو نفهمیدم چی بود چون تو سایت میشد با ۲۵ رزرو کرد

تاریخ ورود : 1402/01/31
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

دکوراسیون اتاق‌ها مناسب روز نبوده و مدل قدیمی است ولی موقعیت هتل و برخورد پرسنل و تمیزی هتل عالی است

تاریخ ورود : 1402/01/01
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل از نظر نظافت ‌و خدمات عالی ولی از نظر پیش بینی نکردن هوای سرد بهار وبستن سیستم گرمایش که این سه شب رو از سرما لرزیدیم و هیتر ‌بخاری برقی خواستم که ندادن ،اتاق رو به حرم بود ویو عالی داشت ‌غذا نسبت به هتل پنج ستاره بودن خوب نبود منو صبحانه عالی بود وبا کیفیت ولی انتخاب بعدی من نخواهد بود

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

ضمن تشکر از پرسنل هتل صرفا بابت اصلاح امور عرض می کنم : رفتار برخی کارکنان خوب نبود و شایسته این هتل نبود که محور در این هتل فقط پول بود و بس . که مقایسه با سایر هتل ها مشتری مدار نبودند . با لطایف الحیل پول گرفتند و بعد از چند روز هم زنگ زدند و گفتند کارکنان اطاقها را ارزان محاسبه کرده اند و دوباره از ما پول گرفتند و مشتری مداری تقریبا فراموش شده بود کلاس برخی کارکنان در حد مسافرخانه بود تا هتل ..... ستاره . در نهایت از تمیزی و زیبایی اطاقها لذت بردیم عالی بود و این تفکر که مینی بار را با اتاق می فروشید هم ایده ی خوبیه به هر حال دلسوزی کارکنان برای هتل بانکی مثل بخش خصوصی نخواهد بود

تاریخ ورود : 1401/5/16
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام روز بخیرو خوشی بسیار خوب مهربان کارکنانو کلی میگم.از نگهبان تا گارسون.وپراز آرامش و راهنمایی و رسیدگی .اگه هزینه کمی پایین باشه مهمان زیادی ما میفرستیم ومیاییم.بازم یکدنیا سپاس

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

Perfect❤

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.