هتل پارس ائل گلی تبریز

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل پارس ائل گلی تبریز در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تبریز را مشاهده کنید.

لیست هتل های تبریز
یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
3,190,000 16%
قیمت 1 شب 2,707,000 تومان
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
4,600,000 16%
قیمت 1 شب 3,897,000 تومان
سوئیت دوخوابه سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
7,500,000 16%
قیمت 1 شب 6,372,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

استخر
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
مناسب معلولین
سونا
اینترنت در لابی
صندوق امانات
اتاق چمدان
بیلیارد
دستگاه ATM
سالن بدنسازی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : جاده ائل گلی، مشرف به پارک ائل گلی
فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز
20 دقیقه
245 دقیقه
20416 متر
سیودلوغ
34 دقیقه
180 دقیقه
15025 متر
مقبرة الشعرا
13 دقیقه
134 دقیقه
11163 متر
موزه قاجار- خانه امیرنظام گروسی
13 دقیقه
131 دقیقه
10883 متر
موزه محرم
14 دقیقه
139 دقیقه
11552 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل پارس ائل گلی تبریز یکی از برترین و زیبا ترین هتل های تبریز با لول 5 ستاره است که جنب پارک جنگلی ائل گلی واقع شده و در سال 1380 افتتاح شده است. این هتل تبریز امکانات و خدمات منحصر به فردی مانند استخر، سونا جکوزی، سالن بدنسازی و ... را ارائه می دهد. اگر شما عزیزان این هتل تبریز را رزرو کنید فاصله ای بسیار کم با پارک ائل گلی خواهید داشت.

رزرو هتل پارس ائل گلي تبریز را انجام دهید تا در بدو ورود به لابی از جذابیت و زیبایی آن خیره بمانید. لابی این هتل تبریز به قدری زیبا است که زبان میهمانان را به تحسین می گشاید. سیستم خوشبو کننده هوا، پرسنل خوشامدگویی، تلویزیون صفحه تخت، مبلمان و ... از امکانات داخل لابی هستند.

اتاق های هتل پارس ائل گلی تبریز

این هتل تبریز 178 اتاق دارد که در 17 طبقه لوکس جای گرفته اند و شامل سوئیت های 1 تخته، 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و سوئیت های رویال می شود. لازم به ذکر است اتاق های این هتل چشم اندازی رو به کوه و جنگل دارند که طبق سلیقه میهمانان و با توجه به خالی بودن در زمان مراجعه به آنان ارائه می شود.

هتل ذکر شده در تمامی اتاق های خود علاوه بر طراحی فوق العاده لوکس، امکانات رفاهی بسیار خوبی مانند تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، ملزومات بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، تخت، تلفن، یخچال، مینی بار و ... را تدارک دیده است. همین عوامل سبب می شود تا آسایش و رفاه میهمانان هرچه بیشتر تامین شود.

امکانات هتل پارس ائل گلی تبریز

 هتل شاهگلی تبریز از نظر امکانات بسیار سرآمد بوده و قابل رقابت با تمامی هتل های 5 ستاره است. در ادامه این مطلب به شرح امکانات این هتل تبریز اشاره می کنیم.

مجموعه ورزشی

هتل با دارابودن مجموعه آبی بسیار زیبا توانسته است نظر میهمانان را به سمت خود جلب کند. مخصوصاً که این هتل برای میهمانان مقیم خود استفاده از سونا، استخر، جکوزی، سالن ماساژ، سالن بدنسازی و ... را رایگان نموده است. سالن بدنسازی هتل هم با به روز ترین دستگاه های پیشرفته مهیای میهمانان است.

رستوران های هتل

هتل پارس ائل گلی تبریز تنها هتل در این شهر است که رستوران گردان دارد. رستوران گردان این هتل تبریز چشم اندازی فوق العاده جذاب و خیره کننده از درختان سبز مخملی دارد که همین اتفاق سبب می شود شما با صرف انواع غذاهای دریایی، ایرانی، فرنگی، سنتی و ... لذت فراوانی ببرید. جهت رزرو رستوران گردان هتل با شماره های مربوطه می توانید ارتباط برقرار کنید.

قیمت غذا در رستوران گردان هتل پارس تبریز کمی گران بوده که البته نسبت به کیفیت غذای ارائه شده منصفانه است. این هتل تبریز دارای رستوران های دیگری شامل رستوران زمرد، الماس و یاقوت دارد که تمامی آن ها منوی غذایی انتخابی و باز دارند. این اتفاق سبب می شود تا حق انتخاب برای میهمانان بسیار راحت باشد.

دیگر امکانات هتل و اماکن نزدیک

سالن همایش و جشن، لاندری، اتاق چمدان، بلمن، آسانسور، تاکسی سرویس، روم سرویس 24 ساعته، نمازخانه و ... از دیگر امکانات هتل پارس ائل گلی تبریز هستند. علاوه بر امکانات ذکر شده خدمات جانبازان معلولین، تهیه بلیط، گشت درون شهری و برون شهری و ... نیز ارائه می شود.

این هتل همجوار با پارک ائل گلی تبریز است که با اقامت در هتل پارس ائل گلی تبریز می توانید به این پارک چند صد ساله قدم بگذارید. پارک ائل گلی در زمان آق قویونلوها پایه گذاری شده و پادشاهان صفوی این پارک را گسترش داده اند. لازم به ذکر است شاه گلی و ایل گلی از دیگر نام های این جاذبه تبریز هستند. دریاچه این بوستان عمقی 12 متری داشته و دارای شهربازی می باشد.

تفرجگاه جنگلی علی میرزا، مجموعه ورزشی و سورتمه سواری تبریز، بازارهای مهم تبریز، ایستگاه مترو و اتوبوس، اردوگاه الغدیر و اردوگاه کوثر و ... نیز از دیگر اماکن نزدیک به این هتل هستند. با اقامت در این هتل تبریز آرامش، زیبایی و سفری مجلل را تجربه خواهید کرد.

امکانات هتل پارس تبریز شامل چه مواردی می شود؟

مجموعه آبی مجهز، سالن بدنسازی، پارکینگ، نمازخانه، ماساز، اینترنت رایگان و ... از امکانات این هتل می باشند.

هتل پارس تبریز چه مقدار هزینه برای اقامت می گیرد؟

هزینه هر شب اقامت در این هتل تبریز از شبی 300 تومان شروع و تا شبی بیش از 1 میلیون تومان اداکه می یابد

آدرس این هتل کجاست؟

جاده ائل گلی، همجوار پارک ایل گلی تبریز آدرس هتل می باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 1از 5
کیفیت غذا 2از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1400/07/26
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

من چهار سال پیش با مادرم به این هتل اومده بودیم و همه چیز عالی بود ولی متاسفانه این بار که اونجا اقامت داشتم برخوردشون مناسب نبود و کل شب صدای تق تق و همچنین ویبره گوشی میومد درحدی زیاد بودن که من اصن نتوستم درست بخوابم نکته مثبت هتل فقط تمیزی اتاق و صبحونه خوب بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.