هتل بادله ساری

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل بادله ساری در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های ساری را مشاهده کنید.

لیست هتل های ساری
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت معمولی سه نفره (دو تخته+سرویس اضافه)
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت دو خوابه چهارنفره امپریال (دو تخته+دو سرویس اضافه)
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
رستوران
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
تلویزیون معمولی
سالن همایش
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه
فروشگاه
بیلیارد

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : کیلومتر ۱۰ جاده نکا
مسجد جامع بزرگ ساری
16 دقیقه
189 دقیقه
15714 متر
امامزاده زین العابدین
15 دقیقه
193 دقیقه
16103 متر
برج سلطان زین العابدین
15 دقیقه
193 دقیقه
16071 متر
کاروانسرای حضرت
15 دقیقه
194 دقیقه
16162 متر
خانه تاریخی سردار جلیل
14 دقیقه
191 دقیقه
15887 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل بادله ساری هتلی  چهار ستاره در منطقه فرح آباد و لالیم که نیم ساعت با مرکز شهر ساری فاصله دارد. این هتل در منطقه ای آرام با صدای امواج دریا قرار گرفته که بسیار مناسب استراحت و تفریح در ساحلی آرام می باشد. هتل مذکور با مساحت 9 هکتاری در سال 1356 احداث شد، سال 1364 شروع به فعالیت مجدد و در سال 1394 بازسازی شد. اکنون به عنوان یکی از بهترین هتل های ساری کاملا مطابق با استانداردهای جهانی هتل داری فعالیت می کند و آماده خدمت رسانی به گردشگران عزیز می باشد. 

اتاق های هتل بادله ساری

هتل بادله ساری دارای 75 تیپ اتاقی است که بر اساس ظرفیت در نظر گرفته شده اند و با توجه به همین موضوع نیز نرخ گزاری می شوند. البته برخی از واحد های این هتل نسبت به واحد های معمولی لوکس تر هستند و به همان نسبت نیز هزینه آن ها بالا می رود. به عنوان مثال سوئیت یکخوابه رویال مناسب برای چهار نفر گران ترین واحد اقامتی در هتل بادله است که امکاناتی مجهز را همراه با دیزاین لوکس ایجاد کرده است.

همچنین سوئیت های امپریال هتل 4 ستاره بادله ساری، واحد های لوکسی هستند که شما می توانید به جهت یک اقامت لوکس آن ها را مورد رزرو قرار دهید. البته که امکانات رفاهی مناسبی همچون حمام، سرویس بهداشتی، مبلمان راحتی، سیستم گرمایش و سرمایش، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، پاورسوئیچ و ... در اتاق های معمولی این هتل ایجاد شده که رفاه کامل شما را فراهم می کنند؛ به گونه ای که بدون هیچگونه دغدغه می توانید اقامتی راحت را در آن ها سپری نمایید. 

امکانات هتل بادله ساری

هتل لوکس بادله ساری دارای امکاناتی بسیار مجهز و عالی می باشد که باعث شده این هتل به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین هتل های ساری شناخته شود. امکانات ویژه در این هتل شامل سالن سمینار، همایش، استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، سالن ورزشی و ... می شوند. پذیرش 24 ساعته هتل نیز به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی است و به تمامی نیاز های شما در طول اقامت رسیدگی می کند.

شما می توانید با خیالی راحت از امکانات هتل بادله ساری، این هتل را مورد رزرو قرار دهید. امکانات عمومی نظیر آسانسور، پارکینگ، نمازخانه، کافی شاپ، صندوق امانات، اتاق چمدان و .... نیز در این هتل ایجاد شده و از همه نظر کامل می باشد. 

رستوران هتل بادله ساری

هتل بادله در ساری هم عنوان رستوران و هم عنوان صبحانه خوری در این هتل را دارد که در طبقه همکف واقع شده و ظرفیتی بالغ بر 115 نفر را پذیرا می باشد. این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در اختیار گردشگران عزیز قرار می دهد که به نسبت کیفیت خوبی دارند و می توانند شما را راضی کنند. البته برای اطمینان بیشتر از کیفیت غذایی هتل بهتر است تا به قسمت نظرات مراجعه کنید و نظرات افرادی که تجربه اقامت در این هتل را داشتند مطالعه نمایید. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل بسیار خوبی بود و اقامت عالی داشتیم ممنون

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.