هتل کادوس رشت

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل کادوس رشت در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های رشت را مشاهده کنید.

لیست هتل های رشت
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
3,194,000 1%
قیمت 1 شب 3,191,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
روم سرویس 24 ساعته
تاکسی سرویس
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار آزادی، خيابان منظریه
آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی
4 دقیقه
26 دقیقه
2134 متر
خانه موزه میرزا کوچک خان جنگلی‌‌
5 دقیقه
37 دقیقه
3075 متر
گنجینه شهدای استان گیلان
5 دقیقه
34 دقیقه
2792 متر
میدان شهرداری رشت
4 دقیقه
31 دقیقه
2546 متر
خانه تاریخی ترابی
5 دقیقه
28 دقیقه
2342 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل کادوس رشت تنها هتل پنج ستاره و لوکس در این شهر می باشد که در بلوار آزادی واقع گردیده و موقعیت مکانی مناسبی از نظر نزدیکی به مکان های مهم شهر دارد. این هتل در واقع یک هتل قدیمی ساز است که در سال 1362 افتتاح گردیده، اما فضای شیک و لوکس آن، نماینگر بازسازی در سال 1390 می باشد. اگر هزینه در سفر برای شما چندان اهمیتی ندارد و به دنبال اقامت در بهترین هتل های رشت هستید، پیشنهاد می شود تا انتخاب هتل کادوس را از دست ندهید.

اتاق های هتل کادوس رشت

هتل کادوس رشت با ساختمانی بزرگ و چندطبقه دارای 96 واحد اقامتی است که حتی از بیرون هتل، نور اتاق های این هتل نمای زیبایی به خیابان می بخشد. در واقع اتاق های این هتل با دیزاینی بسیار شیک و زیبا طراحی شده اند که می توانند هنگام اقامت، حس خوشایندی را به شما عزیزان منتقل کنند. 

البته که در هتل 5 ستاره کادوس رشت، اتاقی به عنوان واحد لوکس در نظر گرفته نشده و تمامی اتاق ها امکاناتی یکسان دارند. تنها موضوعی که باعث اخلاف هزینه در بین اتاق های هتل می شود، ظرفیت های آن ها است که بر اساس تعداد نفرات مورد رزرو قرار می گیرند. از جمله امکاناتی که در اتاق های هتل وجود دارند می توان به حمام، سرویس بهداشتی، مبلمان راحتی، چای ساز، آباژور، روم سرویس، کمد لباس و ... اشاره نمود.

امکانات هتل کادوس رشت

هتل لوکس کادوس رشت امکانات رفاهی و تفریحی خوبی را در خود ایجاد کرده است که می تواند گردشگران را ساعت ها مشغول کند. البته این هتل به عنوان یک هتل پنج ستاره فاقد استخر است که این موضوع یکی از ضعف های هتل به شمار می رود. اما امکاناتی مانند زمین تنیس، کافی شاپ، سالن بیلیارد، پارک کودک و ... را می توان از امکانات ویژه در این هتل معرفی کرد. 

به علاوه اینکه فضای سبز و اختصاصی هتل مکان مناسبی برای هواخوری در طول شب می باشد. پرنسل مجرب و  خوش برخورد هتل به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند و بهترین خدمات را در اختیارتان قرار می دهد. پذریش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، آسانسور، کافی شاپ، چایخانه سنتی، لابی مجهز و .... از جمله امکاناتی عمومی در این هتل می باشند.

رستوران هتل کادوس رشت

هتل شیک کادوس رشت در فضای خود دارای یک رستوران بسیار شیک و مجلل می باشد که با ظرفیت 200 نفر، پاسخگوی مهمانا ن مقیم در این هتل است. اگر سلیقه غذایی سختی دارید و یا با ذائقه های متفاوت همراه با عزیزان خود می خواهید به یک رستوران مراجعه کنید، رستوران هتل کادوس بهترین گزینه برای شما است. 

چرا که انواع غذاهای متنوع در منوی این رستوران با کیفیت بالا سرو می شوند و می توانند شما را از هر لحاظ راضی کنند. شما می توانید غذاهایی از جمله انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، گیاهی و فست فود را در این رستوران سفارش دهید و سپس با طعمی لذیذ و خوشمزه، در فضایی زیبا به میل آن ها بپردازید. البته منوی این رستوران به دلیل شرایط فعلی بیماری کویید به صورا انتخابی و بسته می باشد. 

موقعیت مکانی هتل کادوس رشت

هتل کادوس در رشت، مرکز شهر قرار گرفته و دسترسی مناسبی به دیدنی های شهر دارد. از جمله امکان دیدنی و مهم شهر که در نزدیکی این هتل قرار گرفته اند می توان از باغ قدیمی محتشم، عمارت کلاه، چشمه چشما گل، آرامگاه میرزا کوچک خان، موزه رشت، پارک سبزه میدان و .... نام برد. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل بسیار خوبی بود و اقامت عالی داشتیم ممنون

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.