هتل ارسلان قشم

4.8 از 5
عالی 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل ارسلان قشم در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های قشم را مشاهده کنید.

لیست هتل های قشم
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی
روم سرویس 24 ساعته
تاکسی سرویس
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه
اتاق چمدان

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : لافت، نرسیده به اسکله لافت
موزه ژئوپارک
53 دقیقه
724 دقیقه
60300 متر
قلعه پرتغالی‌‌ها قشم
52 دقیقه
715 دقیقه
59618 متر
ساحل صخره ای خرچنگ
53 دقیقه
721 دقیقه
60071 متر
اسکله ذاکری
52 دقیقه
708 دقیقه
59030 متر
پارک زیتون
54 دقیقه
743 دقیقه
61914 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل ارسلان قشم واقع در منطقه لافت و نزدیک به ساحل دریا می باشد. این هتل با اتاق هایی استاندارد و فضایی دلنشین مکان اقامتی مناسب برای وقت گذرانی در مناطق ساحلی محسوب می شود. با توجه به اینکه هتل ارسلان قشم، جزء هتل های قشم نوساز محسوب می شود، بین گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار است و فضایی شیک و زیبا را برای اقامت ایجاد کرده است.

هتل ارسلان قشم، هتلی سه ستاره می باشد که به نسبت لِول خود، امکانات و کیفیت مناسبی را برای اقامت ایجاد می کند. همچنین قیمت این هتل به نسبت مقرون به صرفه و مناسب است که بی شک رضایت شما از انتخاب آن به عنوان مقصدی برای اقامت در جزیره قشم را جلب می کند. در ادامه بخش های مختلف این هتل را به طور دقیق معرفی خواهیم کرد.

اتاق های هتل ارسلان قشم    

هتل ارسلان در قشم حدود 500 واحد اقامتی و اتاق را در ساختمان خود ایجاد کرده است که هر کدام با ظرفیت های مختلف، می توانند پذیرایی مناسبی را از اقامت گردشگران عزیز به عمل آورند. این اتاق ها تنها به دلیل ظرفیت های متفاوت، با یکدیگر اختلاف قیمت دارند و از نظر امکانات یکسان هستند. البته در برخی از اتاق ها ویوی رو به دریا ایجاد شده، که باعث ایجاد آرامش هنگام استراحت می شوند. 

امکانات اتاق های هتل محبوب ارسلان قشم شامل سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، چای ساز، مبلمان راحتی، تلویزیون، لوازم بهداشتی، آباژور و .... می شوند. این اتاق ها همراه با خدمات صبحانه به گردشگران ارائه می شود که در واقع شما می توانید به صورت رایگان از صبحانه هتل بهره مند شوید. 

امکانات هتل ارسلان قشم

هتل نوساز ارسلان قشم دارای امکانات بسیار مجهزی است که حتی با برخی از هتل های چهار ستاره هم برابری می کند. به عنوان مثال این هتل دارای یک سالن همایش و تالار با ظرفیت 700 نفر است که گردشگران می توانند با درخواست به مدیریت هتل از این امکانات بهره مند شوند. همچنین رستوران، شهربازی، فودکورت، آمفی تئاتر و سالن آرایش و .... از دیگر امکانات این هتل محسوب می شوند. 

از جمله امکانات عمومی در هتل سه ستاره ارسلان قشم نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، کافی شاپ، تاکسی سرویس، روم سرویس، پارکینگ، خدمات خانه داری، آسانسور و ... اشاره نمود. مدیریت محترم و پرسنل خوش برخورد این هتل تمامی تلاش خود را در راستای جلب رضایت مهمان و ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان انجام می دهند.

موقعیت مکانی هتل ارسلان قشم

هتل جذاب ارسلان قشم نزدیک به درهها و صخره های دیدنی این جزیره بوده و مکان مناسبی برای استراحت بعد از گشت و گذار در طبیعتی زیبا است. همچنین مسجد قبا نیز در نزدیکی این هتل قرار گرفته که شما می توانید فرصتی را هم به بازدید از این مکان مذهبی اختصاص دهید. با اقامت در این هتل دسترسی راحتی به مکان های مهم شهر خواهید داشت که یکی از مهم ترین مزیت های آن محسوب می شود.
 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 5از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.8 از 5
عالی 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل در موقعيت خوبي نسبت به بافت تاريخي لافت و مناطق ديدني جزيره مثل چاهكوه، معدن نمك، دره تنديس ها، لنج سازي گوران، جنگل هاي حرا، اسكله كندلو، روستاي لافت و جزيره هنگام دارد. با خود بافت شهري قشم و اسكله ذاكري جزيره هرمز يك ساعت فاصله دارد. كادر پذيرش بسيار افراد محترم و كمك رساني هستند كه در صورت امكان همه جوره مسافر را راضي ميكنند. رستوران هتل بسته است و تامين وعده هاي غذايي به عهده خود مسافر است كه اين مسئله هم مشكلي ايجاد نميكنه

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.