هتل هما تهران

3.6 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل هما تهران در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تهران را مشاهده کنید.

لیست هتل های تهران
اتاق دو تخته دبل
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
3,905,000 1%
قیمت 1 شب 3,902,000 تومان
اتاق توئین هما کلاس
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
4,642,000 1%
قیمت 1 شب 4,639,000 تومان
اتاق دبل هما کلاس
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
4,642,000 1%
قیمت 1 شب 4,639,000 تومان
سوئیت جونیور دو نفره
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
5,170,000 1%
قیمت 1 شب 5,167,000 تومان
سوئیت هما کلاس
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
6,941,000 1%
قیمت 1 شب 6,938,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
مناسب معلولین
صندوق امانات
سالن همایش
خدمات خشک شویی (لاندری)
فروشگاه
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان ونک - خیابان ولیعصر - خیابان شهید خدامی - شماره 51
خیابان ولیعصر
7 دقیقه
46 دقیقه
3829 متر
تله کابین توچال
45 دقیقه
158 دقیقه
13194 متر
کاخ سعدآباد
11 دقیقه
86 دقیقه
7168 متر
دربند
14 دقیقه
107 دقیقه
8921 متر
درکه
13 دقیقه
82 دقیقه
6859 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل هما تهران زیرگروه هتل‌های زنجیره ای و باکیفیت هواپیمایی ایران (با کلمه اختصاری هما) است. این هتل ‌ها اغلب 5 ستاره هستند و استانداردهای مهمان داری و هتل داری را به خوبی رعایت کرده اند. این هتل تهران برای کسانی که اقامتی لوکس می پسندند بهترین گزینه است.

هتل هما تهران در سال 1351 در خیابان ونک و در زیبا ترین میدان تهران افتتاح شد. میدان ونک یکی از اصلی ترین میدان‌ های تهران است که به تمامی مکان ‌های مهم شهر تهران دسترسی دارد. در ادامه به شرح اتاق‌ها، رستوران‌ها، کافی شاپ، مجموعه آبی و ... خواهیم پرداخت.

اتاق های هتل هما تهران

هتل جذاب هما تهران 170 اتاق دارد که در طبقات هتل پراکنده شده اند و برخی از آن ها مانند سوئیت‌های رویال در طبقه 15 قرار گرفته اند. اتاق‌های استاندارد هتل برای خانواده‌های کم جمعیت و زوج‌های جوان مناسب تر است اما سوئیت‌های رویال این هتل تهران چشم انداز فوق العاده زیبایی از رشته کوه البرز و شلوغی شهر دارند. در سوئیت‌های رویال علاوه بر امکانات ذکر شده، در داخل اتاق وان جکوزی نیز وجود دارد.

هتل 5 ستاره هما تهران دارای اتاق‌های متنوعی می باشد که بیشترشان وسیع بوده و امکانات خوبی در آن ‌ها فراهم شده است. اینترنت رایگان، تلویزیون LED، چای‌ساز، کمد، حمام و سشوار، یخچال، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم پخش ماهواره‌ای و میز آرایش از جمله وسایل موجود در اتاق هتل هما می باشند.

سوئیت رویال هما کلاس

مجلل ترین سوئیت در هتل هما تهران، سوئیت رویال هما کلاس است که دارای یک اتاق خواب همراه با تلویزیون و میز 2 نفره، سالن نشیمن همراه با مبل، تلویزیون و میز نهارخوری 8 نفره، حمام مجهز به وان چکوزی، اینترنت رایگان، سیستم آی پی تی وی و ... می باشد.

سوئیت جونیور

سوئیت جونیور هتل هما تهران از دیگر اتاق های محبوب نزد گردشگران است. در این اتاق امکاناتی مجزا نظیر اتاق خواب و سرویس بهداشتی وجود دارد که می تواند برای خانواده ها بهترین گزینه باشد. تلویزیون، اتاق خواب، سالن پذیرایی و ... تنها بخشی از امکانات اتاق هستند.

امکانات هتل هما تهران

استخر هتل هما تهران یکی از اجزای مجموعه آبی آن است که به ‌صورت روباز و سرپوشیده می باشد. مجموعه آبی که شامل: استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ و ... می شود با سیستم میکروب زدایی پیشرفته (Ozon) تصفیه می شوند. بدین گونه شما بوی بد کلر و دیگر مواد شیمیایی را استشمام نخواهید کرد. نا گفته نماند استخر سرپوشیده فعالیت 24 ساعته دارد.

رستوران های هتل

هتل دیدنی هما تهران 3 رستوران مجزا دارد که از نظر کیفیت عالی هستند. رستوران معراج که در بالاترین طبقه هتل واقع شده است چشم اندازی 360 درجه از پایتخت و دامنه های کوه البرز دارد. همین امر سبب می شود تا در زمان صرف غذا، لذت بیشتری ببرید. رستوران معراج این هتل، متنوع ترین غذاهای ایرانی و فرنگی را به‌صورت منو بوفه سلف سرویس به میهمانان ارائه می دهد.

رستوران گلستان در طبقه همکف این هتل تهران جای دارد که از نظر تنوع غذایی، دست کمی از رستوران معراج ندارد. رستوران گلستان بسیار شیک بوده و نمایی از محوطه باغ هتل دارد. رستوران گلستان 24 ساعته به میهمانان هتل هما تهران خدمت رسانی می کند. صبحانه هتل هما نیز از تنوع بالایی برخوردار بوده که انواع صبحانه‌ های گرم مانند: املت، نیمرو، لوبیا، عدسی و ... بر روی میز چیده شده است. لازم به ذکر است رستوران‌ های این هتل تهران گواهینامه‌ های معتبر جهانی را برای کیفیت غذایی اخذ کرده اند.

کافی شاپ این هتل تهران فضایی فوق العاده مدرن و زیبایی داشته که لحظات دل انگیزی را برای شما رقم می زند. صرف یک لاته گرم همراه با صدای پیانو، می تواند لحظه های نابی را برای شما رقم بزند. کافی شاپ هتل هما مکانی ایده ال برای برگزاری جشن تولد و دورهمی های خانوادگی است.

تالار عروسی باشکوه و سالن زمرد

قیمت تالار عروسی هتل هما بسیار گران می باشد ولی سالن‌های این هتل مخصوصا سالن زمرد، ارزش هزینه ای که پرداخت می کنید را دارد. سالن زمرد یکی از باشکوه ترین و مجلل ترین سالن‌های هتل هما می باشد که چیدمانی فوق العاده لوکس داشته که می تواند شبی فراموش نشدنی را برای عروس و دامادهای جوان رقم بزند. منوهای متفاوت غذایی و پذیرایی هتل، متناسب با بودجه شما طراحی شده که دستتان را برای انتخاب هرکدام از منو ها باز می گذارد.

سالن بدنسازی از دیگر امکانات این هتل است که میهمانان می توانند ساعاتی را به سلامتی و تناسب اندام خود اختصاص دهند. آسانسور، خدمات لاندری، تاکسی سرویس، خدمات ویژه جانبازان و معلولین، پذیرش 24 ساعته، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و ... از دیگر امکانات و خدمات این هتل تهران محسوب می شوند.

هتل هما تهران کجاست و به چه مکان هایی نزدیک می باشد؟

آدرس هتل هما روی نقشه، کمک بزرگی به شما می کند تا به دیگر مناطق نزدیک هتل، اشراف کامل داشته باشید. اما این هتل تهران در منطقه ونک قرار گرفته است که به خیابان ولیعصر، تالار شهر تهران، قطار شهری تهران و ... دسترسی آسانی دارد. فاصله ی این هتل تهران تا نمایشگاه بین المللی 8 دقیقه و تا فرودگاه تهران 35 دقیقه است.

اگر بخواهیم به هتل هایی که همرده هتل هما باشند اشاره کنیم، می توانیم به هتل پارسیان آزادی تهران اشاره داشته باشیم. زیرا از نظر قدمت و امکانات با هم شبیه هستند. ولی هتل آپارتمان تاج محل تهران به دلیل نوساز بودن و امکانات رفاهی بیشتر، رتبه بندی بهتری از این هتل های تهران دارد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 2از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.6 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

پیشنهاد میکنم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.