هتل داریوش کیش

4 از 5
خوب 9 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل داریوش کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
کابانا دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
4,900,000 8%
قیمت 1 شب 4,554,000 تومان
کابانا دوتخته (حمام سانروف)
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
5,100,000 8%
قیمت 1 شب 4,740,000 تومان
دو تخته استاندارد رو به باغ
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
5,200,000 8%
قیمت 1 شب 4,833,000 تومان
دو تخته لوکس رو به باغ
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
5,600,000 8%
قیمت 1 شب 5,205,000 تومان
دو تخته استاندارد رو به دریا
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
6,000,000 8%
قیمت 1 شب 5,577,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ در هتل
اینترنت در اتاق
ترانسفر
صندوق امانات
سونا
استقبال و بدرقه
سرویس فرنگی
اینترنت در لابی
استخر
مناسب معلولین
رستوران
کافی شاپ
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان داریوش
شهر زیرزمینی کاریز
11 دقیقه
101 دقیقه
8421 متر
شهر باستانی حریره
11 دقیقه
103 دقیقه
8553 متر
کشتی یونانی
19 دقیقه
216 دقیقه
18034 متر
اسکله قدیمی
2 دقیقه
23 دقیقه
1910 متر
پلاژ بانوان
7 دقیقه
54 دقیقه
4496 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

قوانین و مقررات هتل داریوش کیش چیست؟

هتل داریوش کیش مانند هر هتل دیگری قوانین خاص خود را دارد که شامل ممنوع بودن کشیدن سیگار، مجاز نبودن ورود حیوانات خانگی و موظف بودن مسافر به اجرای ساعت ورود و خروج

ساعت ورود و خروج (تحویل و تخلیه) اتاق های هتل داریوش کیش؟

ساعت ورود به اتاق هتل داریوش کیش 14 عصر و ساعت خروج از هتل 12 ظهر می باشد که این ساعت ورود و خروج در تمامی هتل های ایران و جهان یکسان است.

قوانین کنسلی هتل داریوش کیش چیست؟

زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند

شرایط پذیرش کودک در هتل داریوش کیش چیست؟

هتل داریوش کیش کودکان زیر 2 سال را به صورت رایگان، و بالای 2 تا 6 سال را به صورت نیم بهاء و بالای 7 سال را به صورت یک فرد بزرگسال در پذیرش محاسبه می کند.

قیمت و هزینه رزرو هتل داریوش چقدر است؟

هزینه رزرو هتل داریوش کیش از دیگر هتل های 5 ستاره کیش کمی بالاتر است اما اتاق های اکونومی این هتل انتخاب مناسبی برای اقامتی ارزان تر هستند ولی توصیه می کنیم با مراجعه به بخش اتاق ها و سپس انتخاب تاریخ ورود و خروج قیمت های دقیق را مشاهده نمایید.

مشخصات اتاق های هتل داریوش چیست؟

مشخصات اتاق های این هتل شامل اتاق های اکونومی، اتاق های استاندارد،سوئیت های کابانا؛ سوئیت آتوسا، سوئیت آتوسا لوکس و ... می شود در تمامی اتاق های هتل داریوش کیش امکاناتی همچون اینترنت، یخچال، تلویزیون، سشوار و حمام در دسترس می باشد.

امکانات و ویژگی های هتل داریوش کیش چیست؟

هتل مجلل داریوش دارای امکانات و ویژگی های بسیاری می باشد که می توان به گیم سنتر، مجموعه آبی، سالن بدنسازی، تالارهای مجلل، رستوران های مختلف، پارکینگ، آسانسور، اینترنت، کافی شاپ، کافه سنتی و ... اشاره کرد

چگونه می توانم هتل داریوش کیش را از پرشین هتل آنلاین رزرو کنم؟

رزرو هتل از سایت پرشین هتل بسیار آسان است، کافیست وارد سایت شوید و پس از انتخاب اتاق و تاریخ و ورود و خروج رزرو خود را نهایی کنید. پس از پرداخت وجه هتل از طریق درگاه بانکی واچر یا همان سند اقامت را به صورت آنی دریافت خواهید کرد.

رزرو هتل داریوش از پرشین هتل چه مزیتی دارد؟

با رزرو هتل کیش و تور کیش از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای گردشگران باشد.

نظر مسافران درباره هتل داریوش چگونه است؟

هتل داریوش یک هتل پنج ستاره و مجلل است که تمامی نظرات مسافران درباره آن مثبت بوده است و خیلی به ندرت نارضایتی درباره این هتل کیش وجود دارد.

رستوران های هتل داریوش چه منویی دارند؟

رستوران های هتل داریوش کیش غذاهای متنوعی سرو می کنند که شامل غذاهای سنتی، غذاهای بین المللی، غذاهای عربی و ... می شود همچنین کافی شاپ های مختلف در هتل نیز ذائقه میهمانان را به خوبی برطرف می کند.

سرویس بهداشتی هتل داریوش ایرانی است یا فرنگی؟

هتل داریوش کیش در داخل تمامی اتاق های خود سرویس بهداشتی فرنگی طراحی کرده و در راهرو هر طبقه، یک سرویس بهداشتی ایرانی جایگذاری نموده است.

بزرگترین اتاق هتل داریوش چند تخته است؟

بزرگ ترین اتاق این هتل کیش، سوئیت رویال لکس 4 تخته رو به دریاست که ظرفیت 4 نفر را دارا می باشد.

هتل داریوش کیش اتاق وی آی پی دارد؟

بله اتاق های ویژه هتل داریوش کیش شامل سوئیت رویال لوکس 4 تخته است که قیمت آن برای هرشب اقامت بیش از 25 میلیون تومان است.

وعده های غذایی هتل داریوش کیش چیست؟

وعده های غذایی هتل داریوش شامل صبحانه، ناهار و شام می شود که فقط صبحانه به صورت رایگان بر روی اتاق ها وجود دارد و هزینه ناهار و شام توسط میهمان باید پرداخت گردد.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل داریوش کیش چیست؟

ساحل اختصاصی، کلوپ بدنسازی، کلوپ تفریحات دریایی، خدمات اسپا و ماساژ، سالن زیبایی، استخر مجلل و سونا و جکوزی از امکانات ورزشی و تفریحی در این هتل هستند.

امکانات برگزاری همایش هتل داریوش کیش چیست؟

در تمامی سالن ها و تالارهای هتل امکاناتی همچون استیج، پروژکتور، بهترین سیستم صوتی و ... وجود دارد تا همایش ها به بهترین شکل ممکن برگزار شود

فاصله هتل داریوش تا دریا است؟

فاصله هتل داریوش تا دریا حدود 2 دقیقه پیاده روی است ضمن اینکه خود هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد

هتل داریوش چشم انداز رو به دریا دارد؟

تعدادی از اتاق های این هتل چشم اندازی رو به دریا دارند که قیمت آ ها از چشم انداز جزیره گران تر است.

فاصله هتل داریوش کیش تا نزدیکترین مراکز درمانی و بیمارستان ها چقدر است؟

فاصله هتل داریوش کیش با تنها بیمارستان جزیره حدود 10 دقیقه با خودرو است

فاصله هتل داریوش تا فرودگاه چقدر است؟

فاصله هتل داریوش تا فرودگاه کیش 15 دقیقه با خودرو است.

دسترسی هتل داریوش به حمل و نقل عمومی و مترو چگونه است؟

متاسفانه در جزیره کیش مترو وجود ندارد و می توانید از طریق ون یا تاکسی در جزیره تردد کنید

مراکز خرید نزدیک هتل داریوش کدامند؟

از مراکز خرید نزدیک هتل می توان به بازارهای پردیس 1 و 2 و بازار مروارید اشاره نمود.

آیا هتل داریوش برای ماه عسل مناسب است؟

هتل داریوش برای آن دسته از زوجینی که سفر لاکچری می پسندند و هزینه اقامت برایشان مهم نیست، عالی ترین گزینه است به خصوص اگر سوئیت رویال لوکس رو به دریا را انتخاب نمایند.

هتل های مشابه هتل داریوش کدامند؟

از هتل هایی که مشابه هتل داریوش کیش هستند می توان به هتل مارینا پارک کیش، هتل ترنج کیش و هتل پالاس کیش اشاره نمود.

معرفی هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش هتلی 5 ستاره و مجلل می باشد که سال ساخت هتل داریوش کیش به 1385 می رسد. این هتل کیش دارای 3 طبقه ساختمانی و 168 اتاق می باشد که به ویلاهای ساحلی یا همان کابانا، سوئیت رویال لوکس و اتاق های اکونومی دسته بندی می شوند. اما بهترین اتاق هتل داریوش کیش سوئیت رویال لوکس نام دارد.

از امکانات هتل داریوش کیش می توان به ساحل اختصاصی، کافی شاپ، استخر بانوان، استخر روباز، رستوران ها، سونا، جکوزی، سالن ماساژ و کلوپ تفریحات دریایی اشاره کرد. اگر نظرات هتل داریوش کیش را بخوانید، درخواهید یافت که منوی رستوران و ناهار هتل داریوش کیش بسیار با کیفیت است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات این هتل مجلل کیش، ادامه مطلب را از دست ندهید.

اتاق های هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش از 168 اتاق، سوئیت مجلل و سوئیت ساحلی یا کابانا برخوردار می باشد که هر کدام از آن ها چشم اندازی رو به باغ و دریا دارند. تنوع بالای اتاق های هتل دلیل دیگری بر محبوبیت و لوکس بودن این هتل در کیش است. لازم به ذکر است امکانات در تمامی اتاق های هتل یکسان است و تنها تفاوت اتاق های هتل داریوش کیش متراژ و قیمت آن می باشد.

تنوع اتاق های هتل شامل اتاق 2 نفره لوکس ( رو به باغ و دریا )، سوئیت استودیو لوکس (رو به باغ و دریا)، سوئیت آتوسا لوکس (رو به باغ و دریا)، اتاق 2 نفره استاندارد (رو به باغ و دریا)، سوئیت رویال لوکس 4 نفره (رو به باغ و دریا)، کابانا حمام سانروف و کابانا معمولی می شود.

سوئیت رویال لوکس 4 نفره

گران ترین و لوکس ترین اتاق هتل داریوش کیش سوئیت رویال لوکس 4 نفره رو به دریا است. متراژ این سوئیت هتل بیش از 60 متر مربع بوده و به امکانات رفاهی مطلوبی مجهز می باشد. قفسه لباس، سیستم تهویه مطبوع، جا کفشی، کمد دیواری، سرویس بیدارباش، وان جکوزی، حمام،؛ دوش، تلویزیون صفحه تخت با شبکه های ماهواره ای، یخچال، چای ساز و قهوه ساز، سشوار، ملافه، میز غذاخوری، مبل و ... از جمله امکانات این سوئیت می باشد.

ویوی اتاق های هتل داریوش به ساحل و دریا

هتل 5 ستاره داریوش کیش تا دریا و ساحل دریای نیلگون فاصله کمی دارد که به آن یک هتل ساحلی نیز می گویند. از این رو ویوی زیبای این هتل منظره ای رویایی و فوق العاده را به چشم می کشد. البته ویو در اتاق های این هتل با یکدیگر متفاوت می باشد که افراد می توانند با توجه به سلیقه و علایق خود اتاقی با ویوی دلخواه را رزرو کنند.

ویوی این هتل کیش شامل ویوی رو به باغ و ویوی رو به دریا می شود. می توان گفت ویوی زیبا که به وسیله پنجره های مختلفی که در بخش های این هتل رو به دریا و باغ باز می شوند؛ یکی دیگر از دلایل مهم محبوبیت در بین گردشگران می باشد. در محوطه باغی این هتل درختانی سر به فلک کشیده و گل های طبیعی را مشاهده خواهید نمود.

امکانات هتل داریوش کیش

این هتل کیش از نظر امکانات بسیار عالی و بی نظیر است. وجود این امکانات در هتل باعث شده است تا مهمانان با خیالی آسوده و بدون هیچگونه کمبود، اقامتی خاطره انگیز را تجربه کنند. در عنوان های ذیل به شرح مهم ترین امکانات این هتل 5 ستاره پرداخته ایم.

استخر بانوان هتل داریوش کیش و سالن تناسب اندام

از جمله امکانات تفریحی و رفاهی در این هتل کیش می توان به مجموعه آبی آن اشاره کرد. وجود یک استخر روباز و سرپوشیده مخصوص بانوان از دیگر ویژگی های مجموعه آبی هتل است. سونای خشک و بخار هتل نیز برای دفع سموم بدن عالی هستند. استفاده از جکوزی هتل برای رفع گرفتگی عضلانی توصیه می شود. خدمات ماساژ به صورت تخصصی در سالن اسپا هتل ارائه می شود. سالن تناسب اندام هتل نیز با پیشرفته ترین دستگاه های بدنسازی مجهز شده است.

رستوران ها و کافی شاپ های هتل

هتل داریوش کیش دارای 2 رستوران و 3 کافی شاپ بسیار زیبا و مجلل می باشد. رستوران های این هتل به نام های رستوران آپادانا و رستوران پاسارگاد در این هتل شناخته می شوند. همانطور که پیدا است نام این رستوران ها از نام های تخت جمشید بر گرفته شده است. بوفه صبحانه هتل داریوش کیش در رستوران آپادانا نوید بخش روزی پر انرژی است.

رستوران آپادانا

طراحی داخلی این رستوران و چیدمان میز و صندلی ها مانند شاهان هخامنشی در نظر گرفته شده تا میهمانان لذت بیشتری از صرف غذا ببرند. رستوران آپادانا علاوه بر فضای فوق العاده زیبا و منحصر به فرد غذاهای لذیذ را نیز به مهمانان عزیز ارائه می دهد. تمامی غذاهای منوی این رستوران توسط سرآشپزان حرفه ای و مجرب با مواد اولیه تازه و با کیفیت سرو می شود که طعمی بی نظیر را به همراه دارند. مهمانان می توانند در هنگام میل غذا از موسیقی های گوش نواز و سنتی در کنار عزیزانشان لذت ببرند.

رستوران پاسارگاد

رستوران پاسارگاد دومین رستوران در این هتل به حساب می آید. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی با بهترین کیفیت و طعمی لذیذ و خوشمزه سرو می شود. شما می توانید در وعده های ناهار و شام به این رستوران هتل، مراجعه کنید و علاوه بر صرف غذاهای متنوع از فضای زیبا نیز برخوردار شوید.

کافی شاپ

کافی شاپ هتل داریوش کیش یک مکان دنج و فوق العاده برای گذراندن اوقاتی آرامبخش در این هتل به وجود آورده است. مهمانان می توانند با مراجعه به این کافی شاپ انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسر های متنوع و ... را در محیطی آرام صرف خواهید کرد. همچنین فضای این کافه برای برگزاری ضیافت های کوچکی مانند جشن تولد و یا قرار های دوستانه شما عزیزان بسیار مناسب می باشد.

زمین تنیس و کلوپ تفریحات

زمین تنیس هتل نیز این امکان را به افراد علاقه مند می دهد تا در زمین تنیس، مهارت خود را بسنجند. البته زمین تنیس هتل نیز برای حرفه ای ها هم مکانی عالی است. کلوپ تفریحات دریایی نیز در محوطه هتل قرار دارد که تخفیف ویژه بلیط باغ پرندگان کیش و پارک دلفین های کیش را به میهمانان ارائه می دهد.

دیگر امکانات و خدمات هتل داریوش

همچنین مدیریت هتل داریوش کیش علاوه بر موارد ذکر شده امکانات دیگری نظیر پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، لاندری، امکانات معلولین، صندوق امانات، روم سرویس، مینی بار، تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی، خدمات باربری، فضای سبز و ... را نیز تعبیه کرده است. ساحل اختصاصی هتل داریوش کیش با ارائه تفریحات آبی بهترین مکان هتل است. توجه داشته باشید که غواصی در ساحل اختصاصی هتل انجام می شود.

آدرس هتل داریوش کیش

این هتل در جزیره کیش، میدان داریوش واقع شده که دسترسی راحتی به پلاژ آقایان دارد. دسترسی به بازارهای کیش از طریق ترانسفر امکان پذیر بوده و می توان به بازارهای زیتون، بازار پردیس و ... اشاره کرد. ضمن اینکه ترانسفر فرودگاهی رایگان از فرودگاه کیش به سمت هتل انجام می شود.

تفاوت هتل داریوش با دیگر هتل های کیش

این هتل کیش از نظر معماری و امکانات تفاوت های بسیاری با دیگر هتل های کیش دارد. کافی است نگاه کوچکی به عکس های هتل داریوش کیش بی‌اندازید تا متوجه تفاوت های زیاد آن با دیگر هتل های کیش شوید. طبق آخرین قیمت هتل داریوش کیش برای هر شب اقامت در سال 1401 بیش از 3 میلیون تومان بوده است.

عکسهای هتل داریوش کیش

عکس های این هتل کیش یکی از عوامل مهم برای کمک بهتر، به انتخابی مناسب و با اطمینان می باشد. گردشگران عزیز می توانند با مراجعه به گالری سایت پرشین هتل، عکس هایی با کیفیت بالا و واقعی را از تمامی نقاط این هتل مشاهده کنند. حتی می توانید عکس های یادگاری خود در این هتل را در فضاهای مجازی نیز به اشتراک بگذارید.

این هتل مجلل دارای بخش های مختلفی از جمله اتاق ها، رستوران، امکانات و ... می باشد. بنابراین شما برای اطمینان خاطر از انتخاب خود می توانید ابتدا عکس های این هتل را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که کیفیت عکس بر نوع دید شما بسیار تاثیر خواهد گذاشت، بنابر این عکس های با کیفیت می توانند کمک شایانی به شما کند.

اطلاعات تکمیلی هتل داریوش کیش

مالک هتل داریوش کیش در زمان گذشته جناب آقای مهندس حسین ثابت بکتاش بوده که یکی از هتلداران بزرگ جهان و غول گردشگری ایران است. البته به دلیل برخی مشکلات مالی، این کارآفرین نمونه کشور مجبور به فروش این هتل، دلفیناریوم و باغ پرندگان به شرکت هواپیمایی زاگرس شد. مالک فعلی این هتل کیش جناب آقای عبدالرضا موسوی هستند که علاوه بر شرکت هواپیمایی زاگرس، سهام دار شرکت فولاد ایران و تیم استقلال نیز می باشند.

هتل داریوش کیش یا تخت جمشید کوچک ایران یکی از بهترین هتل های کیش است که در سال 1385 با هزینه ای بالغ بر 125 میلیون دلار احداث گردید. هزینه سنگین ساخت هتل و معماری آن سبب شده تا در میان دیگر هتل های کیش و هتل های ایران جایگاه ویژه ای پیدا کند. مالک هتل داریوش کیش در حال حاضر آقای موسوی مدیر هواپیمایی زاگرس می باشد.

در معماری هتل داریوش کیش از تندیس های سنگی و سربازان هخامنشی استفاده شده است. حتی نام اتاق ها و رستوران های این هتل نیز به پاسارگاد، آپادانا و آتوسا مزین شده است. در ابتدای ورود به این هتل 6 ستون در سمت راست و 6 ستون در سمت چپ را مشاهده خواهند کرد. روی هر ستون مجسمه مشهور پرسپولیس به چشم می خورد.

لابی هتل داریوش کیش به قدری مجلل و شیک طراحی شده که در همان ابتدا، خدماتی لوکس به شما ارائه می شود. در لابی هتل میز و صندلی های حکاکی شده با اِلِمان های کوروش کبیر، تندیس سربازان ساسانی و ... به چشم می خورد. سیستم سرمایشی و تهویه مطبوع همراه مبل راحتی و تلویزیون صفحه تخت هم در لابی وجود دارد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.2از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 3.4از 5
موقعیت 4.1از 5
ارزش خرید 4.2از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 9 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

1 از 5 خدمات هتل بد بود

پرسنل خوش رفتار نبودن.صبحانه هم من راضی نبودم.لطفا مدیریت بیشتر پیگیر باشه.من سالی چن بار میام کیش ولی دیگه این هتل رو انتخاب نمیکنم

تاریخ ورود : 1401/12/25
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

با سلام ، از این سفر رضایت کامل داشتیم . با آرزوی توفیقات الهی

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

در اسفندماه ۱۴۰۱ بمدت سه شب دو اتاق در هتل داریوش داشتیم ، اتاقها تمیز و مرتب ،صبحانه واقعـــا عالی کادر هتل خوش اخلاق کافی شاپ ساحلی مهربان و مشتری مدار اگه چیزی لازم میشد در کمتر از پنج دقیقه بعد از تماس حل میشد منظره ها رویایی و شیک امیدوارم بازم بتونم به این هتل برم

تاریخ ورود : 1401/10/02
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

با سلام ضمن تشکر از مدیریت محترم و ارزشی که برای نظرات مشتری قایل می‌ گردد. سایت که خرید بلیت را انجام دادم

تاریخ ورود : 1401/9/3
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

طبق گفته مسئول تور اتاق ۵۱ رو به باغ رزرو کرده بودم ولی در هتل اتاق در داخل زیر زمین به من دادند کابانا

تاریخ ورود : 1401/2/12
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل داریوش رو ما به پیشنهاد خانم حمزه ای رفتیم و عالی بود

تاریخ ورود : 1401/1/7
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

پرواز برگشت بنده توسط شرکت هواپیمایی کنسل شد و نکته قوت پرشین هتل اینکه بموقع به بنده اطلاع رسانی شد . نقطعه ضعف پرشین هتل البته از دید بنده رفع مسئولیت در قبال پرداخت ۸۰۰ هزارتومان اضافه ایکه بنده را مجبور به پرداخت آن کردند ؛ می‌باشد.

تاریخ ورود : 1400/7/29
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

متاسفانه پرسنل پرشین هتل که بنده باهاشون سروکار داشتم گفتار و برخورد بسیار نامناسبی داشت و در مورد مسائل مالی هم صداقت نداشتند که به طریق تماس با مدیریت توسط ایشان مشکل رفع شد

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.