هتل ارم کیش

3.1 از 5
خوب 12 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل ارم کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دوتخته رو به دریا
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,390,000 2%
قیمت 1 شب 1,370,000 تومان
سه تخته رو به دریا
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
1,690,000 2%
قیمت 1 شب 1,670,000 تومان
سوئیت چهار نفره رویال دریا
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
2,490,000 1%
قیمت 1 شب 2,487,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

ترانسفر
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در اتاق
کتری برقی
چایخانه
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان پردیس، بلوار خیام
شهر زیرزمینی کاریز
11 دقیقه
89 دقیقه
7431 متر
شهر باستانی حریره
11 دقیقه
91 دقیقه
7586 متر
کشتی یونانی
19 دقیقه
212 دقیقه
17643 متر
اسکله قدیمی
3 دقیقه
20 دقیقه
1662 متر
پلاژ بانوان
7 دقیقه
47 دقیقه
3883 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

با رزرو هتل ارم کیش روزهایی فراموش‌نشدنی در این جزیره تجربه کنید. بسیاری از کسانی که برای رزرو این هتل کیش اقدام می‌کنند، قصدشان از این کار فقط اقامت در هتل نیست، بلکه به دنبال جایی برای کسب آرامش و مکانی برای لذت بردن از طبیعت زیبای کیش و صدای امواج خروشان دریا برای دریافت انرژی مثبت هستند. اگر قصد سفر و رزرو هتل کیش با قیمت مقرون به صرفه، موقعیت مکانی عالی، چشم‌اندازی رو به دریا و غیره را دارید، ادامه این مطلب را بخوانید:

درباره هتل ارم کیش

هتل ارم کیش در بلندترین نقطه جزیره با نمایی پانوراما به دریای خلیج فارس بنا شده است. موقعیت مکانی این هتل در شمال شرقی جزیره کیش است که در زمینی به مساحت 100 هزار متر مربع ساخته شده است. این هتل دیدنی کیش سال 1384 در بهترین موقعیت مکانی از نظر نزدیکی به دریا و مراکز خرید ساخته و در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت تا به امکانات جدید و به روزمجهز شود.

از همان لحظه ورود به هتل با نمایی زیبا، سفید و پلکانی هتلی 9 طبقه روبرو خواهید شد. فضای بیرونی هتل با درختان نخل، فضای سبز و آبنمای باشکوه، حکایت از اقامتی دلچسب در هتلی رو به دریا دارد. خبر خوب این که با رزرو هتل کیش که چشم انداز بیشتر اتاق‌های آن رو به دریا است، می‌توانید شاهد طلوع و غروب خورشید از فراز خلیج فارس باشید. هتل ارم کیش با فاصله 1.4 کیلومتری تا ساحل دریا امکان دسترسی به صورت پیاده را برای مهمانان مقیم در هتل فراهم کرده است.

اتاق‌های هتل ارم کیش

در 5 طبقه هتل زیبای ارم 240 اتاق وجود دارد. از این تعداد 210 اتاق و 30 سوئیت در 2 بخش ساختمان هتلی و محوطه موجود هستند که شما مطابق میل و سلیقه می‌توانید یکی را برای رزرو انتخاب کنید.

ویژگی اتاق‌های داخل ساختمان هتل:

ویوی بیشتر اتاق‌های داخل ساختمان هتل ارم کیش رو به دریا هستند، ولی اگر دلتان خواست شاهد تماشای جریان زندگی در جزیره کیش باشید می‌توانید اتاق‌هایی را انتخاب کنید که چشم انداز جزیره را دارند. اتاق‌های هتلی چون در فضای داخل هستند علاوه بر چشم انداز زیباتر امکانات و خدمات مطلوب‌تری دارند. شما می‌توانید مناسب با وضعیت خود یکی از اتاق‌های 3 تخته یا دو تخته را رزرو کنید

ویژگی سوئیت‌های درون محوطه و فضای بیرونی هتل (کابانا)

اتاق‌های داخل محوطه به خاطر وجود فضای سبز و دور بودن از فضای داخلی ساختمان محیطی دلچسب تری برای خانواده‌ها داشته و مطلوب کسانی است که مایل به اقامت در فضای سبز و رو به دریا هستند و فوبیای فضای بسته دارند. ممکن است دور بودن از فضای داخلی هتل دسترسی شما به امکانات و ارائه خدمات را کمی سخت‌تر کند ولی فضای سرسبز و مستقل سوئیت‌ها مزیتی است که نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد.

هتل ارم کیش و نظرات مسافران

هتل ارم کیش از نظر مسافران جزو هتل‌هایی است که در رده متوسط قرار دارد. هرچند معیارهای امتیازدهی به هتل‌های کیش از نظر مسافران با هم متفاوت است ولی به طور کلی بیشتر نظرات مسافران درباره مکان هتل و موقعیت آن از نظر دسترسی به مراکز خرید و جاهای دیدنی کیش مثبت و مورد تأیید است. به عبارت بهتر دسترسی مطلوب به نقاط اصلی جزیره کیش و چشم انداز رو به دریا، دو مزیت اصلی هتل ارم کیش است که این هتل را جزو هتل‌های محبوب مسافران در کیش قرار داده است.

برخورد خوب پرسنل و خدمات و امکانات برای رزرو هتل کیش در درجه بعدی جلب رضایت مسافرین قرار دارد که در هتل ارم به خوبی تأمین شده است. از آنجایی که هتل ارم کیش یکی از قدیمی‌های جزیره است شاید از نظر کسانی که دلشان امکانات صفر را می‌خواهد، شرایط چندان مطلوبی نداشته باشد. ولی ویوی رو به دریا، 2 استخر، رستوران‌های متنوع، فضای داخلی تمیز و مرتب و غیره مزایایی است که باعث چشم پوشی از این ایراد وارده به هتل می‌شود.

آدرس و موقعیت مکانی هتل ارم کیش

همان طور که اشاره شد این هتل کیش در شمال شرقی جزیره و در بلوار خیام واقع شده است. پس از رزرو این هتل دسترسی شما به مناطقی مانند اسکله، پارک دلفین‌ها، باغ پرندگان، بازار پردیس 1 و 2 بازار مرجان، بازار ونوس و غیره بسیار راحت و سریع خواهد بود. فاصله هتل ارم کیش تا فرودگاه تنها 13 دقیقه با خودرو است. آدرس هتل ارم کیش : کیش بلوار خیام هتل بزرگ ارم کیش

امکانات هتل ارم کیش

هتل ارم کیش یکی از هتل‌های 4 ستاره برای اقامتی مطلوب در جزیره کیش است. در این هتل شاهد امکاناتی که ذکر شده خواهید بود:

  1. مجموعه آبی هتل شامل 2 استخر، سونا، جکوزی، ناگفته نماند استخر هتل ارم کیش سرپوشیده است و استفاده از خدمات آن محدودیتی در فصل سرد یا گرم سال ندارد
  2. سونای خشک و بخار هتل هم بهترین گزینه برای رفع خستگی و تسکین دردهای عضلانی است.
  3. فروشگاه برای خرید
  4. کلوپ تفریحی و سالن بیلیارد
  5. پارکینگ هتل ارم کیش نیز مناسب کسانی است که با خودرو شخصی مسافر این جزیره شده‌اند.
  6. خدمات خشکشویی، صندوق امانات، اینترنت، ترانسفر فرودگاهی، مینی بار و غیره را به سایر امکانات هتل بیفزایید.

رستوران هتل ارم کیش

در هتل ارم کیش 3 دسته رستوران را می‌بینید:

  1. رستوران گردان
  2. رستوران سنتی
  3. فست فود

هر کدام از رستوران‌ها با منوی خاص برای جلب سلیقه‌های مختلف است. کسانی که اهل غذاهای فست فود هستند بهتر است سری هم به رستوران سنتی هتل ارم بزنند، خیلی‌ها با نوش جان کردن یک وعده غذای محلی مشتری خاص رستوران سنتی شده‌اند و دست از خوردن فست فود لااقل در این چند روز که مهمان هتل ارم هستند برداشته‌اند. رستوران گردان هم فضای خاص برای ایجاد لحظاتی دلنشین دارد.

تالار عروسی، سالن آمفی تئاتر و سالن کنفرانس

اگر قصد برگزاری مراسماتی نظیر عروسی تولد مهمانی یا غیره را دارید، می‌توانید روی خدمات برگزاری مراسم در هتل ارم کیش حساب کنید. تالار مخصوص ازدواج و جشن تولد با کلیه امکانات وسایل آسایش و راحتی شما را فراهم کرده‌اند.
دو سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 50 و 400 نفره نیز در خدمت میهمانانی است که قصد برگزاری ایونت و سمینارهای گروهی را دارند. سالن کنفرانس 40 نفره نیز مناسب کسانی است که به دنبال فضایی برای برگزاری رویدادهای علمی و آموزشی و غیره هستند.

قوانین هتل ارم کیش

قابل‌توجه مسافران تور کیش هتل دیدنی ارم در جزیره کیش از آن دسته هتل‌هایی است که خدمات رایگان دارد درصورتی‌که این قوانین را رعایت کنید:
با اقامت بیشتر از 7 شب در هتل می‌توانید از این خدمات رایگان بهره‌مند شوید:

  1. ناهار رایگان
  2. عکس رایگان
  3. استقبال فرودگاهی

هزینه اقامت در هتل ارم کیش برای هر شب چه مقدار می باشد؟

هتل ارم کیش یکی از محبوب ترین هتل های چهار ستاره در جزیره کیش است که علاوه بر امکانات مناسب، قیمت مقرون به صرفه را نیز برای تور کیش ارائه می دهد. شما برای هر شب اقامت در اتاق های این هتل می بایستی با توجه به تعداد نفرات خود، هزینه بالغ بر 280 هزار تومان تا 540 هزار تومان را در نظر گیرید.

فاصله هتل ارم کیش تا دریا چه مقدار می باشد؟

هتل ارم کیش با فاصله 1.4 کیلومتری تا ساحل دریا امکان دسترسی به صورت پیاده را برای مهمانان مقیم در خود فراهم می کند. همچنین شما می توانید با صرف مدت زمان تنها 5 دقیقه به وسیله خودرو به دریا برسید.

ویژگی های هتل چیست؟

هتل ارم کیش یک هتل چهار ستاره معمولی می باشد که به دلیل ویژگی هایی همچون خدمات دهی مناسب و امکانات ویژه، در بین دیگر هتل های کیش، جایگاه بالایی از نظر محبوبیت برای گردشگران را کسب کرده است.

موقعیت مکانی هتل، دسترسی به چه اماکنی را فراهم می کند؟

هتل ارم کیش از نظر موقعیت مکانی تا مراکز تجاری از جمله مرکز خرید پردیس 1 و 2، مرکز تجاری کیش و ... دسترسی راحتی دارد. از این رو اگر علاقه مند به پیاده روی هستید می توانید با کمی پیاده روی از این اماکن در نزدیکی هتل نیاز های خرید خود را بر طرف کنید.

این هتل کیش دارای چه امکاناتی است؟

این هتل از نظر امکانات و خدمات دهی کامل می باشد. در این هتل علاوه بر امکانات رفاهی برای مهمانان معمولی، امکاناتی مخصوص به معلولین عزیز نیز در نظر گرفته شده است. همچنین هتل در فضای خود سالن همایش را ایجاد کرده که به تازگی در آن جنگ شبانه ارم شو نیز برگذار می شود.

این هتل کیش در کجا قرار گرفته است؟

برای دسترسی به هتل ارم کیش کافی است تا به بلوار خیام، واقع در میدان پردیس مراجعه نمایید و در صورت رزرو قبلی این هتل، بدون اتلاف وقت به استراحت در آن بپزدازید.

آیا هتل ارم کیش یک هتل با کیفیت است؟

هتل 4 ستاره ارم کیش به عنوان یک هتل چهار ستاره قدیمی ساز کاملا معمولی می باشد که از نظر کیفیت، ممکن است گاهی گردشگران را از خود راضی نکند. با این حال خدمات دهی هتل مناسب بوده و به بهترین شکل در اختیار مهمانان مقیم قرار می گیرد. اگر با توجه به این موضوع، همچنان قصد جایگزین برای این هتل را دارید، می توانید هتل ها با کیفیت مانند هتل پارمیدا کیش و هتل سورینت مریم کیش را مورد رزرو قرار دهید. 

چه قوانینی برای کنسلی هتل وجود دارد؟

هتل ارم کیش دارای قوانین متعددی برای اقامت است که مهم ترین آن ها قوانین کنسلی هتل می باشد. از این رو باید به این نکته توجه داشته باشید که کنسلی 72 ساعت پیش از ورود به هتل تنها یک شب از مبلغ رزرو شما را کثر خواهد کرد، اما اگر این مدت 24 ساعت باشد، هیچگونه هزینه ای بازگردانده نمی شود. در صورت تور چارتر نیز نمی توان هیچگونه مبلغی را کسب نمود.

خدمات پرشین هتل برای رزرو هتل به گردشگران چیست؟

در صورت رزرو هتل ارم کیش از سایت پرشین هتل شما می توانید از خدماتی همچون پشتبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مدام، ترانسفر، تور لیدر و .... برخوردار شوید. ضمن اینکه با رزرو تلفنی تخیفات ویژه ای را نیز برای رزرو دریافت خواهید کرد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2.6از 5
آرامش محیط 3.3از 5
کیفیت غذا 2.3از 5
موقعیت 3.8از 5
ارزش خرید 3.6از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.1 از 5
خوب 12 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2 از 5 خدمات هتل بد بود

سلام اولش بگم هیچ پدر کشتگی با این هتل ندارم واصلا نمیدونم کی مسئولشه، فقط میخام بگم آقا پولتو تو چاه ننداز، نمای بیرونی و لابی در حد هتله ولی سرویس دهی و امکانات ظاهری و رفاهی اتاقها در حد مسافرخونس، یعنی اگه بار اولت باشه بیای اینجا کلا هنگ میکنی، داغون هاااااا بخدا حیفه پولتون رو بدین به اینجا حتی هم شبی ۱۰۰ هزار تومنم که الان مفته بنظر من واسه اینجا زیادیه، از هر لحاظ که شما فک کنی داغونه, یعنی تو مشهد بهتون مسافرخونه معرفی میکنم از این بهتر چه برسه به هتل چهار ستاره، پشیمونم اونم بدجور

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

واقعا عالی بود هم صبحانه هم استخر تمیز هم سرویس دهی دمشون گرم رازی بودیم

تاریخ ورود : 1401/10/23
2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

شب صدای موسیقی بلند که از کافه رستوران هتل بود تا ساعت ۳.اتاق دوتخته نبود دوتا تخت یکنفره چسبانده بودن بهم ملحفه بوی گند میداد حمام اب گرم نداشت ،اصلا رسیدگی نکردن ،بنظرم شبیه مسافرخانه بود .برخورد رسپشن خیلی بد بود انگار طلبکار هستن بینهایت بی ادب ،حتی میخاستم مدیر داخلی هتل و ببینم و بگم که متاسفانه در مدت اقامت ما هتل نبودن وبیکفایتی ایشون هست که هتل در حد دوستاره هم نیست

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

بسیار مدیریت ضعیف. هتل کثیف . سوسک داره. زنگ به خانه داری بزنی حداقل نیم ساعت معطلی داره بعدش کارت رو انجام نمیدن .گرمایش و سرمایش خیلی بد . 2 ساعت درنگ در پذیرش . هیچ کی جوابگو نیست . در نهایت شبی 100 هزار تومان برای این هتل زیادی هستش . به هیچ وجه این هتل رو انتخاب نکنید

1.2 از 5 خدمات هتل بد بود

هتل از این افتضاح تر نمیشد، رزرو نکنین هرگز به نظرم هر هتل دیگه ای رزرو کنین بهتر از این هتله نظافت افتضاح، پرسنل بسیار بد، پیگیری درخواست ها صورت نمیگیره و... بدترین هتل

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

نظافت هتل خوب نبود. داخل اتاق کمبود نور و چراغ بود. لامپ آباژور برداشته شده بود. پنجره ها دستگیره نداشت. کف اتاق کثیف. صبحانه بهترین غذاشون املت بود. کارمندان خیلی معمولی بود رفتارشون نه در حد هتل‌داری. پریز برق واسه شارژ گوشی و کنار تخت نداره. از کولر گازی آب میریزه کف اتاق روی موکت. توالت آب تک لوله اونم از آب گرم گرفته شده. دوش اصلا نمیشه بگیری، فشار آب در حد آفتابه هم نبود. اصلا راضی نبودم از اقامت درین هتل.

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

با سلام و درود خدمته محترمه کیشلندیار ممنون با زحمات شما بابت رزرو هتل ارم کیش هتل خوبی بود و کیفیت غذاها و تظافت اولویت این هتل بود کادر پرسنلی پرانرژی بودند فقط برای تمرکز داخل اتاق نیازمند سکوت بیشتری داشتم که نتونستم برقرار کنم بازم ممنونم از زحماتتون و مشاوره عالی شما

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

خیلی از اقامتم راضی نبودم، بخصوص برخورد افراد مربوط به عکاسی هتل، وقتی وارد میشید بهتون پیشنهاد یک عکس هدیه میکنن بعد به بهانه اون یدونه عکس،کلی عکس شکل هم ازتون میگیرن و تاکیدم میکنن که عینک آفتابی داشته باشید که عکساتون خوب بیفته و زحمت ادیت هم به خودشون ندن، بعد هم اون عکسا رو کلی گرون بهتون میفروشن، و هر فرصتی که دستشون بیاد ازتون پول میگیرن. صبحانه هتل هم خیلی برای یک هتل ۴ ستاره معمولی بود

تاریخ ورود : 1400/8/13
2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل از نظر کیفیت در حد یک مهمانسرا بود و از لحاظ قیمت بسیار گران

تاریخ ورود : 1400/05/06
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

تمیزی ملافه و رختخواب هتل پایین بود و خیلی کهنه بودن حوله حمام هم تمیز نبود

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

ما از طریق پرشین هتل بلیط و هتل را رزرو کردیم و خیلی خیلی از خانمی که این کار را انجام دادن و از هتل و از اقامتمون خیلی خیلی راضی بودیم و از کادر پرشین هتل کمال تشکر را دارم .

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

نظری ندارم.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.