هتل رسالت کرمانشاه

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل رسالت کرمانشاه در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کرمانشاه را مشاهده کنید.

لیست هتل های کرمانشاه
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
پارکینگ در هتل
رستوران
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان فردوسی
طاق بستان
15 دقیقه
157 دقیقه
13053 متر
مسجد عماد الدوله
6 دقیقه
38 دقیقه
3123 متر
موزه پارینه سنگی زاگرس
6 دقیقه
40 دقیقه
3309 متر
تکیه بیگلر بیگی
6 دقیقه
40 دقیقه
3323 متر
مسجد حاج شهباز خان
7 دقیقه
34 دقیقه
2818 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل رسالت کرمانشاه یکی از هتل های قیمت مناسب کرمانشاه می باشد که در میدان فردوسی ابتدای خیابان کسری واقع شده است. این هتل کرمانشاه در سال 1350 ساخته شده و به سبب بهتر کردن وضعیت کیفیتی خود در سال 1397 بازسازی قرار گرفت که اکنون با خدماتی مناسب آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد. اگر قصد یک اقامت ارزان با کیفیت مطلوب را دارید، برای اطمینان بیشتر، همراه ما در ادامه مطلب باشید تا از تمامی بخش های هتل اطلاعاتی کامل را کسب کنید.

آیا اتاق های هتل رسالت کرمانشاه، دیزاین خاصی دارد؟

هتل رسالت کرمانشاه 10 طبقه بنا دارد و 60 اتاق داخل این طبقات موجود می باشد. اتاق های این هتل با توجه به 2 ستاره بودن آن، دیزاین خاصی ندارند، اما در عین سادگی مرتب می باشند که شما را دچار مشکل و یا حس ناخوشایند نخواهند کرد. همچنین هتل رسالت کرمانشاه برای اتاق های خود امکانات رفاهی قابل قبولی مهیا کرده است. از جمله می توان به داشتن سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، یخچال، حمام و تلفن اشاره کرد. 

ضمن اینکه هتل دو ستاره رسالت کرمانشاه با داشتن سوئیت های 2 تخته، 3 تخته و سوئیت 6 تخته برای مسافرانی که پر جمعیت هستند مناسب است. بنابراین اگر به همراه خانواده و یا جمعی از دوستان به شهر کرمانشاه سفر کرده اید، می توانید این هتل را به عنوان یکی از پیشنهاد های ارزان و مناسب مورد رزرو قرار دهید. 

چه ضعف هایی در امکانات هتل رسالت کرمانشاه وجود دارد؟

هتل محبوب رسالت کرمانشاه، دارای امکانات رفاهی مناسبی در فضای خود می باشد که از از جمله این امکانات می توان از اینترنت رایگان لابی و اتاق ها،کافی نت، آسانسور، سیستم اعلام حریق،کودکان زیر 3 سال رایگان، نمازخانه، اتاق چمدان، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ و ... نام برد.

اما می توان گفت هتل رسالت در کرمانشاه در امکانات خود ضعف هایی هم دارد که باعث پایین آمدن قیمت و لِول آن شده است. از جمله مهم ترین این ضعف ها نیز می توان به نبود رستوران در هتل مراجعه نمود که سبب می شود گردشگران برای صرف غذا در وعده های ناهار و شام، نیاز به خارج شدن از هتل را داشته باشند. 

موقعیت مکانی مناسب هتل رسالت کرمانشاه

هتل جذاب رسالت کرمانشاه با موقعیتی نزدیک به کتیبه بیستون و طاق بستان بازدید از این مناطق را سهل کرده است. به گونه ای که شما می توانید به صورت پیاده و در چند دقیقه زمان، به این مکان های دیدنی و جاذبه های شهر دسترسی داشته باشید. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل بسیار خوبی بود و اقامت عالی داشتیم ممنون

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.