هتل سینا تبریز

4.5 از 5
خیلی خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل سینا تبریز در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تبریز را مشاهده کنید.

لیست هتل های تبریز
یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
805,000 3%
قیمت 1 شب 787,000 تومان
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,265,000 10%
قیمت 1 شب 1,147,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

سرویس ایرانی
پارکینگ در هتل
کافی شاپ
صندوق امانات
رستوران
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
روم سرویس 24 ساعته
تاکسی سرویس
نمازخانه
اتاق چمدان

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : امام خمینی، فلکه باغ گلستان
فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز
10 دقیقه
114 دقیقه
9500 متر
سیودلوغ
34 دقیقه
199 دقیقه
16549 متر
مقبرة الشعرا
6 دقیقه
40 دقیقه
3333 متر
موزه قاجار- خانه امیرنظام گروسی
6 دقیقه
44 دقیقه
3679 متر
موزه محرم
4 دقیقه
21 دقیقه
1732 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل سینا تبریز هتلی 2 ستاره است که در سال 1369 ساخته شده است که به جهت ارائه بهتر خدمات در سال 1393 مورد بازسازی و بهسازی کامل قرار گرفت. آدرس این هتل تبریز در خیابان امام خمینی، میدان باغ گلستان واقع شده می باشد. این هتل که بیشتر شبیه به هتل های نوستالژیک می باشد، از جمله هتل های ارزان تبریز می باشد که برای گردشگرانی که قصد سفر با حداقل هزینه ممکن را دارند، گزینه ای مناسب می باشد. 

هتل سینا تبریز 3 طبقه ساختمانی دارد که 55 اتاق درون این طبقات جای گرفته اند. لابی هتل نیز دارای امکانات رفاهی خوبی از جمله سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، دستگاه واکس کفش و ... می باشد. این عوامل راحتی و آسایش میهمانان در بدو ورود را به خوبی تامین خواهد کرد.

اتاق های هتل سینا تبریز

هتل محبوب سینا تبریز همانطور که گفته شد 55 اتاق زیبا دارد که هرکدام چیدمانی منحصر به خود را دارند و به امکاناتی مطلوب مجهز هستند. اتاق های تمیز و مرتب این هتل نظر میهمانان مشکل پسند را جلب کرده است. قیمت اتاق های این هتل بر اساس ظرفیت آن ها در نظر گرفته شده اند و با توجه به تعداد نفرات شما ارائه می شوند.

از جمله امکاناتی که در اتاق های هتل سینا در تبریز وجود دارد می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، مبلمان راحتی، یخچال، روم سرویس، لوازم بهداشتی برای هر نفر مجزا و .... اشاره نمود. پنجره های این اتاق ها نیز به روی محوطه هتل و یا خیابان و کوچه باز می شوند که ویوی چندان خاصی ندارند. 

امکانات هتل سینا تبریز

هتل دو ستاره سینا تبریز یک هتل دو ستاره است و نمی توان از نظر امکانات، انتظارات بالایی از آن داشت. چرا که بر اساس لِول و قیمتی که دریافت می کند، امکانات خود را در نظر گرفته و در اختیار مهمان مقیم در این هتل قرار می دهد. البته که مدیریت محترم و وظیفه شناس هتل همراه با پرسنل خوش برخوردف تمامی تلاش خود را در راستای جلب رضایت و ارائه خدماتی با کیفیت می کنند. 

امکانات هتل سینا شهر تبریز شامل پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، رستوران، تاکسی سرویس، لابی مجهز، مینی بار با هزینه و ... می شوند. ضمن اینکه این هتل دارای پارکینگ اختصاصی می باشد که در صورت سفر با خودروی شخصی، می توانید با خیالی راحت در این هتل اقامت داشته باشید. 

رستوران هتل سینا تبریز

فضای آرام و دنج رستوران هتل سینا بهترین مکان برای صرف غذا می باشد. در رستوران این هتل تبریز انواع غذاهای ایرانی و سنتی تبریزی با کیفیت مطلوب سرو می شود. منوی رستوران انتخابی بوده و صبحانه به صورت بوفه سلف سرویس ارائه می شود. برای استفاده از رستوران این هتل کافی است تا به طبقه همکف مراجعه نمایید که تا ظرفیت 50 نفر را پاسخگو می باشد. 

موقعیت مکانی هتل سینا تبریز 

هتل مذکور با نزدیک بودن به مترو، اتوبوس، بی آر تی و ... سبب شده بهترین انتخاب برای کسانی باشد که بدون خودرو به این شهر سفر می کنند. هتل سینا تبریز با قیمت خوب و امکانات مناسب آماده ارائه خدمات به میهمانان گرانقدر خود است. با اقامت در این هتل به مکان هایی همچون میدان ساعت، بازار بزرگ، پارک باغ گلستان و ... دسترسی بسیار آسانی خواهید داشت.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 4.5از 5
کیفیت غذا 4.5از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4.5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.5 از 5
خیلی خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

به نسبت قیمت هتل خوب ، اطاقهای تمیز، صبحانه خوب ، پذیرش خوش اخلاق ، میتونم بگم فقط دوتاستاره کم داره

تاریخ ورود : 1400/11/12
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام هتل خیلی خوبی بود و به نظر بنده هتل میتواند سه ستاره باشد و یک ستاره کمتر از کیفیت و خدمات موجود دارد .

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.