هتل مهمانسرا جهانگردی گلپایگان

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل مهمانسرا جهانگردی گلپایگان در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های گلپایگان را مشاهده کنید.

لیست هتل های گلپایگان
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
نمازخانه
خدمات خشک شویی (لاندری)

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار شهید بهشتی، رو به روی استادیوم ورزشی
پارک ساحلی
2 دقیقه
8 دقیقه
691 متر
مناره گلپایگان
7 دقیقه
35 دقیقه
2928 متر
مسجد جامع
6 دقیقه
37 دقیقه
3072 متر
امامزاده هفده تن
7 دقیقه
43 دقیقه
3587 متر
قبرستان تاریخی امامزاده ابراهیمی
9 دقیقه
115 دقیقه
9563 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل جهانگردی گلپایگان هتلی سنتی با معماری خاص می باشد که با توجه به موقعیت مکانی خود، استراحت گاه و تفرجگاهی برای سفرهای بین شهری و ارتباطی بین شهرهای گلپایگان، خوانسار، خمین و ... محسوب می شود. این هتل به سد و امام زاده و آثار تاریخی دیگر نزدیک است از این رو اقامت در آن مورد توجه گردشگران زیادی قرار دارد.

هتل جهانگردی گلپایگان در سال 1354 برای نخستین بار افتتاح گردید، اما در سال 1389 به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفت. برای دسترسی به این هتل باید به بلوار شهید بهشتی، رو به روی استادیوم ورزشی مراجعه نمایید که مسیر دسترسی به آن هم بسیار راحت خواهد بود. اگر قصد اقامت در یک هتل ارزان گلپایگان با کیفیت مناسب را دارید، با ما همراه شوید. در ادامه بخش های مختلف این هتل را معرفی می کنیم.

اتاق های هتل جهانگردی گلپایگان 

مهمانسرای جهانگردی گلپایگان هتل دو ستاره اما با فضای سبز وسیع و دوست داشتنی می باشد که حدود 19 اتاق را در خود جای داده است. اتاق های بزرگ و دلباز، تخت های مناسب و نظافت ایده آل در این هتل باعث رضایت خاطر گردشگران می شود. ضمن اینکه امکانات مناسبی در اتاق های این هتل ایجاد شده و اقامتی راحت را برای شما رقم می زنند. حمام، سرویس بهداشتی، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش و ... از جمله امکانات داخل اتاق های این هتل می باشند. 

امکانات هتل جهانگردی گلپایگان 

هتل 2 ستاره جهانگردی گلپایگان به عنوان یک هتل دو ستاره، دارای امکانات خوبی هست که از جمله آن ها می توان به رستوران، کافی شاپ، پارکینگ بزرگ، کافی نت، نمازخانه ، لاندری و .... اشاره نمود. کارکنان مجرب و خوش برخورد این هتل تمام تلاش خود را در راستای جلب رضایت مسافران می کنند و به صورت شبانه روزی، به نیاز ها و مشکلات شما عزیزان می پردازند. 

رستوران هتل جهانگردی گلپایگان

جذاب ترین بخش هتل جهانگردی در گلپایگان، رستوران این هتل است که با ظرفیت 200 نفر، آماده پذیرایی و خدمت رسانی به شما عزیزان مقیم در هتل می باشد. این رستوران در طبقه همکف هتل قرار گرفته و با کیفیت مناسب، باعث جلب رضایت گردشگران می شود. انواع غذاهای ایرانی به صورت منوی انتخابی در وعده های مختلف از شبانه روز در این رستوران به شما ارائه خواهد شد. 

موقعیت مکانی هتل جهانگردی گلپایگان

هتل محبوب جهانگردی گلپایگان به منارها و ارگ های تاریخی زیادی نزدیک است. این هتل مکان اقامتی امن و خارج از بافت شهری است اگر از این منطقه گذر می کنید این هتل انتخاب شایسته و مقرون به صرفه ای می باشد. از این رو پیشنهاد می شود تا بین هتل های گلپایگان، این هتل را حتما در لیست انتخابی های خود قرار دهید و اقامت در آن را تجربه کنید که پشیمان نمی شوید. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

ارامش فوق العاده ای داشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.