هتل سالار دره ساری

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل سالار دره ساری در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های ساری را مشاهده کنید.

لیست هتل های ساری
سینگل
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت دوبلکس سه تخته با یک کاناپه
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت معمولی سه تخته با یک کاناپه
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت رویال شش تخته
اقامت با صبحانه
6 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
تلویزیون معمولی
سالن همایش
تاکسی سرویس
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه
فروشگاه
سالن بدنسازی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار کشاورز، کیلومتر ۱۲ جاده ساری به سمنان، مقابل کارخانه کاغذ و چوب
مسجد جامع بزرگ ساری
19 دقیقه
1119 دقیقه
93253 متر
امامزاده زین العابدین
19 دقیقه
1123 دقیقه
93598 متر
برج سلطان زین العابدین
19 دقیقه
1123 دقیقه
93566 متر
کاروانسرای حضرت
20 دقیقه
1125 دقیقه
93743 متر
خانه تاریخی سردار جلیل
19 دقیقه
1122 دقیقه
93468 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل سالار دره ساری بهترین هتل در شهر ساری است که محبوبیت خاصی در بین گردشگران دارد. این هتل با سابقه ای بلند مدت در امر هتل داری، سال 1356 احداث گردید و تا کنون به عنوان یکی از بهترین هتل های ساری فعالیت خود را ادامه داده است؛ البته نا گفته نماند که در سال1388 آخرین بازسازی ها بر روی این هتل صورت گرفته و فضایی شیک و زیبا دارد.

هتل سالار دره ساری در بلوار کشاورز، روبه روی شرکت صنایع چوب واقع شده است و دارای موقعیت مکانی مناسبی می باشد. به گونه ای که این هتل در قلب جنگل و در نزدیکی رود سالار در قرار گرفته است. اگر به دنبال بهترین اقامت در شهر ساری هستید، این هتل به شما پیشنهاد می شود.

اتاق های هتل سالار دره ساری

اتاق های هتل جنگلی سالار دره ساری با دیزاین زیبا دارای ویوی رو به جنگل می باشند که آرامشی وصف نشدنی را هنگام اقامت به شما منتقل می کنند. در این هتل حدود 56 واحد اقامتی وجود دارد که برخی از آن ها به عنوان واحد های لوکس و خاص معرفی می شوند. به عنوان مثال سوئیت های رویال و ویلا دوبلکس این هتل بهترین گزینه برای اقامت خانواده ها با امکاناتی مجهز می باشند. 

از دیگر اتاق های هتل لوکس سالار دره ساری می توان به سوئیت دوبلکس سه نفره، آپارتمان دو خوابه، اتاق های معمولی و ... اشاره نمود. امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، چای ساز، مبلمان راحتی، آباژور، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی، پاورسوئیچ و ... نیز در تمامی اتاق های این هتل ایجاد شده و رفاه شما عزیزان را در طول اقامت تضمین می کنند.

امکانات هتل سالار دره ساری

در هتل 4 ستاره سالار دره سالاری، امکانات به دو دسته امکانات ویژه و معمولی تقسیم بندی می شوند. در واقع می توان گفت این هتل دست کمی از هتل های پنج ستاره ندارد؛ چرا که استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، زمین ورزشی، زمین تنیس، ماساژ و ... را در خود ایجاد کرده و طبق تعرفه اعلام کرده خود، در اختیار مهمان مقیم در هتل قرار می دهد. یکی دیگر از امکانات ویژه این هتل خاص وجود سفره خانه سنتی رو به دریا و جنگل است که فضای خاصی را برای شما طراحی کرده اند.

همچنین پذیرش 24 ساعته، نمازخانه، لابی مجهز، اتاق چمدان، صندوق امانات، کافی شاپ، تاکسی سرویس، گشت نیم روزی، پارکینگ، لاندری و .... از دیگر امکانات موجود در این هتل هستند. اگر به دنبال اقامتی کاملا لاکچری وخاص میگردید هتل سالار دره ساری یک گزینه مطلوب برای اقامت شما عزیزان می باشد.

رستوران هتل سالار دره ساری

اگر کیفیت غذایی برای شما دارای اهمیت بالایی است، هتل محبوب سالار دره ساری می توان رضایت شما را جلب کند. این هتل دارای یک رستوران در قسمت لابی می باشد که با فضایی زیبا و آراسته، پذیرای شما عزیزان در وعده های مختلف خواهند رود. این رستوران تا ظرفیت 240 نفر را پاسخگو است و انواع غذاهای ایرانی، دریایی، سنتی را در منوی خود سرو می کند و به صورت انتخابی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

ارامش فوق العاده ای داشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.