هتل شایان کیش

3.9 از 5
خوب 3 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل شایان کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دو تخته جزیره
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
6,500,000 24%
قیمت 1 شب 5,002,000 تومان
دو تخته دریا
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
8,000,000 26%
قیمت 1 شب 5,997,000 تومان
سه تخته جزیره
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
7,000,000 11%
قیمت 1 شب 6,297,000 تومان
دوبلکس چهار تخته جزیره
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
9,000,000 11%
قیمت 1 شب 8,097,000 تومان
سه تخته دریا
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
9,500,000 11%
قیمت 1 شب 8,547,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

استخر
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
ترانسفر
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سونا
سرویس فرنگی
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
سالن همایش
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان ساحل، بلوار ساحل
شهر زیرزمینی کاریز
9 دقیقه
75 دقیقه
6233 متر
شهر باستانی حریره
9 دقیقه
76 دقیقه
6342 متر
کشتی یونانی
17 دقیقه
208 دقیقه
17358 متر
اسکله قدیمی
2 دقیقه
12 دقیقه
1008 متر
پلاژ بانوان
5 دقیقه
27 دقیقه
2285 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل شایان کیش سال 1354 در بهترین منطقه جزیره و در نزدیکی ساحل درخشان جزیره کیش احداث گردید. این هتل در جزیره کیش توسط رضا شاه پهلوی ساخته شد تا همراهان پادشاه در آن اقامت گزینند. این هتل برای جلب رضایت میهمانان خود بازسازی های خوبی را در سال های متمادی انجام داده تا گردشگران مقیم در هتل راضی باشند.

هتل شایان کیش بسیار مجلل بوده و در زمینی به مساحت 55000 متر مربع بنا شده است. این هتل در سال 1388 جزء زیر مجموعه های شرکت سرمایه گذاری پارس قرار گرفت. این هتل کیش توانسته نام خودش را در لیست بهترین و مجلل ترین هتل های کیش جای دهد. هتل مذکور با تجربه ای بالا محبوبیت بسیار زیادی در بین گردشگران به دست آورده است.

اتاق های هتل شایان کیش

هتل شایان کیش دارای 191 اتاق در 4 طبقه است که با بهترین طراحی داخلی آراسته شده اند. در نظر گرفتن تمامی امکانات رفاهی و خدمات دهی عالی در اتاق ها، سبب شده تا همیشه آماده پذیرایی از میهمانان عزیز باشد. با اقامت در اتاق های این هتل، خاطره ای دلنشین را برای تمامی کسانی که این هتل را به عنوان مقصدی برای اقامت خود انتخاب کرده اند به ارمغان می آورد.

هتل مجلل شایان کیش اکثر اتاق های  خود را به گونه ای طراحی کرده که چشم اندازی رو به ساحل و دریای نیلگون خلیج فارس دارد. تمامی اتاق ها دارای دکوراسیونی عالی و چیدمانی از لوازم شیک و مدرن هستند. این امر سبب شده تا فضایی زیبا و دلباز برای میهمانان شکل بگیرد. اتاق های این هتل شامل 2 تخته، 3 تخته، دوبلکس های جزیره و دریا، کابانا 4 تخته و 2 تخته می شود.

هتل لوکس شایان در اتاق های جذاب و دیدنی خود امکانات و خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، کولر گازی و حمام را در نظر گرفته است. سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی بسیار تمیز، تلفن آباژور، یخچال مینی بار با هزینه و ... هم از دیگر امکانات اتاق ها می باشند. اینترنت پر سرعت و رایگان نیز در دسترس میهمانان هتل خواهد بود.

دسته بندی اتاق های هتل

اتاق های دو تخته: این اتاق ها از دو نوع تخت های دبل و تخت توئین تشکیل می شوند که بعضی از این اتاق ها رو به دریا و بعضی از آنها رو به محوطه باغ قرار گرفته اند. این اتاق های مدرن که در طبقه های دو و سه هتل واقع شده اند، از متراژی حدود 30 متر مربع برخوردار هستند.

سوئیت های دوبلکس

این واحد های اقامتی نیز مانند اتاق های دو تخته تعدادی از آنها رو به ساحل و دریا قرار دارند و مابقی رو به محوطه دلنشین و زیبای باغ قرار گرفته اند. این سوئیت های دوبلکس در طبقه چهارم هتل واقع شده و شامل دو تخت یک نفره در همکف و یک تخت دبل در نیم طبقه بالای آن جای گرفته است. مساحت سوئیت های دوبلکس 15 متر مربع می باشد.

سوئیت های ساحلی

این سوئیت ها به نام سوئیت کابانا شناخته می شوند که در محوطه بیرونی هتل و با فاصله بسیار کمی از دریا قرار گرفته اند. از لحاظ ظرفیت کابانا از سه نوع سوئیت دو تخته، سه تخته و چهار تخته تشکیل شده است. هرکدام از آن ها دارای مساحتی حدود 35 متر مربع می باشند. ویلاهای ساحلی و ... هم از دیگر اتاق های هتل هستند.

امکانات هتل شایان کیش

این هتل کیش انتخابی بسیار مناسب و ایده آل برای کسانی است که به کیفیت و امکانات اهمیت بسیاری می دهند. این دسته از افراد می خواهند با اقامت در یک هتل مدرن تمامی نیاز های خود را بر طرف کنند. این هتل پنج ستاره و فوق العاده در شهر گردشگری کیش دارای خدماتی همچون آرایشگاه زنانه، مردانه و باشگاه بیلیارد می باشد.

رستوران و کافی شاپ

هتل شایان در کیش دارای 2 رستوران بسیار مجلل و شیکی است که در نگاه اول شما را خیره به دکوراسیون و چیدمان بسیار زیبای خود می کند. رستوران های این هتل به نام های شمبلیر و رستوران سنتی شناخته می شوند. سرو غذا در این رستوران ها با وسواس فوق العاده خاصی انجام می گردد.

در منوی رستوران شمبلیر انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت بالا و طعمی بی نظیر جای گرفته است. دکوراسیون بسیار شیک و زیبای رستوران سبب می شود لذت صرف غذا برای شما دوچندان شود. پنجره های شیشه ای رستوران این امکان را به شما می دهد تا از دیدن موج های دریا نیز لذت برید.

سفره خانه سنتی و کافی شاپ

همچنین اگر به غذاهای سنتی علاقه مند هستید می توانید با مراجعه به سفره خانه رستوران، انواع غذاهای سنتی را امتحان کنید. با لذتی وصف نشدنی در فضایی زیبا در محوطه باز کنار ساحل  از چشیدن این غذاهای بی نظیر نهایت لذت را ببرید. بدون شک این اتفاق خاطره ای دلنشین و به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. همچنین هتل شایان برای کسانی که علاقه مند به غذاهای فست و فود می باشند در لابی خود فست و فود هتل را راه اندازی کرده است.

هتل 5 ستاره شایان کیش دارای کافی شاپ های رو باز و سر پوشیده می باشد. دکوراسیون و چیدمان زیبای کافی شاپ باعث می شود تا ساعاتی دلنشین را سپری کنید. همچنین در این مکان انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسر های متنوع، کوکتل هایی لذیذ و خوشمزه و ... سرو می شود.

مجموعه آبی، ورزشی و تفریحی

دوچرخه سواری، کلوپ ورزشی، سالن بدنسازی بسیار مجهز به دستگاه های با کیفیت، استخر شامل سونا، جکوزی و سالن ماساژ و ... از دیگر امکاناتی هستند که در این هتل ارائه می شود. میهمانان می توانند با مراجعه به مجموعه آبی هتل، با خیالی آسوده به سرگرمی و رفع نیاز های خود بپردازند و از آن ها لذت ببرند. لازم به ذکر است میهمانانی که در هتل شایان کیش اقامت دارند می توانند برای بار اول به صورت رایگان از کلوپ ورزشی این هتل استفاده کنند. در مرحله بعد تنها با پرداخت پنجاه درصد از تهیه بلیط، می توانید از این مجموعه آبی استفاده کنید.

دیگر امکانات

همچنین ترانسفر فرودگاهی رایگان از دیگر خدمات این هتل محبوب و جذاب در جزیره کیش  به حساب می آید. خدمات تاکسی سرویس، خدمات لاندری، خدمات روم سرویس، خدمات بیدارباش، سیستم اطفاء و اعلان حریق و ... از دیگر خدمات و امکانات این هتل 5 ستاره هستند.

موقعیت مکانی هتل شایان کیش

این هتل کیش همانطور که گفته شد در بهترین منطقه کیش واقع شده است. از نظر مکانی در کنار ساحل و جزیره قرار داشته و دسترسی به دریا را آسان می نماید. علاوه بر موقعیت خوب هتل، دسترسی آسان به بسیاری از مراکز تجاری و مکان های تفریحی شهر کیش از دیگر مزایای آن به شمار می رود. همین موضوع باعث جذابیت و محبوبیت بیشتر این هتل در بین گردشگران تور کیش شده است.

بنابراین هتل دیدنی و جذاب شایان کیش برای افرادی که به خرید و گشت و گذار در مراکز تجاری شهر کیش علاقه دارند، بهترین گزینه است. با اقامت در این هتل می توانید با زمانی اندک به بازار زیتون و ... برسید. همچنین بزرگ ترین اسکله تفریحی جزیره، در مقابل این هتل قرار دارد.

هتل شایان کیش برای هر شب اقامت چقدر هرینه می گیرد؟

هزینه هر شب اقامت در هتل شایان کیش از 1 میلیون تومان تا 3 میلیون تومان بوده که به نسبت امکانات و موقعیت مکانی این هتل کیش، قیمتی منصفانه است.

هتل شایان کیش تا دریا چقدر فاصله دارد؟

هتل شایان کیش یک هتل ساحلی است و تنها 2 دقیقه پیاده تا دریا فاصله دارد. همین موقعیت مکانی سبب شده در میان تور های کیش یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای گردشگران باشد.

این هتل کیش چه ویژگی دارد؟

مهم ترین ویژگی هتل ساحلی بودن آن است که دسترسی به دریا با کمترین وقت امکان پذیر است، اتاق های زیبا و لوکس، خدمات دهی عالی و ... از دیگر ویژگی های این هتل در جزیره کیش محسوب می شوند.

چه مکان هایی به این هتل نزدیک هستند؟

هتل 5 ستاره شایان در کیش علاوه بر دریا به بازارهایی همچون بازار ونوس، بازار زیتون، بازار مروارید، اسکله تفریحی کیش و ... دسترسی دارد.

هتل 5 ستاره شایان کیش چه امکاناتی دارد؟

از امکاناتی که در هتل مذکور تعبیه شده می توان به استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، رستوران و کافی شاپ، سالن همایش، چایخانه، اینترنت رایگان، صندوق امانات، خدمات لاندری، گشت دور جزیره و ... اشاره کرد.

آدرس این هتل کیش کجاست؟

هتل زیبای شایان کیش در میدان ساحل، ابتدای بلوار ساحل قرار گرفته که نزدیک ترین هتل کیش به خلیج فارس است. این موقعیت مکانی عالی از کهنه ساز بودن هتل (بیش از 40 سال) چشم پوشی می کند.

کدام هتل کیش با هتل شایان کیش مشابه است؟

هتل ساحلی شایان از نظر موقعیت مکانی (ساحلی بودن) با هتل ترنج کیش، هتل داریوش کیش و هتل مارینا پارک کیش شباهت دارد. اما از نظر کیفیت به پای هتل های ذکر شده نمی رسد. اما کیفیت هتل، کیفیت غذایی و خدمات دهی هتل شایان عالی تر از هتل پارمیس کیش است.

قوانین کنسلی هتل چیست؟

قانون کنسلی خاصی برای هیچ هتلی از جمله این هتل کیش وجود ندارد، چون تمامی هتل های زیر نظر صنف هتلداری فعالیت می کنند. اما در قوانین کنسلی چنین آمده که اگر فرد تا 24 ساعت قبل ورود اعلام کنسلی کند، تمام هزینه پرداختی سوخت می شود. اما اگر کنسلی 72 ساعت قبل ورود به هتل باشد 1 شب هزینه اقامت از مبلغ پرداختی کسر و ما بقی به مسافر برگردانده می شود.

با رزرو هتل از پرشین هتل چه خدماتی دریافت می کنم؟

سایت پرشین هتل با ارائه خدماتی نظیر پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، ثبت نظرات حقیقی میهمانان، امتیاز ویژه در باشگاه مشتریان، تخفیف های واقعی و ... همراه کاربران سایت خود خواهد بود. ضمن این که کارگزاری رسمی سایت پرشین هتل در کیش، به صورت حضوری پاسخگوی کاربران خواهد بود.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.7از 5
آرامش محیط 4.3از 5
کیفیت غذا 2.3از 5
موقعیت 4.7از 5
ارزش خرید 3.3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.9 از 5
خوب 3 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام خدمته دوستان من به مدت 10 شب این هتل رو همراه دوستانم رزرو کردم و خیلی راضی بودیم از لحاظ ویو رو به دریا از لحاظ دسترسی به بازار و اماکن گردشگری ولی قطعا برای سفر بعدیم این هتل و انتخاب میکنم به شما هم همین پیشنهاد رو میکنم ممنونم از مدیریت هتل و مدیریت کیشلندیار

تاریخ ورود : 1400/9/17
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

پكيج سفر ما سه روز و دو شب بود در صورتيكه زمان پروازها خيلي نامناسب بود به عبارتي عملا روز اول را با توجه به تاخير پرواز از دست داديم و بالواقع اقامت ما يك و نيم روز بود كه بنظرم تقريبا به دليل تخفيفات تمام ساعات پروازها خيلي مامناسب و بد بود با تشكر

تاریخ ورود : 1400/9/5
2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل خوبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.