هتل آنا ارومیه

2 از 5
بد 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آنا ارومیه در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های ارومیه را مشاهده کنید.

لیست هتل های ارومیه
دلوکس یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
5,200,000 2%
قیمت 1 شب 5,137,000 تومان
دلوکس دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
5,700,000 2%
قیمت 1 شب 5,612,000 تومان
سوئیت لاکچری دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
7,100,000 3%
قیمت 1 شب 6,942,000 تومان
استاندارد یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
استاندارد دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
صندوق امانات
سرویس فرنگی
استخر
رستوران
پارکینگ در هتل
نمازخانه
فروشگاه
تلویزیون معمولی
سالن همایش
تاکسی سرویس
خدمات خشک شویی (لاندری)

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان جام جم (جاده بند)، مقابل گلشهر ۲، پلاک ۸۰
سینما انقلاب
8 دقیقه
76 دقیقه
6314 متر
خانه انصاری
9 دقیقه
72 دقیقه
6018 متر
مسجد جامع
10 دقیقه
89 دقیقه
7418 متر
برج سه گنبد
10 دقیقه
89 دقیقه
7418 متر
سینما آزادی
8 دقیقه
74 دقیقه
6129 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آنا ارومیه تنها هتل پنج ستاره ارومیه است که از نظر زیبایی و خدمات، فوق العاده بوده و بی همتا می باشد. این هتل ارومیه دارای بهترین امکانات و خدمات با به روز ترین تجیزات است تا رفاه میهمانان مقیم در هتل بیش از پیش تامین شود. این هتل ارومیه، در سال 1394 به بهره برداری رسیده و در میان تمامی هتل های ارومیه، سرآمد است.

هتل آنا ارومیه از یک لابی فوق العاده وسیع و شیک برخوردار می باشد که یک لابی بار هم درون آن وجود دارد. پذیرش 24 ساعته، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، اتاق چمدان و ... از جمله امکاناتی هستند که در لابی این هتل پنج ستاره ارومیه تعبیه شده اند. رفتار حرفه ای پرسنل، تسلط به زبان های عربی، انگلیسی و ترکی از ویژگی های هتل می باشد.

اتاق های هتل آنا ارومیه

این هتل پنج ستاره ارومیه دارای 21 طبقه ساختمانی و 196 واحد اقامتی می باشد که هر کدام از آن ها به زیبایی طراحی شده اند. این اتاق ها شامل سوئیت های استاندارد، سوئیت رویال، سوئیت دلوکس؛ سوئیت رویال و سوئیت پرزیدنت می شوند که هر کدام متراژ و امکاناتی منحصر به خود را دارد.

اتاق های استاندارد

تنها 26 اتاق از واحد های اقامتی این هتل ارومیه، منحصر به اتاق های استاندارد می شود. متراژ اتاق های استاندارد 32 متر مربع بوده و به بهترین امکانات رفاهی مجهز می باشد. مینی بار عالی، یخچال، سیستم تهویه؛ سرمایش و گرمایش پیشرفته، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز همراه نسکافه و چای، سرویس بهداشتی و حمام و ... تنها بخشی از امکانات این اتاق هستند.

اتاق های دلوکس

اتاق های دلوکس در این هتل 143 باب هستند تا میهمانان از امکاناتی عالی نهایت لذت را ببرند. در داخل این اتاق هم مانند اتاق استاندارد امکانات مشابهی فراهم شده است که تنها قهوه ساز و حمام شیشه ای و وان، از ویژگی های اتاق دلوکس می باشند. متراژ اتاق های دلوکس 38 متر مربع می باشد.

سوئیت لاکچری

متراژ سوئیت لاکچری 55 متر مربع می باشد که از این نوع اتاق، تنها 13 باب وجود دارد. در داخل سوئیت های لاکچری هم امکانات رفاهی بسیاری تعبیه شده که شامل مینی بار عالی، یخچال، سیستم تهویه؛ سرمایش و گرمایش پیشرفته، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز همراه نسکافه و چای، سرویس بهداشتی و حمام وان شیشه ای می شود.

سوئیت رویال

در سوئیت های رویال علاوه بر امکاناتی که ذکر شد یک اتاق خواب، سالن نشیمن همراه با سرویس بهداشتی و حمام جداگانه طراحی شده است. متراژ سوئیت های رویال 64 متر مربع بوده و تنها 13 باب واحد اقامتی از چنین نوع ااقی در هتل وجود دارد. نوع تخت های موجود در سوئیت رویال؛ کینگ سایز می باشد.

سوئیت پرزیدنت

لوکس، زیبا ترین و مجهز ترین اتاق این هتل پنج ستاره ارومیه، منحصر به سوئیت پرزیدنت است. سوئیت پرزیدنت متراژی بالغ بر 500 متر مربع داشته که از نظر امکانات رفاهی وق العاده عالی می باشد. در این سوئیت خاص 3 اتاق خواب، سرویس بهداشتی و حمام جداگانه، آشپزخانه مدرن، میز نهارخوری، میز تحریر و ... علاوه بر امکانات دیگر اتاق ها طراحی شده است. در اتاق مستر نیز جکوزی تعبیه شده است.

رستوران های هتل آنا ارومیه

در هتل پنج ستاره آنا ارومیه 4 رستوران وجود دارد که با بهترین کیفیت غذایی آماده پذیرایی از میهمانان می باشند. این رستوران ها شامل رستوران هزار و یک شب، رستوران واسابی، رستوران لالونا و لابی بار لاله زار می شود. در ادامه با رستوران های این هتل پنج ستاره ارومیه آشنا می شوید.

رستوران هزار و یک شب

اصلی ترین رستوران هتل؛ رستوران هزار و یک شب است که در طبقه همکف هتل واقع شده و از طراحی بسیار عالی و شیک برخوردار می باشد. بهترین استیک ها، غذاهای محلی و دیگر ملل ها توسط سرآشپزهای حرفه ای ایرانی تهیه و طبخ می شود. صبحانه هتل با تنوع بالا به صورت بوفه سلف سرویس عرضه می شود. ساعات سرویس دهی این رستوران از 7 صبح الی 23 شب می باشد.

رستوران واسابی

رستوران آسیایی واسابی با ارائه اصیل ترین غذاهای خاورمیانه و آسیا، یکی از بهترین گزینه ها برای صرف غذایی متنوع می باشد. در این رستوران شما می توانید انواع سوشی را میل نمایید. رستوران واسابی در طبقه M2 هتل قرار گرفته و از ساعت 19 تا 24 آماده ارائه خدمات می باشد.

رستوران لالونا

اگر اهل غذاهای ایتالیایی هستید، پیشنهاد ما به شما رستوران لالونا است. در رستوران لالونا انواع غذاهای ایتالیایی مانند پاستا آلفردو، پیتزاها و ... ارائه می شود که هر کدام طعم بی نظیر مخصوص به خود را دارند. رستوران لالونا هتل آنا ارومیه در طبقه B1 قرار گرفته و از ساعت 19 الی 3 آماده ارائه خدمات می باشد.

لابی بار لاله زار

در لابی بار لاله زار شما می توانید انواع کوکتل ها و نوشیدنی های سرد و گرم را سفارش و نوش جان نمایید تا خستگی سفر از تن شما بیرون رود. یا این که برای ملاقات های تجاری، دوستانه و ... به لابی بار لاله زار هتل مراجعه نمایید. این لابی بار از 8 صبح تا 12 بامداد نوشیدنی سرو می کند.

امکانات هتل آنا ارومیه

امکانات این هتل پنج ستاره ارومیه به قدری عالی است که تمامی نیاز های میهمانان مقیم در این هتل ارومیه را فراهم می کند. مجموعه آبی و ورزشی، خدمات روم سرویس 24 ساعته، پارکینگ، خدمات لاندری، خدمات پذیرش 24 ساعته، گشت درون شهری، اینترنت رایگان و ... از جمله امکانات این هتل می باشند که در ادامه به شرح مختصر آن ها پرداخته شده است.

مجموعه آبی و ورزشی

جهت استفاده از استخر؛ سونا، جکوزی، ماساژ و سالن بدنسازی هتل باید به طبقات 14 و 15 مراجعه نمایید. ضمن این که حمام ترکی هم در این طبقات قرار داشته و پوستی لطیف و عاری از آلودگی را به شما هدیه می دهد. ساعت خدمت رسانی به بانوان از 9 صبح تا 3 عصر و برای آقایان از ساعت 4 عصر تا 10 شب می باشد.

سالن همایش و ضیافت

سالن همایش و تالار عروسی هتل آنا ارومیه با مجهز ترین سیستم صوتی و تصویری طراحی شده اند. این سالن ها مکانی ایده آل برای برپایی همایش ها یا ضیافت های عروسی می باشد که با برگزاری مراسم عقد یا عروسی در تالار هتل، 1 شب اقامت رایگان را دریافت خواهید کرد. یک اتاق کنفرانس هم برای جلسات کوچک نیز در هتل وجود دارد.

مکان های در دسترس هتل آنا ارومیه

از این هتل پنج ستاره ارومیه تا مرکز شهر تنها 6 کیلومتر فاصله وجود دارد که این فاصله تا فرودگاه ارومیه به 19 کیلومتر می رسد. توصیه می کنیم با رزرو اتاق در این هتل ارومیه سری هم به بزرگ ترین دریاچه شور ایران دریاچه ارومیه و زیباترین دریاچه شمال غربی دریاچه مارمیشو، بازار سنتی و مسجد جامع ارومیه بزنید.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 1از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 1از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2 از 5
بد 1 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1400/09/10
2 از 5 خدمات هتل بد بود

واقعا در سطح هتل ۵ ستاره نبست، صبحانه اصللا خوب نبود، ظروف غذا ساعت ها پشت در بعضی اتاقها باقی میموند!!!

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.