هتل آپارتمان اقامتگاه بومگردی دهلیز قشم

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان اقامتگاه بومگردی دهلیز قشم در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های قشم را مشاهده کنید.

لیست هتل های قشم
اتاق مجلس
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق کوشکن
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس ایرانی
اینترنت در لابی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : روستای دهخدا

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل دهلیز قشم، یک خانه روستایی یا اقامتگاهی بومگردی در دل روستای دهخدا و نزدیک به جنگل های حرا، چاهکوه و دیگر دیدنی های جزیره می باشد که در لیست هتل های قشم، نام آن را مشاهده می کنید. این هتل در زمینی به مساحت 700 متر احداث گردیده و زیر بنای آن حدود 200 متر می باشد که در سال 1396 به جهت ارائه بهتر خدمات و واحد های اقامتی، مورد بازسازی قرار گرفته است. 

هتل دهلیز قشم از شهر اصلی قشم کمی دور است اما بکر بودن و رفتار صمیمانه روستای دهخدا و سبک زندگی آنها لذت اقامت را چندبرابر می کند. شما می توانید این اقامتگاه را با حداقل هزینه ممکن مورد رزرو قرار دهید و با سبک زندگی بومیان جزیره قشم آشنا شوید. در ادامه توضیحاتی بیشتر درباره این هتل را بیان می کنیم.

اتاق های هتل دهلیز قشم

هتل سنتی دهلیز قشم خانه ای با سفره هایی از جنس زیلو، زیر اندازهای زیلویی، پشتی های رنگارنگ، سقف و سایبان چوبی و سبدهای سنتی و ... است که بیشتر حس سرزندگی را تداعی می کند. اتاق های آن با تشک های سنتی و پذیرایی با غذاهای محلی و بومی و دریایی در نظر گرفته شده اند که خانواده ها با تعداد نفرات بالا هم می توانند در این اتاق ها اقامت داشته باشند. 

اقامتگاه بوم گردی دهلیز قشم دارای 3 واحد اقامتی در فضای خود است که هر کدام از آن ها دارای امکاناتی مناسب می باشند و شما را مهمان استراحتی خاطره انگیز خواهند کرد. سرویس بهداشتی، حمام، اجاق گاز با امکان پخت و پز، رخت خواب سنتی و ... از جمله امکاناتی هستند که در اتاق های این هتل در نظر گرفته شده اند.

امکانات هتل دهلیز قشم

هتل دهلیز در قشم به عنوان یک اقامتگاه بوم گردی فاقد بسیاری از امکانات معمولی در هتل ها می باشد که البته با وجود ساختار و هزینه پرداختی برای اقامت دور از انتظار نیست. کارکنان این هتل به صورت شبانه روزی پذیرش مسافران عزیز را انجام می دهند و اتاق های هتل را در صورت رزرو، در اختیار مهمان قرار خواهند داد. 

رستوران هتل دهلیز قشم

در هتل زیبای دهلیز قشم، یک رستوران با فضایی مناسب وجود دارد که در وعده های صبحانه، ناهار و شام پذیرای گردشگران خواهند بود. از این رو اهمیت ندارد که چقدر با مرکز قشم فاصله دارید، از نظر صرف غذا نگرانی نخواهید داشت. انوع غذاهای دریایی و سنتی در رستوران این اقامتگاه سرو می شود و با کیفیتی مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. 

موقعیت مکانی هتل دهلیز قشم

هتل دهلیز به دلیل دور بودن از مناطق شهری اصالت بومی خود را حفظ نموده و بهترین مکان برای آشنایی با فرهنگ و موسیقی و رفتار حاکم بر بومیان است. همچنین می توانید به اسکله های کشتی سازی یا بازارهای ماهی فروشی و تماشای پلنکتون های درخشان یا صید مروارید بروید و از این موقعیت مکانی مناسب هتل بهره مند شوید.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل بسیار خوبی بود و اقامت عالی داشتیم ممنون

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.