هتل مینو مشهد

3.7 از 5
خوب 10 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل مینو مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت یک خوابه سه نفره
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
اینترنت در لابی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
فروشگاه
اتاق چمدان
اینترنت با سرعت بالا
دید شهر
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : مشهد- خیابان امام رضا(ع)بین امام رضا16 و 18
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
1 دقیقه
13 دقیقه
1069 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
8 دقیقه
62 دقیقه
5151 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
44 دقیقه
3693 متر
بیمارستان جوادالائمه
3 دقیقه
30 دقیقه
2534 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
43 دقیقه
3583 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل مینو مشهد یکی از هتل های چهار ستاره نزدیک به حرم مطهر می باشد. این هتل مشهد از نظر کیفیت و خدمات، در رتبه بندی متوسط جای دارد. سن تقریبی هتل 15 سال می باشد که البته در حال حاضر مورد بازسازی کامل قرار گرفته است. لابی زیبا و بزرگ، اتاق هایی متنوع و برخورد خوب پرسنل آن، از مزیت های این هتل مشهد می باشد.

هتل مینو مشهد برای آن دسته از زائرانی که می خواهند به مترو مشهد و میدان بسیج دسترسی داشته باشند بهترین گزینه است. زیرا آدرس هتل مینو به گونه ای می باشد که دسترسی به مکان های ذکر شده آسان است. شما عزیزان می توانید با خطوط بی آر تی و مترو به اماکنی همچون: ییلاقات وکیل آباد و طرقبه، بازار های 17 شهریور، کوهسنگی و ... مراجعه نمایید.

متنوع بودن اتاق های هتل مینو در مشهد

هتل 4 ستاره مینو مشهد با داشتن 90 اتاق که به صورت اتاق های دبل، تریپل، سوییت یک خوابه و سوییت دو خوابه هستند، آماده پذیرایی از میهمانان محترم می باشد. این هتل در شهر مشهد با داشتن متنوع ترین اتاق ها، موجب شده تا میهمانان مطابق با سلیقه ی شخصی و جمعیت خود، دست به رزرو هر کدام از اتاق های ذکر شده بزنند.

هتل زیبای مینو مشهد در کلیه ی اتاق های خود وسایلی نظیر، یخچال، تخت های نرم، سشوار، دمپایی، لوازم بهداشتی مخصوص و ... را تعبیه کرده است. از امکاناتی که در داخل اتاق ها وجود داد می توان به حمام، سرویس بهداشتی،سیستم های سرمایشی و گرمایشی پیشرفته، اعلان و اطفاء حریق و ... اشاره کرد.

چند نوع غذا در منوی رستوران هتل مینو در مشهد وجود دارد؟

رستوران هتل مینوی مشهد برای منوی خود، چندین نوع غذا را تهیه کرده تا هر میهمانی بتواند باب میل خود دست به انتخاب بزند. سالاد بار رستوران به صورت بوفه بوده، که  ترشی ها، سالاد ها و سوپ های متنوع به شما چشمک خواهند زد. از نظر کیفیت غذایی، رستوران این هتل مشهد کیفیت خوبی دارد و میهمانان می توانند با خاطری آسوده مشغول صرف غذا شوند.

اماکن نزدیک و دیگر نکات درباره هتل مینو در مشهد

آدرس هتل چهارستاره مینو مشهد در خیابان امام رضا، بین امام رضا 14 و 16 واقع شده، که به بازار بلور بسیار نزدیک است. بازار بلور از قدیمی ترین بازار های لوازم خانگی در مشهد می باشد. البته لوازم خانگی های ارائه شده در این بازار، انصافا قیمتی مناسب تر از دیگر همتایان خود دارد. از دیگر نکات این هتل مشهد خدمات برای جانبازان و معلولین است که برای آسایش این عزیزان هتل تدابیری را اندیشیده است.

تور هتل مینو مشهد را با قیمت مناسب بخرید

تور هتل مینو مشهد یکی از بهترین پیشنهاد های ما به زائرانی است که می خواهند اقامتی مقرون به صرفه و با کیفیت داشته باشند. با خرید تور هتل مینو مشهد از سایت پرشین هتل می توانید از پشتیبانی 24 ساعته، نظرسنجی های مداوم در سفر و ... برخوردار شوید. پرشین هتل تخصصی ترین سایت رزرو هتل در مشهد است.

فاصله هتل مینو مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل مینو مشهد در یکی از اصلی ترین خیابان راه های منتهی به حرم مطهر رضوی واقع شده است که فاصله ای حدود 10 دقیقه به صورت پیاده را تا بارگاه امام هشتم دارا می باشد. مهمانان مقیم در این هتل می توانند به راحتی با پای پیاده به زیارت بپردازند.

دلایل رزرو هتل مینو مشهد چیست؟

هتل مینو مشهد یک هتل چهار ستاره با کیفیت بالا می باشد که رضایت مهمانان مقیم در این هتل، مهم ترین دلیل برای جذب گردشگران تور مشهد از اصفهان محسوب می شود. البته موقعیت مکانی هتل دلیلی تاثیر گذار در جذب مسافران خواهد بود که در کنار قیمت نسبتا مناسب و خدمات عالی پیشنهادی رضایت بخش برای زائرین عزیز می باشد.

هر شب اقامت در هتل مینو مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل مینو مشهد به عنوان یک هتل چهار ستاره با کیفیت مطلوب، قیمتی مناسب را به مهمانان خود ارائه می دهد. هر شب اقامت در این هتل از 410 هزار تومان اغاز و تا 830 هزار تومان برای اتاق های دو خوابه ادامه خواهد داشت.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل مینو مشهد وجود دارد؟

هتل مینو مشهد اگرچه یک هتل چهار ستاره می باشد، اما در بین اتاق های خود، واحد های اقامتی لوکسی را ایجاد نکرده است. از این رو شما برای انتخاب اتاق مورد نظر می بایستی ابتدا به تعداد نفرات توجه داشته باشید و سپس اتاق را رزرو نمایید.

هتل مینو مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل مینو مشهد امکانات و خدماتی در خور یک هتل چهار ستاره را به مهمانان خود ارائه می دهد و باعث جذب رضایت در آن ها می شود. اما ناگفته نماند که این هتل فاقد امکانات ویژه است و مهمانان برای برخورداری از مجموعه آبی و سالن بدنسازی می بایستی به خارج از هتل یا لیست رزرو هتل های مشهد با امکانات رفاهی بالا مراجعه کنند.

آدرس هتل آدینا مشهد کجاست؟

هتل مینو مشهد جزء هتل های موجود در خیابان امام رضا می باشد. شما برای مراجعه به این هتل می توانید پس از رزرو به خیابان امام رضا، بین امام رضای 16 و 18 مراجعه کنید و با فاصله کم از حرم، اقامتی دلنشین را تجربه نمایید.

هتل مینو مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل مینو مشهد با توجه به قرار گیری در خیابان امام رضا، به بسیاری از اماکن تاریخی مانند حمام قلی بیگ، مسجد 72 تن نزدیک می باشد. همچنین بازار سرشور و بازار رضا نیز با فاصله کم از این هتل قرار دارند که بهترین مکان برای خرید سوغاتی ها مشهدی خواهند بود.

هتل مینو مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل مینو کیش از نظر لِول و کیفیت می تواند تمامی انتظارات مهمانان خود را بر طرف کند. با این حال اگر به دنبال هتلی با همین لِول هستید که قیمت ارزان را برای شما رقم زند. ما هتل توس مشهد و یا هتل ایران مشهد را به شما معرفی می کنیم.

قوانین هتل مینو مشهد چیست؟

هتل زیبای مینو مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل مینو مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.8از 5
آرامش محیط 3.9از 5
کیفیت غذا 3.6از 5
موقعیت 3.8از 5
ارزش خرید 3.2از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.7 از 5
خوب 10 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2 از 5 خدمات هتل بد بود

بشدت هتل بد بوی سرویس ها در اتاق می آمد. درغذای همسرم دروعده صبحانه مو بود وقتی گزارش کردیم فقط گفتن پیش امده . کیفیت غذا در وعده هایرشام وناهار بد وتنوع کم . کلا نظارتی براین هتل نیست بشدت پشیمان از این انتخاب

تاریخ ورود : 1402/01/03
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

به کسی توصیه نمیکنم

تاریخ ورود : 1401/6/10
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چی خوب بود، فقط آب داخل حمام جمع میشد و خیلی بد بود

تاریخ ورود : 1400/12/1
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام اون غذایی که ما سفارش دادیم چیز دگه ایی برام میاوردن دست کم دو مرحله وهمچنین منوی فولبرد خیلی کمتر از منوی ازاد بود از پس مرغ ومتعلقات مرغ خوردیم که دگه تا یک سال از اسم مرغ بیزاریم

تاریخ ورود : 1400/8/28
2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

در کل همه چی خوب بود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

همانطور که آقای مظفری گفتند من انتظار هتل چهار ستاره لوکس نداشتم لکن به نسبت قیمت هتل بسیار خوبی بود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل مینو مشهد خیلی خوب بود من راضی بودم.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل مینو مشهد دسترسی خوبی به حرم و بازار رضا داشت. کیفیت غذا و نظافت اتاق هم خوب بود.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل مینو مشهد عالی و درجه یک بود مخصوصا غذاهاش به همه توصیه می کنم این هتل مشهد انتخاب کنن

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل مینو خیلی خوب بود من راضی بودم ولی 4 ستاره لوکس نمیشه گفت اما نسبت به هزینه ای که کردم می ارزید

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.