هتل زندیه شیراز

4 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل زندیه شیراز در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های شیراز را مشاهده کنید.

لیست هتل های شیراز
یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته دبل
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت زندیه
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت بیزینس
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت هانی مون
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
مناسب معلولین
استخر
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
سونا
اینترنت در لابی
سالن بدنسازی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان هجرت، پشت ارگ کریم‌خان
باغ جهان نما
3 دقیقه
25 دقیقه
2110 متر
آرامگاه حافظ
3 دقیقه
25 دقیقه
2091 متر
آرامگاه شاه شجاع
5 دقیقه
30 دقیقه
2456 متر
پارک آزادی
3 دقیقه
25 دقیقه
2117 متر
دروازه قرآن
4 دقیقه
31 دقیقه
2612 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل زندیه شیراز یک هتل 5 ستاره تاپ در مرکز تاریخی و تجاری شهر  شیراز می‌ باشد. این هتل در جوار ارگ کریم خان قرار دارد. پس اگر در این مجموعه اقامت دارید بسیار خوش شانس هستید چون با چند قدم به صنایع دستی زیبا در بازار زند و به خوراکی های خوشمزه، آثار دیدنی و ... دسترسی دارید. لازم به ذکر است قیمت بلیط استخر هتل زندیه شیراز برای میهمانان مقیم هتل رایگان است.

هتل زندیه شیراز تنها 15 دقیقه پیاده روی تا شاهچراغ دارد که همین امر باعث محبوبیت این هتل شده است. این هتل در منطقه‌ ای قرار دارد که بافت تاریخی شهر محسوب شده و در جوار بید مجنون‌ ها و بهارنارنج‌ ها جای گرفته است. این هتل در سال 1394 افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

اتاق های هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز 72 اتاق دارد که در 6 طبقه پراکنده شده اند. این هتل به زیبا ترین شکل ممکن اتاق‌های خود را آراسته کرده تا میهمانان لذت بیشتری از اقامت خود ببرند. اتاق‌های هتل شامل 1 تخته، 2 تخته، سوئیت بیزنس، سوئیت هانی مون، سوئیت لوکس 1 خوابه و سوئیت 1 خوابه زندیه می‌شوند.

سوئیت هانی مون

سوئیت هانی مون هتل زندیه شیراز پیشنهاد ویژه ما به زوج های جوان است. در این اتاق تزئینات میوه، گل و تخت، همراه با کیک از ویژگی های این سوئیت است. لازم به ذکر است تزئینات اتاق برای آن دسته از افرادی که مراسم عروسی خود را در این هتل برگزار نمایند رایگان است. از امکانات داخلی اتاق می توان به فکس، پرینتر، یخچال، حمام، میز نهار خوری، میز آرایش، روم سرویس 24 ساعته، چای ساز، مینی بار و ... اشاره کرد.

سوئیت زندیه

مجلل ترین سوئیت در این هتل، سوئیت زندیه می باشد که در بالاترین طبقات هتل واقع شده است. این سوئیت خاص و زیبا همراه با دیزاینی مجلل و فضایی فوق العاده شیک، مسلماً اقامتی شاهانه را برای شما رقم می زند. در این سوئیت تراس مخصوص وجود دارد که با گل ها آراسته شده است. چشم انداز این سوئیت رو به ارگ کریمخان و از سوی دیگر رو به دروازه قرآن می باشد. پیشخدمت همراه، مینی بار، چای ساز، حمام با جکوزی، اینترنت پر سرعت و ... از امکانات این سوئیت هستند.

سوئیت لوکس

در سوئیت لوکس هتل زندیه شیراز یک اتاق خواب وجود دارد که قابلیت 4 نفر را برای میهمانان فراهم می کند. وجود یک سالن پذیرایی وسیع همراه با چینش مبلمان های راحتی، سبب شده تا فضایی دلچسب در اتاق حاکم شود. چای ساز، خدمات روم سرویس 24 ساعته، پیشخدمت همراه، اینترنت پر سرعت، مینی بار، چای ساز و ... از جمله امکانات داخل این اتاق هستند.

سوئیت بیزنس کلاس

این سوئیت برای آن دسته از افرادی مناسب است که قصد اقامت های طولانی مدت کاری را دارند. زیرا تمامی امکانات یک دفتر کار مدرن نظیر پرینتر، کامپیوتر، فکس، مینی بار، چای ساز، اینترنت پر سرعت و پیشخدمت همراه و روم سرویس 24 ساعته را دارا می باشد.

اتاق توئین و دبل

این اتاق های هتل بسیار به صرفه هستند و برای زوجین و خانواده های 3 نفره گزینه ای خوب می باشند. امکان تهیه چای و قهوه در اتاق، تخت های استاندارد، یخچال همراه مینی بار، حمام، تلفن و ... از ویژگی اتاق های توئین و دبل هستند.

امکانات هتل زندیه شیراز

از امکانات هتل می توان به گشت درون شهری و برون شهری، اینترنت رایگان، خدمات ویژه جانبازان و معلولین، بیلیارد، دستگاه خودپرداز و ... اشاره نمود. اما امکانات خاص هتل در عنوان های ذیل توضیح داده شده است.

رستوران های هتل

این هتل شیراز رستوران بسیار لوکسی دارد که البته لیست قیمت رستوران هتل زندیه شیراز بسیار بالا می‌ باشد. دلیل این قیمت بالا، کیفیت ایده آل غذاها است که شامل ایرانی، فرنگی، دریایی، گیاهی، سنتی و ... می‌ شود. بوفه صبحانه هتل زندیه شیراز انواع صبحانه‌ های سرد و گرم را نیز ارائه می‌دهد. منوی غذای این هتل به‌صورت انتخابی و بوفه است.

رستوران سنتی این هتل شیراز انواع غذاهای اصیل شیرازی و ایرانی را سرو می کند که این امر در رستوران کلاسیک هتل شامل غذاهای بین المللی می شود. فضای بسیار زیبا در داخل رستوران های هتل باعث می شود تا میهمانان در زمان سرو غذا نهایت لذت را ببرند. چایخانه سنتی و کافی شاپ هتل هم با ارائه نوشیدنی های سنتی سرد و گرم، آماده خدمت رسانی می باشد.

مجموعه ورزشی و بهداشتی

در این قسمت هتل 5 ستاره زندیه شیراز، یک مجموعه آبی بزرگ شامل استخر، سونا و جکوزی وجود دارد که برای سپری کردن ساعاتی آرام بهترین گزینه است. یک جویس بار در کنار استخر وجود دارد تا انواع نوشیدنی های گوارا را عرضه کند. سالن تناسب اندام هتل هم برای میهمانان ورزشکار در دسترس می باشد.

حمام سنتی در همین قسمت واقع می باشد که تمامی لوازم یک بار مصرف بوده و پوستی عاری از آلودگی را به شما هدیه می دهد. توجه داشته باشید که استفاده از مجموعه آبی هتل همراه سالن تناسب اندام رایگان بوده و برای سرو نوشیدنی باید هزینه پرداخت نمایید.

سالن کنفرانس و فروشگاه

سالن کنفرانس هتل مجلل زندیه شیراز ظرفیتی بالغ بر 130 نفر را دارا می باشد که با به روز ترین تجهیزات صوتی و تصویری، مبلمان اداری و ... مجری بسیار خوبی برای برگزاری همایش های شما می باشد. ضمن این که سالن چند منظوره هتل (ظرفیت 150 نفر) هم می توانید مراسم های خاص و ضیافت های کوچک خود را برگزار نمایید.

فروشگاه این هتل شیراز با ارائه انواع صنایع دستی نظیر خاتم کاری، میناکاری، کاشی هفت رنگ و ... یکی از بهترین گزینه ها برای خرید سوغاتی می باشد. با رزرو هتل ذکر شده می توانید اقامتی آرامبخش و لوکس همراه با بهترین امکانات در شهر شیراز را تجربه نمایید.

فاصله هتل زندیه شیراز تا حرم شاهچراغ چقدر است؟

از این هتل شیراز تا حرم مطهر شاهچراغ فاصله بسیار کمی وجود دارد که با 15 دقیقه پیاده روی قابل دسترس می باشد.

هتل زندیه شیراز چه مقدار هزینه برای اقامت می گیرد؟

هزینه هر شب اقامت در این هتل شیراز از شبی 400 هزار تومان تا شبی 1میلیون و پانصد هزار تومان ادامه می یابد که این هزینه ها در فصول مختلف تغییر خواهد کرد.

آدرس این هتل کجاست؟

این هتل 5 ستاره شیراز در خیابان هجرت، پشت ارگ کریمخان زند واقع می باشد

امکانات هتل شامل چه مواردی می شود؟

مجموعه آبی، حمام سنتی، تاکسی سرویس، خدمات خشک شویی، گشت درون شهری، اینترنت رایگان، خدمات ویژه معلولین و ... از امکانات این هتل شیراز هستند

این هتل به چه مکان هایی نزدیک است؟

این هتل شیراز به حرم مطهر شاهچراغ،ارگ کریمخان زند، مجموعه تاریخی بازار و حمام وکیل، باغ عفیف آباد و ... دسترسی دارد

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبی بود پیشنهاد میکنم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.