هتل بزرگ شیراز

4.2 از 5
خیلی خوب 9 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل بزرگ شیراز در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های شیراز را مشاهده کنید.

لیست هتل های شیراز
یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
کانکت چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ در هتل
سونا
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
مناسب معلولین
استخر
رستوران
کافی شاپ
خدمات خشک شویی (لاندری)
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : دروازه قرآن
باغ جهان نما
3 دقیقه
12 دقیقه
967 متر
آرامگاه حافظ
4 دقیقه
19 دقیقه
1609 متر
آرامگاه شاه شجاع
5 دقیقه
10 دقیقه
848 متر
پارک آزادی
4 دقیقه
38 دقیقه
3137 متر
دروازه قرآن
2 دقیقه
5 دقیقه
408 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل بزرگ شیراز برترین هتل 5 ستاره شیراز است که بر فراز سلسله کوه‌ های شمال شرقی شیراز، زادگاه فرهنگ و هنر ایرانی و با سرمایه گذاری بخش خصوصی در سال 1392 بنا گردیده است. این هتل شیراز امکاناتی فوق العاده دارد که زبان هر میهمانی را به تحسین می‌ گشاید.

هتل بزرگ شیراز ضمن پایبندی به ارزش ‌های خود نسبت به جلب رضایت میهمانان، با ارائه عالی‌ ترین درجه خدمات گردشگری در شهر شیراز، عنوان برترین هتل شیراز را از آن خود کرده است. این هتل 13 طبقه ساختمانی دارد که 158 اتاق در این طبقات جای گرفته‌ اند.

اتاق های هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز 158 اتاق دارد که به اتاق‌های دبل، 2 تخته توئین، 4 تخته کانکت و اتاق 1 تخته تقسیم می‌ شوند. تمامی اتاق های این هتل با دیزاین بسیار زیبا، آماده پذیرایی از میهمانان هستند. وجود چشم انداز فوق العاده زیبا در برخی از اتاق های هتل، سبب شده تا این هتل شیراز بیش از پیش مورد توجه افراد قرار بگیرد.

هتل بزرگ شیراز در تمامی اتاق‌ های خود امکانات بسیار خوبی را تدارک دیده که شامل سیستم تهویه مطبوع، حمام با دوش، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مبل، تلفن، چای ساز، صندوق امانات، تلویزیون ال ای دی مجهز به آی پی تی وی، اینترنت رایگان و ... می شود.

اتاق های کانکت

شاید لوکس ترین اتاق های هتل بزرگ شیراز را بتوان به اتاق های کانکت نسبت دارد. در اتاق های کانکت این هتل امکانات رفاهی بسیار بالایی وجود دارد که شامل سرویس بهداشتی های مجزا، حمام جداگانه، اینترنت رایگان، تلویزیون ال ای دی و ... می شود. سوئیت های کانکت بیشتر برای خانواده های 4 نفره یا با جمعیت بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

امکانات هتل بزرگ شیراز

این هتل زیبای شیراز از نظر امکانات رفاهی بسیار بالا می باشد که همین امر باعث شده تا همواره مورد توجه گردشگران باشد. در ذیل این مطلب به شرح امکانات این هتل در شهر شیراز خواهیم پرداخت.

مجموعه ورزشی هتل

این هتل شیراز دارای مجموعه آبی کامل و وسیعی بوده که 5000 متر مربع را به خود اختصاص داده است. مجموعه های ورزشی این هتل مجزا بوده و استفاده همزمان بانوان و آقایان را فراهم آورده است. مالک هتل بزرگ شیراز بسیار خوش فکر بوده که چنین امکاناتی را برای میهمانان خود مهیا کرده است.

مجموعه ورزشی هتل در طبقه سوم قرار دارد که قسمت آقایان دارای فضایی شیشه‌ ای بوده و چشم اندازی فوق العاده از شهر شیراز را به آنان هدیه می‌ دهد. لازم به ذکر است در قسمت آقایان امکان صخره نوردی نیز وجود دارد. با تور هتل بزرگ شیراز سفر کنید تا شما هم از این همه امکانات مجلل و لوکس بهره مند شوید.

اجزای مجموعه ورزشی هتل شامل سونا، استخر، جکوزی، سالن بدنسازی، جویس بار، پخش موسیقی در زیر آب، سالن ماساژ، دکتر فیش و ... می‌ شود. چه لذتی دارد که بعد استفاده از مجموعه آبی، نوشیدنی‌ها و عرقیات اصیل شیرازی را هم میل نمایید. ناگفته نماند ساعات استفاده رایگان برای میهمانان مقیم هتل از ساعت 8 تا 2 صبح و 3 تا 6 عصر است.

رستوران های هتل

هتل 5 ستاره بزرگ شیراز خاص‌ ترین رستوران‌ ها را در طبقات مختلف خود جای داده است که همین امر باعث شده تا بالا ترین رضایت میهمانان را کسب کند. رستوران دریایی هتل در طبقه 6 قرار دارد که گردان بوده و انواعی از غذاهای دریایی خوشمزه و سالم را به میهمانان عرضه می ‌کند.

رستوران ایتالیایی هتل در چهارمین طبقه هتل قرار گرفته که متنوع ترین کوکتل‌ ها، لازانیا، دسر ها، سالاد ها، پاستا ها، پیتزا های ایتالیایی و ... را ارائه می‌ دهد. رستوران پانارامیک که در طبقه 13 هتل جای دارد، چشم اندازی فوق العاده خیره کننده از کوه‌ ها، باغات و شهر شیراز را به میهمانان نشان می دهد. این رستوران انواع غذاهای فست فودی باکیفیت و تاکو مکزیکی را سرو می‌کند.

رستوران ایرانی این هتل شیراز نیز در طبقه 4 بوده که متنوع ترین غذاهای لذیذ ایرانی را ارائه می‌ دهد. بوفه صبحانه هتل بزرگ شیراز به قدری کامل است که تا کنون هیچ میهمانی نتوانسته از کمبود صبحانه ‌های گرم یا سرد لب به شکایت باز کند. سرو غذاهای ایرانی هم مانند صبحانه هتل به صورت بوفه سلف سرویس عرضه می‌ شود.

دیگر خدمات و امکانات هتل

این هتل شیراز علاوه بر امکاناتی که ذکر شد دارای خدمات و امکانات دیگری نظیر پارکینگ، تاکسی سرویس، لاندری، اتاق چمدان، بلمن، روم سرویس 24 ساعته، کافی‌ شاپ (فضایی لوکس و مدرن همراه با انواع نوشیدنی‌ های داغ و خنک)، خدمات گشت درون شهری و برون شهری آرایشگاه زنانه، آرایشگاه مردانه، نمازخانه، اینترنت رایگان و ... را دارا می‌ باشد.

فاصله هتل مجلل بزرگ شیراز تا شاهچراغ چقدر است؟

هتل بزرگ شیراز تا حرم مطهر شاهچراغ فاصله بسیار کی دشاته که همین امر یکی از ویژگی های اصلی این هتل شیراز می باشد

هتل بزرگ شیراز برای هر شب اقامت چه مقدار هزینه می گیرد؟

هزینه هر شب اقامت در هتل بزرگ شیراز از 400 هزار تومان شروع و تا شبی 1 میلیون تومان ادامه می یابد که البته این هزینه ها در زمان های مختلف تغییر خواهد کرد.

آدرس هتل کجاست؟

این هتل در مجاورت دروازه قرآن شیراز واقع می باشد.

امکانات این هتل شیراز شامل چه مواردی می شود؟

سونا، جکوزی، استخر، سالن تناسب اندام برای استفاده همزمان بانوان و آقایان، پارکینگ، اینترنت رایگان، خدمات روم سرویس و ... از امکانات و خدمات اصلی هتل به شمار می روند

این هتل شیراز به چه اماکنی دسترسی دارد؟

باغ عفیف آباد، دروازه قرآن، حرم مطهر شاهچراغ، حمام و بازار وکیل، ارگ کریم خان زند و ... از جمله مکان های در دسترس این هتل می باشند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 4.4از 5
کیفیت غذا 4.1از 5
موقعیت 2.9از 5
ارزش خرید 4.4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.2 از 5
خیلی خوب 9 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

ممنون از عوامل این سایت که هتل بزرگ شیراز بهم معرفی کردن. کیفت غذا و نظافت خوب، مجموعه آبی عالی واقعا خوبه این هتل. پیگیری پشتیبانی پرشین هتل عالی بود.

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

من در هتل قصر طلایی مشهد و هتل آزادی تهران اقامت داشتم و عالی بودن. این هتل شیراز و جدیدا انتخاب کردم و می تونم بگم از بهترین هتل های ایران هست

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

من چند وقت قبل در این هتل اقامت داشتم. رفتار خوب پرسنل از هرچیزی مهم تره بنظرم. این هتل هم واقعا آپشن هایی که می خاستم رو داشت.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

این هتل شیراز اقای هاشمی بهم معرفی کردن و واقعا ازشون ممنونم. از اقامت در هتل لذت بردیم واقعا از هر نظر عالیه

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

هیچ عیب و ایرادی نداره. به نظرم هیچ هتلی در شیراز مثل هتل بزرگ نیست

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

به دلیل شغلم در هتل های بسیاری از ایران اقامت داشتم. هتل بزرگ شیراز خوبه ولی بخوام با هتل اسپیناس پالاس تهران مقایسه کنم لول پایین تری داره.

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

من یک باستان شناسم. این هتل رزرو کردم چون به خیلی از مناطق تاریخی شیراز نزدیک بود. کیفیت عالی غذا، برخورد حرفه ای پرسنل فقط میتونم بگم سپاس

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل 5 ستاره بزرگ شیراز برای خودم و پدر و مادرم رزرو کردم. چون سالمند بودن هتل ویلچر در اختیار ما گذاشتن. فقط می تونم بگم از هر نظر عالیه

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

من 3 شب در این هتل اقامت داشتم. کیفیت غذایی عالی داشت. نظافت اتاقاشم خوب بود. نمیشه ایرادی ازش گرفت واقعا

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.