هتل سنتی والی یزد

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل سنتی والی یزد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های یزد را مشاهده کنید.

لیست هتل های یزد
دو تخته دبل
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
مینی بار
چایخانه
تاکسی سرویس
گشت درون و برون شهری
پارک کودکان

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام خمینی، روبروی شاهزاده فاضل
آتشکده زرتشتیان یزد
4 دقیقه
24 دقیقه
1989 متر
میدان مارکار
3 دقیقه
18 دقیقه
1495 متر
میدان امیر چماخ
2 دقیقه
3 دقیقه
246 متر
موزه آب یزد
2 دقیقه
3 دقیقه
287 متر
موزه دیرینه شناسی کامبرین
2 دقیقه
13 دقیقه
1056 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

این هتل با بیش از 400 سال قدمت یک هتل سنتی 3 ستاره در یزد خشتی و کهن است. هتل والی یزد در نزدیکی خیابان امام خمینی (ره) یکی از خیابان های اصلی یزد واقع شده است. این مکان گردش شما را در شهر بسیار آسان تر می کند. موزه آب یزد در مجاورت هتل والی واقع است.

یزد شهر خانه های خشتی و گلی در جهان است. این یکی از دلایل اصلی ثبت این شهر به عنوان اولین شهر میراث جهانی یونسکو در ایران است. این شهر معتبر در ارائه جاذبه های گردشگری پیشتاز است و چیزهای زیادی برای انتقال حس خوب به گردشگران دارد.

مجتمع امیر چخماق ، زندان اسکندر ، مسجد جامع یزد ، برج ساعت ماركار انجمن زرتشتیان و مجتمع خان تنها برخی از جاذبه های شهر بادگیرها هستند که با اقامت در هتل های یزد به خصوص هتل والی یزد می توان از آنها بازدید نمود. 

اتاق های هتل والی یزد

به عنوان یک هتل 3 ستاره ، هتل والی یزد دارای امکانات و خدمات مختلفی برای ارائه میهمانان خود است. البته به خاطر داشته باشید که هتل والی یک بنای تاریخی است و نمیتوان توقع یک هتل بروز را از آن داشت. این هتل با داشتن انواع مختلف اتاق، برای افراد با سلیقه های مختلف و خانواده ها مناسب است.

البته خانواده هایی که سالمند یا معلول به همراه دارند بهتر است اتاق های طبقات پایین را انتخاب کنند زیرا هتل فاقد آسانسور است. همچنین یکی دیگر از خبرهای خوب خانواده ها این است که این هتل دوست دار کودکان است. بنابراین تمام کودکان زیر دو سال می توانند به صورت رایگان در هتل بمانند. به علاوه برای افراد بین 2 تا 5 سال هزینه اقامت در هتل والی یزد نیم بهاء است. این هتل دارای رستوران با ظرفیت 150 نفر می باشد.

امکانات اتاق

در اتاق خود می توانید انواع امکانات رفاهی مانند یخچال ، کمد ، مبلمان ، آباژور ، بالکن و چوب لباسی را پیدا کنید. همچنین در هر اتاق یک حمام اختصاصی وجود دارد که می توانید با وجود آن یک روز دلپذیر را سپری کنید. اگر دوست دارید اقامت متفاوتی را در یک هتل سنتی در یزد تجربه کنید ، هتل سنتی والی یکی از گزینه های مناسب و ارزان اما زیبا و دوست داشتنی نزدیک به دیدنی های شهر است. تنها کاری که باید انجام دهید اینست که با چند کلیک با کارشناسان ما در پرشین هتل ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید.

در هتل سنتی والی یزد بعد از قدم زدن در بافت تاریخی شهر استراحت کنید و در حالی که تورهای کویری و تفریحی یزد را با هم مقایسه می کنید ، از غذاهای محلی ایرانی در رستوران این هتل لذت ببرید. والی تنها هتل یزد است که در ساختمانی تاریخی مربوط به 400 سال پیش یعنی دوره صفویه فعال است و با اقامت در آن می توانید دیدن یک بنای تاریخی و اقامت در گذشته را تجربه کنید.

گچکاری داخلی و خارجی ، ایوان با کالبدی فوق العاده زیبا و نارنجی و زیرزمینی با آب نما و جوی آب جاری سنتی فضای این هتل را دوست داشتنی میکند. سالن متقارن بالا بسیار چشم نواز است و منعکس کننده استخر آب و پنج دری و سه دری است.

این بوتیک هتل یزد در بین میدان امیر چخماق ، روبروی بازار اصلی یزد و دسترسی آسان به مرکز قدیمی یزد دارد. دکوراسیون با فضاهای سنتی و رستوران و کافی شاپ سنتی خاطرات قدیمی را زنده می کند. سقف با بادگیر و مناظر شگفت انگیز پشت بام نیز در این هتل دیدنی است.

امکانات عمومی هتل والی یزد

سرویس های خشکشویی، فرودگاه، میزهای گردشگری، حمام های عمومی، کافه، رستوران، اتاق چمدان، live_tv ، امکانات رفاهی همچون صبحانه، حمام اختصاصی، امکاناتی برای تهیه قهوه و چای، یخچال، فریزر، تهویه مطبوع، تلویزیون، تختخواب اضافی موجود می باشد. هتل یک طبقه است اما یک راه پله در آن وجود دارد. اتاق ها فاقد آشپزخانه هستند و تعداد 16 اتاق در هتل وجود دارد.ای فای رایگان/، ترنسفر فرودگاه، پارکینگ (در خیابان)از دیگر امکانات این هتل است.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل بسیار خوبی بود و اقامت عالی داشتیم ممنون

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.