هتل آسمان اصفهان

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آسمان اصفهان در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های اصفهان را مشاهده کنید.

لیست هتل های اصفهان
سوئیت یکخواب دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
4,701,400 9%
قیمت 1 شب 4,322,288 تومان
آپارتمان دو خوابه دو نفره
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
5,254,700 15%
قیمت 1 شب 4,516,042 تومان
دو تخته برای یک نفر
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته رو به رودخانه
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سونا
سرویس فرنگی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
نمازخانه
تاکسی سرویس
روم سرویس 24 ساعته
اتاق چمدان
دستگاه ATM
خدمات خشک شویی (لاندری)
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خيابان شهید مرتضی مطهری، مقابل پل فلزی
خیابان آمادگاه
4 دقیقه
28 دقیقه
2341 متر
کاخ عال قاپو
6 دقیقه
41 دقیقه
3369 متر
مدرسه چهارباغ
5 دقیقه
26 دقیقه
2196 متر
خیابان فردوسی
4 دقیقه
31 دقیقه
2590 متر
کاخ چهلستون
6 دقیقه
43 دقیقه
3565 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آسمان اصفهان هتلی چهار ستاره با کیفیتی عالی می باشد که در مهرماه سال 84 آغاز به کار نمود. این هتل اصفهان نزدیک به منطقه جلفا و کلیساهای تاریخی آن است. منطقه جلفا مسیحی نشین بوده و از طرح ترافیک شهری اصفهان دور می باشد.

هتل آسمان اصفهان با امکانات مفصلی همچون استخر و سونا و جکوزی و غیره در کنار زاینده رود زیبا قرار دارد. همین امر سبب شده تا یکی از بزرگ ترین و برترین هتل های اصفهان برای گردشگران باشد که علاوه بر دسترسی خوب و منطقه ای ایده آل رفاه آنها را فراهم می کند.

اتاق های هتل آسمان اصفهان

این هتل اصفهان دارای 13 طبقه ساختمانی می باشد که از مرتفع ترین هتل های اصفهان به شمار می رود. در داخل این طبقات 88 اتاق وجود دارد که هرکدام طراحی های منحصر به خود را دارد. تمامی این سوئیت ها و اتاق ها نام های مختلفی دارند که شامل سوئیت آپارتمان یک خوابه و 2 خوابه، سوئیت رویال و .... می شود.

از امکانات سوئیت آپارتمان این هتل اصفهان می توان به سيستم تهویه مطبوع، اينترنت رایگان، صندوق امانات و مينی بار اشاره کرد. تلويزيون صفحه تخت متصل به ماهواره و شبکه پخش خانگی از دیگر امکانات اتاق های هتل هستند. در تمامی اتاق های هتل موارد ذکر شده وجود دارد.

از دیگر خدمات و امکانات اتاق ها می توان به صبحانه رایگان، چای و نسکافه، سشوار،حمام، سرویس بهداشتی فرنگی اشاره کرد. ملزومات بهداشتی، کمد لباس، آینه دراور، سیستم اطفاء حریق، کتری برقی، تلفن آزاد، تلفن داخلی و ... اشاره نمود. نا گفته نماند چشم انداز سوئیت آپارتمان هتل چهار ستاره آسمان اصفهان رو به پارک می باشد. نکته دیگر در رابطه با اتاق های هتل 4 ستاره آسمان این است که اتاق های ضلع غربی فاقد پنجره بوده و تخت ها جدا می باشند.

امکانات هتل آسمان اصفهان

امکانات این هتل اصفهان بسیار بالا بوده و همین امر موجبات رضایت گردشگران را فراهم نموده است. وجود چندین رستوران و سالن همایش، مجموعه آبی و ... سبب شده تا همه چیز در این هتل تمام و کمال باشد.

رستوران و کافی شاپ

رستوران گردان هتل از شاخص ترین نکات آن می باشد. رستوران فوق در بالا ترین طبقه هتل قرار گرفته است. رستوران گردان چشم اندازی فوق العاده ای از زاینده رود و محله جلفا دارد. رستوران گردان هتل با پخت انواع غذاهای بین المللی، دریایی و ایرانی توانسته است رضایت میهمانان خود را بالا ببرد. میز و صندلی های موجود در رستوران چرمی هستند. میهمانان هتل توجه داشته باشند که در هنگام صرف غذا 360 درجه خواهند چرخید.

کافی شاپ هتل آسمان اصفهان هم با طراحی بسیار مدرن خود مکانی دنج و راحت محسوب می شود. سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسر های خوشمزه و کیک های نرم را می توان در منو کافی شاپ هتل دید. پخش موسیقی لایت باعث شده تا فضایی فرح بخش و آرامش بخش ایجاد شود.

سالن اجتماعات هتل

سالن رنگین کمان یکی از اصلی ترین تالار های هتل به شمار می رود. تالار رنگین کمان در چهارمین طبقه هتل قرار گرفته است. به روز ترین ترين امکانات صوتی و تصويری در این سالن وجود دارد. ویدئو وال، ديتا پروژکتور، فیلم برداری، ميکروفون کنفرانسی، سيستم نور پردازی مجهز، اتاق کنترل در پشت صحنه از جمله امکانات سالن هستند.

از این رو سالن رنگین کمان گزینه مناسبی برای برگزاری مراسم های علمی، فرهنگی، هنری و ... می باشد. سالن مهتاب و سالن نگین هم از دیگر سالن های هتل هستند که از نظر متراژ کوچک تر بوده اما از نظر تجهیزات صوتی و تصویری با تالار رستوران رنگین کمان برابر می باشد.

مجموعه آبی هتل

مجموعه آبی هتل با بهترین کیفیت و طراحی مدرن ساخته شده است. این هتل اصفهان دارای استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و ... می باشد. ماسورهایی حرفه ای در مجموعه اسپا هتل آرامش را برای شما به ارمغان می آورد. تمامی امکانات و خدمات مجموعه آبی با به روز ترین استاندارد ها ساخته شده اند. لازم به ذکر است استفاده از مجموعه آبی هتل مشمول هزینه می شود. اما گردشگرانی که در هتل اقامت داشته باشند هزینه مجموعه آبی طبق تعرفه محسوب می گردد.

دیگر امکانات هتل

از دیگر خدماتی که این هتل اصفهان به میهمانان خود ارائه می دهد شامل اینترنت رایگان، خدمات خشک شویی، لاندری، تاکسی سرویس، روم سرویس و ... می باشد. این هتل در خیابان مطهری، رو به روی پل فلزی واقع شده است. با اقامت در این هتل تا میدان نقش جهان، پل خواجو، کاخ چهلستون و محله‌ ی قدیمی ارمنی جلفا فاصله ای کمتر از ده دقیقه خواهید داشت.

هتل آسمان اصفهان تا میدان نقش جهان چقدر فاصله دارد؟

از این هتل اصفهان تا میدان نقش جهان یا همان میدان امام تنها 10 دقیقه پیاده روی فاصله وجود دارد.

هتل آسمان اصفهان برای هر شب اقامت چه مقدار هزینه می گیرد؟

هزینه هر شب اقامت در این هتل اصفهان از شبی 500 هزار تومان هزینه دارد و این هزینه ها تا شبی 1 میلیون و 500 هزار تومان ادامه می یابد. البته این هزینه ها در زمان های مختلف تغییر خواهد کرد.

آدرس این هتل اصفهان کجاست؟

خیابان شهید مرتضی مطهری، مقابل پل فلزی آدرس این هتل می باشد.

امکانات هتل شامل چه مواردی می شود؟

از جمله امکانات این هتل اصفهان می توان به استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، رستوران، کافی شاپ، تالار، سالن همایش و ... اشاره کرد

این هتل به چه مکان هایی نزدیک است؟

کلیسای وانک، محله جلفا، میدان نقش جهان، باغ هشت بهشت، کاخ چهلستون، سی و سه پل و ... از جمله مکان های در دسترس می باشند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل بسیار خوبی بود و اقامت عالی داشتیم ممنون

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.