هتل پارسیان کیش

3.6 از 5
خوب 14 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل پارسیان کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
1,100,000 1%
قیمت 1 شب 1,090,000 تومان
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
1,200,000 1%
قیمت 1 شب 1,190,000 تومان
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
ترانسفر
فضای سبز
اتاق چمدان
سشوار
کتری برقی
مینی بار
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان ساحل، بین بازارمرکزی تجاری وزیتون، رو به روی تالار شهر
شهر زیرزمینی کاریز
10 دقیقه
74 دقیقه
6204 متر
شهر باستانی حریره
10 دقیقه
76 دقیقه
6356 متر
کشتی یونانی
17 دقیقه
208 دقیقه
17322 متر
اسکله قدیمی
2 دقیقه
15 دقیقه
1259 متر
پلاژ بانوان
5 دقیقه
34 دقیقه
2847 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل پارسیان کیش یک هتل ارزان قیمت است که از نظر کیفیت مطلوب می باشد. فاصله هتل پارسیان کیش تا دریا حدود 3 دقیقه است که از ویژگی های آن به شمار می رود. این هتل یکی از هتل های با سابقه محسوب می شود و دارای 2 طبقه ساختمانی و 98 اتاق است. در تمامی این اتاق ها امکانات رفاهی بسیار خوبی تدارک دیده شده و تنوع اتاق ها شامل اتاق 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته است.

از خدمات و امکانات هتل پارسیان کیش می توان به تاکسی سرویس، ترانسفر استقبال رایگان، پذیرش 24 ساعته، رستوران، پارکینگ و اینترنت اشاره کرد. با رزرو هتل پارسیان کیش شما به بازار زیتون کیش که یکی از بازارهای قیمت مناسب کیش است، دسترسی خواهید داشت. مرکز خرید تجاری کیش هم تنها چند دقیقه پیاده تا این هتل فاصله دارد. در ادامه جهت بالا بردن اطلاعات شما عزیزان توضیحات بیشتری درباره اتاق ها امکانات و نظرات هتل پارسیان کیش داده ایم که بهتر است بخوانید.

اتاق های هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش دارای 98 باب واحد اقامتی می باشد که در داخل تمامی این اتاق ها امکانات بسیار خوبی را در نظر گرفته است. این امکانات رفاهی مطلوب باعث می شود تا میهمانان در زمان استراحت، کمبودی را حس نکنند. هرچند که این هتل 3 ستاره برخی از امکانات رفاهی مهم نظیر وان جکوزی را در داخل اتاق هایش ندارد.

اتاق های دو تخته و سه تخته

اکونومی ترین اتاق های هتل پارسیان کیش شامل اتاق های دو تخته و سه تخته می شود که دارای یک تخت دابل یا 2 تخت توئین هستند. در این اتاق ها سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم خوشبو کننده هوا، تخت هایی تمیز و نرم، کمد دیواری، تلویزیون و ... نیز تعبیه شده است.

اتاق های 4 تخته و 5 تخته

برای خانواده های پر جمعیت توصیه می کنیم اتاق های چهار تخته و پنج تخته هتل را مورد رزرو قرار دهند تا اقامتی راحت را تجربه نمایید. در داخل اتاق های این هتل کیش همانند اتاق های اقتصادی امکاناتی مشابه وجود دارد. توجه داشته باشید که این واحد ها بدون اتاق خواب هستند. لازم به ذکر است تمامی اتاق ها غیر سیگاری هستند.

امکانات هتل پارسیان کیش

این هتل 3 ستاره کیش از امکانات بسیار بالایی برخوردار نیست ولی در حد ستاره هایش می توان به مواردی اشاره کرد. ترانسفر رفت و برگشت، خدمات لاندری، کافی شاپ، خدمات تاکسی سرویس، سیستم اطفاء و اعلان حریق و ... از جمله امکانات عمومی این هتل کیش هستند.

پارکینگ از مهم ترین امکانات هتل به شمار می رود که گردشگران می توانند بدون دغدغه، خودروی خود را پارک نمایند. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لابی بسیار زیبار، پذیرش 24 ساعته و ... هم از دیگر خدمات و امکانات این هتل جزیره کیش محسوب می شوند. تاکسی سرویس و نمازخانه هم در دسترس میهمانان خواهد بود.

رستوران

طبق نظرات هتل پارسیان کیش رستوران هتل با ارائه انواع غذاهای ایرانی، فرنگی با کیفیت مطلوب، گزینه ای مناسب برای سرو غذا می باشد. منوی صبحانه هتل پارسیان کیش از تنوع بالایی برخوردار نیست که با توجه به لول هتل قابل درک است. فضای بسیار زیبا همراه با پرسنلی کارآزموده سبب شده تا میهمانان هنگام صرف غذا در وعده های نهار، شام و صبحانه، آرامشی وصف ناپذیر را تجربه کنند.

آدرس هتل پارسیان کیش

آدرس هتل پارسیان کیش در میدان ساحل، بین بازارزیتون و مرکز خرید تجاری کیش است که همین موقعیت مکانی خوب باعث شده تا به بسیاری از بازارهای کیش از جمله بازار زیتون کیش نیز نزدیک باشد. تالار جزیره کیش رو به روی این هتل قرار گرفته و فاصله ای بسیار اندک تا ساحل خلیج فارس دارد. هتل گلدیس کیش از دیگر گزینه های ارزان اقامت در جزیره می باشد. برای رزرو یک هتل ساحلی با بهترین امکانات و خدمات پیشنهاد ما به شما هتل مارینا پارک کیش است.

هزینه اقامت در هتل پارسیان کیش چقدر است؟

برای اقامت در هتل پارسیان کیش هزینه ای بسیار مناسب را باید پرداخت کنید نرخ ها در ایام پیک تغییر خواهد کرد و در نتیجه سبب افزایش قیمت تور کیش می شود.

هتل پارسیان کیش تا دریا چقدر فاصله دارد؟

هتل پارسیان کیش را به جرات می توان یکی از نزدیک ترین هتل های کیش به دریا دانست، چون تنها 3 دقیقه پیاده روی تا دریا دارد.

دلیل تقاضای بالای این هتل کیش چیست؟

نزدیک بودن به دریا که از مهم ترین ویژگی های یک هتل است در این هتل وجود دارد، قیمت مناسب و خدمات دهی به نسبت مطلوب هم از دیگر ویژگی های این هتل کیش برای رزرو می باشد.

مکان های نزدیک به هتل را نام ببرید؟

این هتل به دلیل موقعیت مکانی عالی خود به اماکن بسیاری دسترسی دارد. مرکز تجاری کیش، بازار زیتون، اسکله تفریحی، پلاژ آقایان و دریا تنها بخشی از مکان های در دسترس هتل آرامش می باشند.

هتل مذکور دارای چه امکاناتی است؟

درست است که این هتل کیش مجهز به استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و ... نیست، اما از امکانات معقولی نظیر خدمات ویژه جانبازان و معلولین، اینترنت رایگان، صندوق امانات، خدمات لاندری، گشت دور جزیره، صندوق امانات و ... نیز برخوردار است.

این هتل کیش کجا قرار دارد؟

این هتل کیش در میدان ساحل، بین مرکز تجاری و بازار زیتون واقع شده است. همین موقعیت مکانی سبب شده تا بسیاری از افراد به آن جذب شوند.

این هتل کیش از نظر کیفیت با چه هتلی شباهت دارد؟

از نظر کیفیت می توان این هتل کیش را با هتل لوتوس کیش و هتل تعطیلات کیش شبیه دانست. اما از نظر موقعیت مکانی هتل 3 ستاره پارسیان با هتل شایان کیش برابری می کند.

قوانین کنسلی هتل چیست؟

قانون کنسلی خاصی برای هیچ هتلی از جمله این هتل کیش وجود ندارد، چون تمامی هتل های زیر نظر صنف هتلداری فعالیت می کنند. اما در قوانین کنسلی چنین آمده که اگر فرد تا 24 ساعت قبل ورود اعلام کنسلی کند، تمام هزینه پرداختی سوخت می شود. اما اگر کنسلی 72 ساعت قبل ورود به هتل باشد 1 شب هزینه اقامت از مبلغ پرداختی کسر و ما بقی به مسافر برگردانده می شود.

پرشین هتل چه خدماتی را در قبال هتل ارائه می دهد؟

سایت پرشین هتل با ارائه خدماتی نظیر پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، ثبت نظرات حقیقی میهمانان، امتیاز ویژه در باشگاه مشتریان، تخفیف های واقعی و ... همراه کاربران سایت خود خواهد بود. ضمن این که کارگزاری رسمی سایت پرشین هتل در کیش، به صورت حضوری پاسخگوی کاربران خواهد بود.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2.9از 5
آرامش محیط 3.6از 5
کیفیت غذا 3.2از 5
موقعیت 4.6از 5
ارزش خرید 3.8از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.6 از 5
خوب 14 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/8/21
2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل فاجعه بود فاجعه

تاریخ ورود : 1402/1/28
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

در کل راضی بودیم☺️

تاریخ ورود : 1402/1/13
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

از نظره نزدیک بودن به مراکز خرید عالی بود ولی از نظره سکوت و آرامشی که باید داشته باشه ضعیف بود

تاریخ ورود : 1401/12/29
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی است ما هروقت کیش بریم همین هتل را انتخاب میکنیم به مراکز خرید واسکله نزدیک است رفتار کارکنان هم خوب است در کل راضی هستیم

تاریخ ورود : 1401/10/27
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

نظر

تاریخ ورود : 1401/10/06
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

آب حمام ی شبانه روز سرد بود

تاریخ ورود : 1401/10/28
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

من برا دوشب رزرو کردم که بخاطر طوفانی بودنن دریا نتونستم شب اول کیش باشم.هر چی به مسوول رزرو گفتم حاظر نشدن اون شب رو یا کنسل یا به شب بعدی منتقل کنن.من ناراضی هستم

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

رفت و آمد پرسنل با چرخ دستی فروشگاهی از طلوع آفتاب تا غروب. سر و صدای اظافه پرسنل. مانده بودن نان صبحانه و کبود تنوع صبحانه. بی توجه بودن به نظافت داخل هتل.

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

نقاط قوت: دسترسی خوب به ساحل، مراکز خرید و بازارچه حافظ، بزرگی واحد، امنیت خوب با وجود درهای فوق قدیمی؛ غذای فست فود خوب، وجود همزمان توالت ایرانی و فرنگی در واحد، ملحفه و روبالشی تمیز، تراس بزرگ و دلباز نقاط ضعف که باید حل شود: نبود آب گرم در سرویس توالت، صبحانه معمولی، کُندی در قسمت کارهای پذیرش و ترخیص، نبود چایساز و هرگونه حوله یا لوازم یکبار مصرف، به هنگام ترخیص به زور از ما ۱۰هزار تومان بابت یک پاستیل در بوفه اتاق گرفتند در صورتیکه ما اصلا استفاده ای نکرده بودیم، این مورد را از اتاق مشابهی نیز گرفتند. یک بعداز ظهر هم برق قطع شد.

تاریخ ورود : 1401/3/6
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل از لحاظ بزرگی و دسترسی بسیار عالی بود بود اما ما طبقه سوم بودیم و با بچه کوچیک رفت و امد سخت بود چون هتل پارسیان اسانسور ندارد بخصوص مواقعی ک بچه خابش میبرد اگ طبقه اول یا دوم بودیم خیلی بهتر بود چون چندتا خانواده با ما رسیدن و بچه هم نداشتن اما ب اونا طبقه دوم را دادن

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

در بدو ورود چشم انداز اتاق را دوست نداشتم و در خواست کردم اتاق رو عوض کنند و با احترام پذیرفتند و دو اتاق دیگر نشان داد دادن که من چون تنها سفر کردم اتاق کوچکتر انتخاب کردم.حیاط بسیار با صفا بخصوص در شب زیبا تره اتفاق ها بزرگ . قدیمی سازه اما دلباز دسترسی عالی به ساحل و مراکز خرید برای خانم هایی که تنها سفر می‌کنند عالیه و نیاز به تاکسی گردشی نیست

تاریخ ورود : 1400/12/25
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

سرويس اتاق خيلي ضعيف بود در ورودي اتاق ٢٧٣ شكسته بود و بدون قفل كردن بسته نميشد و بوي فاضلاب خيلي شديد بود با توجه به زيبايي ظاهري هتل و موقعيت مكاني هتل يك بازسازي اساسي موقعيت هتل رو عالي ميكنه

تاریخ ورود : 1400/8/21
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

قیمت هتل گران هست خیلی از هموطنان دلشون میخواد بیان جزیره را در دل کشورشون ببینند ولی هزینه اش را ندارند .مشکل یکی دوتا نیست که

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی هست هم به مرکاز خرید نزدیکه و هم به ساحل

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.