هتل بین المللی لاله تهران

3.4 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل بین المللی لاله تهران در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تهران را مشاهده کنید.

لیست هتل های تهران
اتاق دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت نرمال (یک تخت دو نفره+یک سرویس اضافه)
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
دید شهر
سالن همایش
خدمات خشک شویی (لاندری)
فروشگاه
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خيابان فاطمی . نبش خيابان حجاب
خیابان ولیعصر
8 دقیقه
45 دقیقه
3771 متر
تله کابین توچال
49 دقیقه
231 دقیقه
19254 متر
کاخ سعدآباد
17 دقیقه
148 دقیقه
12334 متر
دربند
19 دقیقه
169 دقیقه
14088 متر
درکه
17 دقیقه
155 دقیقه
12919 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل بین المللی لاله تهران یکی از هتل ‌های پنج ستاره باسابقه در عرصه‌ ی هتلداری می باشد. این هتل تهران سال 1350 در خیابان دکتر فاطمی، نبش خیابان حجاب احداث گردید. این هتل برای خدمت ‌رسانی بهتر به مسافران در سال 1376 مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت.

مالک هتل بین المللی لاله تهران

از مالک هتل بین المللی لاله تهران، شواهد و قرائنی وجود ندارد؛ اما بنا به گفته‌ ی جناب آقای رحیم مشایی، مالک فعلی گروه هتل‌ های تهران یکی از سهامداران اصلی این مجموعه  است که دارای سوابق درخشان در صنعت هتلداری می باشد. برابر پیگیری‌ های پیشین هتل، آقای حسین ثابت خریدار این مجموعه از هتل ‌های تهران هست.

اتاق های هتل بین المللی لاله تهران

هتل بین المللی لاله تهران با 13 طبقه ساختمانی دارای 370 باب واحد اقامتی است. اتاق ها متعدد و متنوع از یکدیگر طراحی ‌شده ‌اند تا رفاه میهمانان به خوبی تامین گردد. این اتاق ‌ها شامل اتاق یک‌ تخته، دو تخته تویین، دبل، سوئیت جونیور برای دو نفر، سوئیت دوخوابه رویال برای سه نفر و اتاق کانکت چهارنفره می شود.

هتل 5 ستاره بین المللی لاله تهران باوجود تنوع اتاق ‌ها این امکان را به مسافران داده تا متناسب با ظرفیت و سلیقه نسبت به رزرو اتاق اقدام کنند. تمامی واحدهای اقامتی این هتل تهران مجهز به امکانات رفاهی لازم با فضایی وسیع هستند که همین امر سبب شده تا میهمانان اقامت دل ‌نشینی داشته باشند.

رستوران ‌های مجلل هتل بین المللی لاله تهران

هتل جذاب بین المللی لاله تهران دارای چندین رستوران است. 1. رستوران تابستانی کنار استخر (با فضایی سرسبز و بسیار زیبا)، رستوران نمکدون (فضایی سنتی و دنج)، رستوران روتیسری (فضایی مجلل سرو انواع غذاهای لذیذ و خوش طعم)، رستوران تیاره رستورانی چینی که در طبقه‌ی 13 هتل قرار دارد. این رستوران انواع غذاهای باکیفیت ایرانی و فرنگی به همراه پخش موزیک ملایم را در محیطی خاص سرو می‌کند.

هتل لاله تهران با بوفه‌ی صبحانه شاهانه این امکان را برای میهمانان فراهم کرده است تا هر آنچه مدنظر دارند را میل کنند. تنوع منو صبحانه با بهترین کیفیت سبب شده تا مطابق باسلیقه‌ی خاص پسندان باشد. مزیت سالن صبحانه خوری چیدمان لوکس و محیط تمیز و آرام است که باعث شده تا رضایت میهمانان هتل را بالا ببرد.

منوی کافی‌شاپ هتل لاله تهران

این هتل تهران با بهترین کافی ‌شاپ فضایی مناسب را برای دورهمی‌ ها و گپ و گفت ‌های دوستانه فراهم کرده است. کافی‌ شاپ هتل با توجه به فضای دنج و آرامی که دارد محیطی مناسب برای رفع خستگی و یک دورهمی‌ به ‌یادماندنی می باشد. در منوی کافی ‌شاپ هتل لاله تهران انواع نوشیدنی ‌های گرم و سرد، اسموتی ‌ها، چای و قهوه، مافین، کیک‌ها و ... را با کیفیت عالی می‌ توانید امتحان کنید. کافی‌شاپ هتل لاله با ظرفیت 50 نفر به‌صورت 24 ساعته آماده خدمت‌رسانی به میهمانان می باشد.

امکانات هتل بین المللی لاله تهران

هتل شیک بین المللی لاله تهران دارای امکاناتی همچون: فضای سبز (محیطی مناسب برای استراحت و ملاقات دوستانه)، فروشگاه تهیه سوغاتی، خدمات پزشکی، سالن ورزشی، جکوزی، آتلیه‌ ی عکاسی، پله اضطراری و ... می‌ باشد. این هتل متاسفانه فاقد مجموعه آبی می باشد و میهمانان می توانند به هتل های دیگری همچون هتل هما تهران یا هتل اسپیناس پالاس تهران را برای اقامت در پایتخت ایران انتخاب نمایند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 2از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.4 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل از لحاظ کیفیتی مناسب بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.