هتل غزال ارومیه

2.4 از 5
متوسط 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل غزال ارومیه در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های ارومیه را مشاهده کنید.

لیست هتل های ارومیه
سوئیت دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت تک خوابه سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت دو خوابه چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی
سشوار
اتو
تلویزیون معمولی
تاکسی سرویس

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان امام حسین ( گول اوستی ) ، ورودی خان باباخان 3
سینما انقلاب
2 دقیقه
4 دقیقه
368 متر
خانه انصاری
1 دقیقه
2 دقیقه
189 متر
مسجد جامع
4 دقیقه
18 دقیقه
1491 متر
برج سه گنبد
4 دقیقه
18 دقیقه
1491 متر
سینما آزادی
2 دقیقه
5 دقیقه
455 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل غزال ارومیه در واقع یک هتل آپارتمان در ارومیه است که به تازگی مورد بهره برداری قرار گرفته است. این هتل آپارتمان ارومیه در 9 شهریور سال 94 وارد عرصه هتلداری شد. این هتل آپارتمان به نسبت خدماتی که ارائه می کند، از قیمتی بسیار ارزان برخوردار بوده که در لیست هتل های ارومیه ارزان جای دارد. لابی هتل بسیار کوچک بوده و پذیرش به صورت 24 ساعته انجام می شود.

اتاق های هتل غزال ارومیه

این هتل آپارتمان ارومیه دارای تعدادی اتاق می باشد که شامل سوئیت های 1 خوابه 2 تخته و سوئیت های 2 خوابه 4 تخته می شود. در داخل سوئیت های این هتل آپارتمان ارومیه امکانات رفاهی بسیار خوبی نظیر یخچال، تلویزیون صفحه تخت، کمد دیواری، تلفن، سرویس بهداشتی و ... تعبیه شده است.

از دیگر امکاناتی که در داخل سوئیت های این هتل آپارتمان ارومیه وجود دارد می توان به اتاق خواب، سیستم سرمایش و گرمایش، آشپزخانه و ... اشاره نمود. توجه داشته باشید که در اتاق های این هتل آپارتمان مینی بار عرضه نمی شود. چشم انداز بیشتر اتاق ها نیز رو به خیابان می باشد.

امکانات هتل غزال ارومیه

از امکانات این هتل آپارتمان ارومیه می توان به خدمات اتو، تاکسی سرویس، گشت درون شهری، سشوار، رستوران، کافی شاپ، سرویس بهداشتی ایرانی و ... اشاره کرد. با این که امکانات دیگری بری این هتل آپارتمان قابل ذکر نیست، ولی همان امکانات محدود به نسبت ارزان بودن این هتل آپارتمان به چشم نخواهد آمد. این هتل آپارتمان دارای کادری مجرب است که به زبان های انگلیسی ،ترکی و فارسی مسلط می باشند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 2از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 1از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.4 از 5
متوسط 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

من حدود ۵سال پیش در این هتل اقامت داشتم وبه همین دلیل دوباره امسال‌ برای اسکان آن را انتخاب نمودم ولی خیلی پشیمان شدم بخاطر دلایل ذیل ۱،وضعیت سوئیت ، دستگیرهدرب ورودی و اتاقها خراب، دربهای حمام پوسیده درب کابینت بسته نمیشد پکیج مورد داشت شبکه های تلویزیونی کامل نبود یک لیوان در اتاق موجود نبود چه برسد به چای ساز و ...پنجره ها به راحتی باز نمیشد و... ۲، جالب اینه که خواستم دو عدد تخم مرغ برای صبحانه بخورم گفتن يکی بیشتر نمیشه که این حرکت توهین آمیز بود بطوریکه میخواستم چندتا براشون بگیرم جالب‌تر اینکه صبحانه ۲ جور مربا، پنیر، تخم مرغ،خیار و گوجه‌، نان و خرما سرو می شد ،اگر آخر پروژه نبود حتما جابجا می‌شدیم ما سه نفر بودیم و امروز دیدم که پنیر را بادست داخل بشقاب گذاشتن و ثبت این نظر بعد این مورد قطعی شد ۳،کیفیت غذا هم معمولی رو به پایین بود برنج کاملا خارجی و بخار پز بر خلاف گذشته جوجه کباب بسیار نازک و سفت گوجه هم نپخته به دلیل یخ زدگی گوجه آشپزها از ماسک استفاده نمیکردن ولی خانه‌ داری رزرو شن استفاده می کردند در کل اقامت‌ در این هتل آپارتمان را پیشنهاد نمیکنم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.