هتل ارم قشم

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل ارم قشم در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های قشم را مشاهده کنید.

لیست هتل های قشم
دو تخته C
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
4,718,899 38%
قیمت 1 شب 2,933,700 تومان
دو تخته B
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
4,718,899 36%
قیمت 1 شب 3,038,600 تومان
دو تخته دریا
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
4,718,899 32%
قیمت 1 شب 3,248,300 تومان
سه تخته C
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
5,922,000 31%
قیمت 1 شب 4,087,400 تومان
سه تخته B
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
5,976,330 30%
قیمت 1 شب 4,192,200 تومان

امکانات و ویژگی ها

رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
مینی بار
خدمات خشک شویی (لاندری)
ماساژ

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار آزادگان، روبروی شیلات
موزه ژئوپارک
4 دقیقه
24 دقیقه
1993 متر
قلعه پرتغالی‌‌ها قشم
4 دقیقه
22 دقیقه
1849 متر
ساحل صخره ای خرچنگ
5 دقیقه
28 دقیقه
2354 متر
اسکله ذاکری
4 دقیقه
19 دقیقه
1578 متر
پارک زیتون
5 دقیقه
41 دقیقه
3420 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل ارم قشم هتلی 4 ستاره به کامل ترین امکانات رفاهی در جزیره قشم است. این هتل در سال 1395 به بهره برداری رسید. هتل اقامتی راحت و دلنشین را به گردشگران هدیه می دهد که با ظاهری شیک و معماری خاص، نمای بسیار زیبایی را به نمایش گذاشته است.

موقعیت مکانی هتل ارم قشم

هتل ارم قشم موقعیت مکانی مطلوبی داشته که مورد توجه گردشگران تور قشم است. این هتل کمی دورتر از بافت شلوغ و توریستی شهر قرار گرفته، از این رو اگر با خودرو شخصی به این جزیره سفر می کنید، هتل ارم انتخاب مناسبی در بین لیست هتل های قشم خواهد بود، زیرا در طرح ترافیک قرار ندارد. آدرس این مجموعه بلوار آزادگان روبروی شیلات می باشد.

امکانات هتل لاکچری ارم قشم

هتل ارم قشم امکانات متنوعی داشته که همین امر این هتل را در مقایسه با هتل های دیگر به برتری رسانده است. هتل ارم قشم با جمع آوری این امکانات تصمیم به جذب بیشتر گردشگران دارد. همچنین از آن آنجایی که راحتی میهمانان برایش حائز اهمیت بوده این امکانات را فراهم نموده است.

هتل 4 ستاره ارم قشم امکاناتی همچون: رستوران، کافی شاپ، اینترنت رایگان در تمامی نقاط هتل، پارکینگ، صندوق امانات، ماساژ، لاندری و ... را دارا می باشد. کمتر هتلی در جزیره قشم این امکانات را دارد. در اکثر هتل های جزیره امکانی همانند رستوران و لاندری وجود نخواهد داشت.

هتل بزرگ ارم قشم خدماتی را برای میهمانان خود در نظر گرفته است. از این خدمات می توان به: نظافت روزانه، پذیرش 24 ساعته، میز گردشگری جهت هماهنگی گشت جزیره و تفریحات، مینی بار با هزینه، تاکسی سرویس، صبحانه بوفه، خدمات ویژه معلولین و ... اشاره کرد.

اتاق های ممتاز هتل ارم قشم

هتل نوین ارم قشم اتاق های لوکس وتمیزی داشته که قسمت کادر خدماتی هتل بعد از خرج هر مهمان اتاق را نظافت کرده و تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند. همچنین همه لوازم واحد هارا ضد عفونی خواهند کرد. سبک چیدمان دکوراسیون سوئیت ها نیز جلوه ای خاص را به نمایش می گذارد.

در اتاق های هتل ارم جزیره قشم تجهیزاتی وجود داشته که سفر را بر مهمانان آسان کرده است. این تجهیزات: تهویه مطبوع، مبلمان، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، یخچال، اینترنت رایگان، میز و صندلی، آباژور، کمد، تخت، امکانات بهداشتی و دیگر امکانات رفاهی تشکیل شده است.

رستوران هتل ارم

رستوران هتل ارم در قشم نیز از سبک طراحی منحصر به فردی تشکیل شده که میهمانان را ترغیب به بیشتر غذا خوردن می نمایند. در این رستوران متنوع ترین غذاهای محلی، ایرانی و فرنگی، طبق ذائقه های ایرانی ها و توریست های خارجی طبخ شده و سرو می گردد.

در هتل خاص ارم قشم کافی شاپی نیز قرار دارد که مکان مناسبی برای گذراندن اوقات است. در این کافی شاپ انواع بستنی، آبمیوه های طبیعی، کیک، نوشیدنی های گرم آماده سازی می شود. همچنین افرادی که تمایل به سورپرایز همسفرانشان دارند می توانند با اطلاع قبلی به پذیرش به انجام این کار بپردازند.

قیمت رزرو اتاق های هتل ارم قشم در سایت پرشین هتل قابل مشاهده می باشد. افرادی که علاقمند به رزرو اتاق های هتل ارم هستند، به صورت آنلاین می توانند خیلی راحت سوئیت مورد پسند خود را رزرو نمایند. پرشین هتل تخفیفات ویژه ای را نیز در نظر گرفته است.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.