هتل سپاهان اصفهان

4.6 از 5
عالی 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل سپاهان اصفهان در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های اصفهان را مشاهده کنید.

لیست هتل های اصفهان
اتاق دو تخته برای یک نفر
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
1,238,000 16%
قیمت 1 شب 1,047,000 تومان
دو تخته دابل
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
2,401,000 15%
قیمت 1 شب 2,052,000 تومان
دو تخته توئین
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
2,401,000 15%
قیمت 1 شب 2,052,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
3,237,000 17%
قیمت 1 شب 2,694,000 تومان
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
4,070,000 17%
قیمت 1 شب 3,388,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
رستوران
مجموعه ورزشی
خدمات خشک شویی (لاندری)
فروشگاه
سالن بدنسازی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان استانداری، انتهای خیابان فرشادی
خیابان آمادگاه
3 دقیقه
12 دقیقه
991 متر
کاخ عال قاپو
2 دقیقه
13 دقیقه
1069 متر
مدرسه چهارباغ
3 دقیقه
15 دقیقه
1213 متر
خیابان فردوسی
2 دقیقه
14 دقیقه
1125 متر
کاخ چهلستون
4 دقیقه
18 دقیقه
1537 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل سپاهان اصفهان یکی از هتل های 3 ستاره بسیار محبوب در این شهر می باشد که مورد استقبال بالا از سمت گردشگران قرار می گیرد. برخی از گردشگران برای انتخاب هتل اصفهان به موقعیت مکانی آن توجه دارند. به همین دلیل، گاهی اوقات برخی از هتل های اصفهان به دلیل دسترسی راحت به مراکز درمانی، تفریحی و گردشگری، اداری و... باعث شده تا سالانه میزبان بسیاری از گردشگران باشد.

هتل سپاهان اصفهان به دلیل موقعیت مکانی خوب و دسترسی راحت به مکان های تاریخی و تفریحی مانند: سی و سه پل، کاخ هشت بهشت، عمارت عالی قاپو، میدان نقش جهان، بازار شهر اصفهان و ... باعث شده تا رضایت میهمانان را بالا ببرد و نزد آنها حائز اهمیت باشد. این هتل در سال 1385 احداث گردیده و در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفته است. 

اتاق های هتل سپاهان اصفهان چگونه طراحی شده اند؟

اتاق های هتل زیبای سپاهان اصفهان بر اساس تعداد نفرات و ظرفیت هر اتاق دسته بندی می شوند که در مجموع می توان گفت 42 باب واحد اقامتی در این هتل ایجاد شده است. به عنوان مثال اتاق یک تخته(افرادی که برای انجام امور کاری، اداری تنها به این شهر سفر می کنند هتل این امکان را داده تا افراد بتوانند با هزینه ی مناسب اتاق را رزرو کنند) در این هتل ایجاد شده است. 

اتاق های دو تخته دابل در هتل محبوب سپاهان اصفهان( یک تخت دو نفره با فضایی تمیز و مرتب، امکاناتی مانند: دمپایی، سشوار، صندوق امانات، کمد لباس، آباژور، ماهواره و...) می باشد و دو تخته تویین( دو تخت سینگل، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی و...) است. همچنین اتاق های سه تخته، چهار تخته، پنج تخته با داشتن امکانات رفاهی خوب در اتاق باعث شده تا میهمانان با قرار گرفتن در اتاق حس خوبی داشته باشند.

هتل چه امکاناتی را در مجموعه ی خود قرار داده است؟

هتل 3 ستاره سپاهان اصفهان برای آسایش و رفاه میهمانان خود امکاناتی مانند سالن کنفرانس، سالن همایش، نمازخانه، کتابفروشی، لاندری فروشگاه صنایع دستی، کافی شاپ 24 ساعته، روم سرویس 24 ساعته، اتاق میهمان و جلسات کاری، اسپا، تالار پذیرایی و... را در مجموعه ی خود قرار داده است. تمام این ها به دلیل ارائه ی خدمات به بهترین نحو باعث شده تا میهمانان از انتخاب این هتل اصفهان رضایت داشته باشند.

رستوران هتل سپاهان اصفهان

رستوران هتل سپاهان در اصفهان به سرو انواع غذاهای لذیذ و خوش طعم با کیفیت خوب می پردازد که این امکان را به میهمانان داده تا متناسب با ذائقه ی خود غذا سفارش دهند. از این رو شما برای صرف غذا در وعده صبحانه، ناهار و شام، نیاز به خارج شدن از هتل را پیدا نمی کنید و می توانید با خیالی راحت به این رستوران با فضای دنج و زیبا مراجعه نمایید. رستوران هتل در طبقه سوم قرار گرفته و حدود 80 نفر ظرفیت دارد. 

کسانی که به دنبال هتلی با هزینه اقامت مناسب تری می باشند هتل پارس دو ستاره اصفهان گزینه مناسبی می باشد. این هتل اصفهان نسبت به هتل سپاهان از فضای مکتری برخوردار است.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.6 از 5
عالی 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

از دوم تا ششم فروردین اقامت داشتم . عالی بود کیفیت و تنوع صبحانه . تمیزی اتاقها نقش و نگارهای لابی و رستوران و .. برخورد پرسنل . شرایط استخر . همه چی رضایت بخش بود کمی در پارکینگ هتل مشکل داشتیم فقط . در کل از اقامتم راضی هستم و اگر سفر مجددی داشته باشم به اصفهان این هتل یکی از گزینه های اقامتم هست

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.