هتل آزادی اصفهان

3.8 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آزادی اصفهان در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های اصفهان را مشاهده کنید.

لیست هتل های اصفهان
یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
1,564,000 21%
قیمت 1 شب 1,248,200 تومان
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
2,401,000 21%
قیمت 1 شب 1,917,800 تومان
سوئیت دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
3,129,000 21%
قیمت 1 شب 2,500,200 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
3,237,000 21%
قیمت 1 شب 2,586,600 تومان

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
اینترنت در لابی
فروشگاه
اتاق چمدان

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : چهارراه تختی، خیابان مسجد سید
خیابان آمادگاه
3 دقیقه
22 دقیقه
1818 متر
کاخ عال قاپو
4 دقیقه
18 دقیقه
1538 متر
مدرسه چهارباغ
3 دقیقه
20 دقیقه
1626 متر
خیابان فردوسی
5 دقیقه
32 دقیقه
2665 متر
کاخ چهلستون
3 دقیقه
19 دقیقه
1556 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آزادی اصفهان به دلیل تمیزی و دسترسی راحت باعث شده تا نظر برخی از گردشگران را به خود جلب کند. هتل آزادی در چهار راه تختی، ابتدای مسجد سید قرار دارد. مسلما برخی از گردشگران برای انتخاب هتل اصفهان به موقعیت مکانی آن توجه می کنند.

هتل دسترسی راحتی به جاذبه های تاریخی مانند: عالی قاپو اصفهان، کاخ چهل ستون، کاخ هشت بهشت، سی و سه پل و... دارد. همین امر سبب شده تا هتل آزادی از اهمیت خاصی برخوردار باشد. گردشگران برای اینکه با تکمیل ظرفیت آن مواجه نشوند بهتر است تا با برنامه ریزی دقیق پیش بروند تا با مشکل مواجه نشوند.

هتل آزادی اصفهان به چه صورت می باشد؟
هتل آزادی در مرکز این شهر تاریخی و زیبا قرار گرفته است. هتل به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد تمام سعی خود را در راستای ارائه ی خدمات به بهترین نحو انجام داده است تا میهمانان هتل حس خوبی داشته باشند.

لابی هتل با فضای آرام و دنج این امکان را برای میهمانان فراهم کرده است تا برای رفع خستگی یا ملاقات با دوستان به لابی هتل آزادی اعتماد کنند و لحظاتی را با دوستان خود در یک محیط دلنشین بگذرانند.

مزیت دیگر امکانات رفاهی که هتل آزادی برای آسایش و رفاه میهمانان در مجموعه ی خود قرار داده است. تمام اینها در کنار یکدیگر سبب شده تا میهمانان بهترین لحظات را با انتخاب این هتل تجربه کنند.

اتاق های هتل آزادی به چه صورت طراحی شده است؟
هتل آزادی اصفهان دارای اتاق های متنوع می باشد. هتل این امکان را به میهمانان داده تا متناسب با ظرفیت خود اتاق را انتخاب کنند.

اتاق‌ها نظیر: دو تخته دابل( اتاق دو نفره با تخت استاندارد و تمیز، چشم انداز و نوردهی خوب)، دو تخته تویین( دارای دو تخت سینگل کسانی که سفر دوستانه دارند می توانند این اتاق را انتخاب کنند. طراحی تمیز و مرتب اتاق، نوردهی خوب از مزیت های این اتاق ها می باشد.)، اتاق سه تخته( با یک تخت دابل و یک تخت سینگل طراحی شده اند.

اتاق با نوردهی خوب سبب شده تا میهمان با قرار گرفتن در اتاق حس خوبی داشته باشد.)، سوئیت معمولی( با فضای جادار تر از اتاق ها، طراحی شیک و تمیز، چشم انداز و نوردهی عالی) تمام این ها به گردشگران کمک کرده تا متناسب با سلیقه و توان دست به انتخاب بزنند.

هتل آزادی اصفهان چه امکاناتی را در مجموعه ی خود قرار داده است؟
هتل آزادی برای میهمانان خود امکاناتی مانند: آنتن مرکزی، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، کافی شاپ، رستوران( سرو غذاهای خوش طعم در یک محیط تمیز و مرتب می پردازد.

داشتن پرسنل مجرب و حرفه ای باعث شده تا رضایت میهمانان را بالا ببرد.) تاکسی سرویس( دسترسی راحت میهمانان هتل به مراکز خرید، درمانی، تفریحی و گردشگری)، خانه داری 24 ساعته، خشکشویی( با استفاده از مواد شوینده خوب سبب شده تا مطابق با رضایت میهمان باشد)، خدمات پزشکی، سالن پذیرایی، پرسنل مسلط به زبان های( انگلیسی، عربی، گرجی، فرانسه) و... تمام اینها در کنار یکدیگر با ارائه ی خدمات به بهترین نحو سبب شده تا میهمانان با رزرو هتل آزادی اصفهان بهترین لحظات را تجربه کنند و خاطره به یادماندنی را از سفر به اصفهان داشته باشند.


وجه تشابه هتل آزادی و هتل زنده رود اصفهان در ستاره ها و خدمات آن هاست. هر دو هتل سه ستاره بوده و از نظر کیفیت و امکانات با هم برابری می کنند. اما این هتل به طور ناچیزی گران تر از هتل آزادی اصفهان می باشد.

نویسنده : پرشین هتل

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.8 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.