هتل آپارتمان مجتمع اقامتی ارکید بوشهر

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان مجتمع اقامتی ارکید بوشهر در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های بوشهر را مشاهده کنید.

لیست هتل های بوشهر
دو خوابه شمالی
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو خوابه جنوبی
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس ایرانی
سرویس فرنگی
تاکسی سرویس
خدمات خشک شویی (لاندری)
بالکن قابل استفاده
آشپزخانه در سوپیت
ظروف پخت و پز
اتو
تلویزیون معمولی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان امام خمینی به سمت ساحل.بلوار بهشتی

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل ارکید بوشهر، مجتمع اقامتی دو واحدی و بسیار تمیز در خیابان دکتر بهشتی می باشد. این مجتمع با ساحل درسا فاصله دارد و در مرکز شهر واقع نیس، اما با اگر خودروی شخصی به همراه دارید، به راحتی می توانید از این هتل در سطح شهر تردد داشته باشید. اگر به دنبال یک هتل بوشهر با حداقل هزینه ممکن هستید، این مجتمع اقامتی گزینه ای مناسب برای شما می باشد. با پرشین هتل همراه شوید. 

اتاق های هتل ارکیده بوشهر

هتل ارکید بوشهر مجتمعی نوساز، با واحدهای 120 متری جنوبی و شمالی می باشد که هر کدام دو خوابه طراحی شده اند و می توانند اقامتی راحت را برای خانواده های عزیز فراهم کنند. این اتاق ها فضایی مناسب با وسایل مرتب دارند که همراه با این موضوع، امکاناتی مانند کمد دیواری، سرامیک فرش، کولر گازی، گرمایش از کف، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، حمام، سرویس بهداشتی و ... را در خود ایجاد کرده اند. 

امکانات هتل ارکیده بوشهر

مجتمع اقامتی ارکیده بوشهر در واقع یک هتل آپارتمان است که همانطور که گفته شد، واحد هایی همراه با خواب و متراژ بالا دارد. با توجه به این موضوع، چندان امکانات لوکس و مجهزی در این هتل ایجاد نشده و نمی توان انتظارات بالایی داشت. به عنوان مثال هتل فاقد رستوران است و گردشگران می بایستی برای صرف غذا، آن را در واحد خود طبخ کرده و یا به رستوران های خارج از هتل مراجعه نمایند.

همچنین این هتل و مجمتع اقامتی دارای امکاناتی مانند آسانسور، پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس و ... است که جزء خدمات این هتل محسوب می شوند. پرسنل مجرب و خوش برخورد هتل به صورت شبانه روزی خدمت رسانی به شما مسافران عزیز را انجام می دهند و پس از خروج هر مهمان از هتل، نظافت های لازمه درون هر واحد را به طور کامل انجام خواهند داد،؛ بنابراین از این نظر نیز جای نگرانی نیست.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

ارامش فوق العاده ای داشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.