هتل تورال کندوان تبریز

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل تورال کندوان تبریز در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تبریز را مشاهده کنید.

لیست هتل های تبریز
دربستی
اقامت با اقامت تک
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
اینترنت در لابی
صندوق امانات
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
مینی بار
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه
فضای سبز

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : 56 کیلومتری جنوب تبریز، روستای کندوان
فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز
52 دقیقه
757 دقیقه
63085 متر
سیودلوغ
88 دقیقه
923 دقیقه
76877 متر
مقبرة الشعرا
55 دقیقه
768 دقیقه
63994 متر
موزه قاجار- خانه امیرنظام گروسی
55 دقیقه
770 دقیقه
64194 متر
موزه محرم
53 دقیقه
749 دقیقه
62384 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل تورال کندوان تبریز در واقع یک اقامتگاه بومگردی است که تنها یک سوئیت داشته که در دل کوه های زیبا و پر صلابت کندوان واقع شده است. این اقامتگاه بومگردی برای خانواده ها و یا گروه های چند نفره خوب بوده که می توانند به صورت صمیمی در کنار یکدیگر اقامت کنند.

هتل تورال کندوان تبریز در واقع یک خانه صخره ای در دل کوه های روستای کندوان، حوالی شهر اسکو به مساحت 80 متر می باشد. این اقامتگاه نقلی نسبت به هتل های تبریز ارزان تر و بسیار کوچک تر است اما به هر حال بسیار شیک چیده شده و می تواند اقامتی دلنشین را برای شما رقم زند.

سوئیت هتل تورال کندوان تبریز

اقامتگاه بوم گردی تورال کندوان تبریز در داخل همین یک سوئیت فوق العاده خاص خود سیستم گرمایشی، حمام، سرویس بهداشتی، لوازم سنتی، تخت، پتو، متکا، تشک سنتی، ملحفه، شامپو، صابون، مسواک و خمیر دندان، حوله، چای و‌نسکافه و اینترنت رایگان( وای فای) و ... را تعبیه کرده تا میهمانان این اقامتگاه بومگردی تبریز آسایش بیشتری را تجربه کنند.

 قابل ذکر است که به دلیل اقلیم سرد منطقه ی آذربایجان شرقی، این اقامتگاه فاقد سیستم سرمایشی است که البته مشکلی هم از این نظر پیش نخواهد آمد. با توجه به اینکه سخت گیری ها و قوانین دشوار یک هتل در این اقامتگاه صورت نمی گیرد، شما می توانید به صورت دسته جمعی همراه با خانواده و یا جمعی از دوستان این هتل تک ستاره را مورد رزرو قرار دهید.

امکانات هتل تورال کندوان تبریز 

هتل تک ستاره تورال کندوان تبریز امکاناتی همچون هتل را در خود ایجاد نکرده و تمامی امکانات آن محدود به سوئیت می شوند که اقامتی راحت را برای شما رقم می زند. اما با این وجود می توان از خدمات هتل به تاکسی سرویس شبانه روزی هتل و یا اینترنت رایگان آن اشاره نمود که در اختیار مهمانان مقیم قرار می گیرد. ضمن اینکه نا گفته نماند کودکان زیر 5 سال در این هتل رایگان هستند و بالای 5 سال نفر اضافه محسوب می شوند.

موقعیت مکانی هتل تورال کندان تبریز 

هتل صخره ای لاله کندوان تبریز فاصله ی بسیار کمی با این اقامتگاه دارد. آب و هوای مطبوع، فضای بکر و سرسبز این منطقه روح و جان شما را به خوبی غربال می کند. آدرس دقیق این اقامتگاه در 56 کیلومتری جنوب تبریز در روستای کندوان می باشد که علی رقم دوری از شهر، مکانی عالی برای فاصله از شلوغی ها و دغدغه های روزانه است. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.