هتل استقلال تهران

3.6 از 5
خوب 5 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل استقلال تهران در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تهران را مشاهده کنید.

لیست هتل های تهران
یک تخته شرقی
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
5,050,000 21%
قیمت 1 شب 4,037,000 تومان
دوتخته دبل شرقی
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
5,555,000 21%
قیمت 1 شب 4,441,000 تومان
دوتخته تویین شرقی
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
5,555,000 21%
قیمت 1 شب 4,441,000 تومان
سوئیت دو نفره شرقی
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
7,979,000 21%
قیمت 1 شب 6,380,200 تومان
سوئیت دوتخته رویال شرقی
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
استخر
مناسب معلولین
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
فروشگاه
فضای سبز
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : تقاطع بزرگراه شهيد چمران و ولی عصر
خیابان ولیعصر
16 دقیقه
74 دقیقه
6180 متر
تله کابین توچال
44 دقیقه
141 دقیقه
11756 متر
کاخ سعدآباد
10 دقیقه
44 دقیقه
3631 متر
دربند
13 دقیقه
65 دقیقه
5384 متر
درکه
12 دقیقه
66 دقیقه
5535 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل استقلال تهران یکی از برترین و قدیمی‌ترین‌ هتل های تهران در عرصه ی هتلداری می باشد. این هتل زیر مجموعه ی هتل‌ های بین المللی پارسیان بوده که با مساحت 70 هزار متر مربع احداث شده است. این هتل بزرگترین هتل از زیر مجموعه هتل‌ های پارسیان می باشد. هتل دارای دو برج شرقی و غربی است که طی سال‌ های 1341 و 1351 به بهره برداری رسیده است. اما هر دو ساختمان هتل برای بهبود سطح کیفی در سال‌ های اخیر برای رضایت هر چه بیشتر مسافران مورد بازسازی قرار گرفته اند.

اتاق های هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران در مجموع دارای 552 باب اتاق است. برج شرقی و غربی هتل شامل: اتاق‌های سینگل، دو تخته، سوئیت معمولی و سوئیت رویال می باشد. برج غربی سال 1341 با 259 باب اتاق و برج شرقی سال 1351 با 291 باب اتاق ساخته شد. تمامی اتاق‌ های هتل بسیار مجلل و با امکانات روز دنیا چیده شده اند.

هتل پارسیان استقلال تهران تمامی اتاق‌ها‌ را به امکاناتی همچون: تلویزیون، مبلمان لوکس، چشم انداز زیبا با دید شهر یا کوه، جکوزی، روم سرویس، اینترنت پرسرعت، صندوق امانات و... مجهز کرده است تا میهمانان در طول اقامت مشکلی نداشته باشند. این هتل تهران به سبب امکانات رفاهی مجلل و لوکسی که دارد باعث شده تا میزبان تجار داخلی و خارجی، شخصیت‌های سیاسی و اقتصادی باشد. به همین دلیل هتل مخصوص خاص پسندان است.

امکانات هتل استقلال تهران

با این که هتل پارسیان استقلال تهران قدمتی دیرینه دارد، اما از همان ابتدای فعالیت خود دارای به روز ترین امکانات بوده است. مهم ترین امکانات و خدمات این هتل تهران در عنوان های ذیل شرح داده شده اند.

مجموعه آبی و ورزشی

در این هتل مجلل مجموعه آبی وسیعی وجود دارد که شامل استخر، سونا، جکوزی و سالن ماساژ می شود. در تمامی بخش های ذکر شده طراحی های لوکس انجام شده و با بهترین کیفیت در دسترس میهمانان هتل است. سالن تناسب اندام هتل نیز با بهترین دستگاه های بدنسازی هم در اختیار میهمانان خواهد بود.

رستوران و کافی شاپ

رستوران رز هتل با طراحی چشمگیر 78 نفر گنجایش دارد که دید رو به کوه سبب شده تا میهمانان هنگام صرف غذا حس خوبی داشته باشند. رستوران رز انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با کیفیت عالی سرو می کند. مهم ترین ویژگی این رستوران بوفه ی فوق العاده ناهار در اعیاد و جمعه‌ها می باشد.

این هتل تهران دارای یک رستوران ترکی به نام مطبخ می باشد. این رستوران با ظرفیت 150 نفر چیده شده است که به سرو انواع غذاهای ترکی و بین المللی با طعمی دلپذیر می پردازد. نکته ی قابل توجه رستوران مطبخ تراس زیبا است که این امکان را برای میهمانان فراهم کرده تا صرف غذا را در محیطی خاص تجربه کنند. رستوران فصلی آبشار گیله وا هتل نیز با گنجایش 170 نفر است که بسیار مناسب برای دورهمی‌های دوستانه و دیدارهای تازه می باشد.

در کافی شاپ هتل پارسیان استقلال تهران انواع نوشیدنی های سرد و گرم همراه با دسرهایی خوشمزه ارائه می شود. فضای کافی شاپ بسیار دنج بوده و بهترین مکان برای قرار های دوستانه و کاری می باشد. البته جهت تولد یا سورپرایز های ویژه می توانید میز در این کافی شاپ رزرو کنید.

سالن همایش و اجتماعات

این هتل تهران برای برگزاری هرچه بهتر مراسمات و جلسات کاری سالن‌هایی را طراحی کرده است. سالن دریای نور یکی از خاص ‌ترین و زیبا ترین سالن‌ های بزرگ و بدون ستون در ایران می باشد. این سالن با ظرفیت 1000 نفر طراحی شده تا پذیرای بسیاری از مدعوین باشد. سالن دریای نور بسیار مناسب برای مراسمات پراهمیت و مجلل می باشد.

سالن یاس هتل استقلال تهران با دیزاین لوکس مکانی مناسب برای یک نشست به یادماندنی است. این سالن با ظرفیت 150 نفر چیده شده است. اتاق جلسه ی هتل نیز با فضایی دنج و آرام با ظرفیت 12 نفر طراحی شده است که با محیطی مجهز و منظم مناسب برای برگزاری جلسات حساس و مهم می باشد. سالن نوفل لوشاتو با ظرفیت 140 نفر در یک محیط خاص و دلپذیر برای برگزاری جشن‌های کوچک و به یادماندنی پیشنهاد می شود.

دیگر امکانات و خدمات

هتل پارسیان استقلال شهر تهران خدماتی همچون: اجاره خودرو، سالن کنفرانس، سالن همایش، فروشگاه صنایع دستی و سوغات، امکانات برای ناتوانان جسمی، فضای سبز، کافی شاپ(محیطی شاد و شیک با سرو نوشیدنی‌های گوارا و دسرهای خوشمزه)، ماساژ و ... را برای میهمانان در نظر گرفته است.

نظرات درباره ی هتل پارسیان استقلال تهران

برای آشنایی بیشتر شما، نظرات درباره هتل استقلال تهران را بررسی می کنیم. 1.هتل استقلال، بیش از هر چیز به دلیل پیشینه‌ی آن، در بین هتل‌های تهران، مورد توجه من و خانواده‌ام بوده و هست. اگرچه کم و کاستی‌هایی دارد که امیدوارم به آن‌ها رسیدگی شود. برخورد کارکنان هتل در بخش‌های مختلف بسیار مناسب‌تر از بخش پذیرش است که باز هم امیدوارم در نظر گرفته شود.

از نکات مثبت این هتل، صبحانه‌ ی هتل بود که بسیار عالی بود بگونه‌ ای که می‌ توان گفت در طول سال‌ ها از کیفیت آن کاسته نشده است. 2. فضای تمیز، برخورد کارکنان عالی، کیفیت و تنوع صبحانه بسیار خوب، دسترسی عالی، کلا با توجه به هتل‌ های دیگر تهران بسیار بهتر است.

هتل پارسیان کوثر تهران، یکی از همتایان و البته زیر مجموعه هتل پارسیان استقلال می باشد که در میدان ولیعصر، قلب شهر تهران قرار گرفته است. اگر بخواهیم هتل پارسیان کوثر تهران را با هتل پرشین پلازا تهران مقایسه کنیم، درخواهیم یافت هتل پرشین پلازا، نوساز تر و مجلل تر از هتل پارسیان کوثر تهران و هتل پارسیان استقلال می باشد.

هتل استقلال تهران در طرح ترافیک است؟

هتل پارسیان استقلال تهران خوشبختانه در طرح ترافیک قرار ندارد و اشخاصی که رزرو هتل را انجام داده اند می توانند با خودروی شخصی به این هتل تهران بروند

هتل پارسیان استقلال تهران به کدام جاهای دیدنی تهران نزدیک است؟

موقعیت مکانی هتل استقلال تهران به گونه ای است که می توانید به سالن اجلاس سران، نمایشگاه بین المللی تهران، صدا و سیما، پارک ملت، کاخ موزه سعد آباد و ... دسترسی راحتی داشته باشید

هتل 5 ستاره استقلال تهران چه مقدار هزینه برای هر شب اقامت می گیرد؟

قیمت هر شب اقامت در هتل پارسیان استقلال تهران از شبی 500 هزار تومان شروع شده و تا شبی 3 میلیون تومان ادامه می یابد. البته قیمت هر شب اقامت در زمان های مختلف تغییر خواهد کرد.

آدرس هتل پارسیان استقلال تهران کجاست؟

آدرس هتل مجلل استقلال تهران در بزرگراه شهید چمران، تقاطع بزرگراه یادگار امام و ولی عصر است

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.2از 5
آرامش محیط 3.2از 5
کیفیت غذا 2.8از 5
موقعیت 4.6از 5
ارزش خرید 4.4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.6 از 5
خوب 5 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1400/12/01
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل واقعا كثيف بود موكت كف اتاق افتضاح بود ملحفه كثيف اتاق بوي بد

تاریخ ورود : 1400/8/26
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

امکانات در حد هتل ۵ستاره نبود سیستم گرمایشی با وجود اینکه تو اواخر ابانماه هستیم هنوز راه نیفتاده بود و اتاق وحشتناک سرد بود کیفیت غذا با توجه به قیمتش خیلی پایین بود تو هر هتلی تو مرحله ورود و انجام پذیرش یه نفری بعنوان راهنما باهات همراه میشه که شما رو به اتاقتون راهنمایی کنه ولی یه همچین چیزی نبود و همون ابتدای کار کارتو تحویلت دادن که برو طبقه فلان اتاق فلان و این چیزها برازنده یه هتل ۵ستاره نیست و در ضمن ویوی هتل هم اصلا خوب نبود و میخواستی پرده رو کنار بزنی پشیمون میشدی

تاریخ ورود : 1400/07/14
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

همچی خوب بود

تاریخ ورود : 1400/07/11
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل در اسم ۵ ستاره هست ، ولی در حد هتل ۳ ستاره میباشد.

تاریخ ورود : 1400/07/11
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوب و قابل دسترس با پرسنلی عالی

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.