هتل تهران مشهد

4.3 از 5
خیلی خوب 13 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل تهران مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
مرتب سازی : همه صبحانه فول بورد منو انتخابی
یک تخته رویال
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
2,670,000 11%
قیمت 1 شب 2,397,000 تومان
دو تخته رویال
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
3,360,000 11%
قیمت 1 شب 2,997,000 تومان
دو تخته رویال
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
3,900,000 6%
قیمت 1 شب 3,697,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
پذیرایی در بدو ورود
سرویس ایرانی
رستوران
اینترنت در لابی
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
فروشگاه
اینترنت با سرعت بالا
فضای سبز
اتاق چمدان
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : نبش خیابان امام رضا 8
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
1 دقیقه
8 دقیقه
630 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
8 دقیقه
57 دقیقه
4712 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
45 دقیقه
3760 متر
بیمارستان جوادالائمه
3 دقیقه
25 دقیقه
2094 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
44 دقیقه
3651 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل تهران مشهد در خیابان امام رضا، نبش امام رضا 8 قرار دارد. نزدیکی این هتل لوکس به حرم مطهر رضوی یکی از بزرگترین مزایا و ویژگی های مهم هتل تهران مشهد می باشد که باعث رونق آن شده است. این هتل را می توان از قدیمی ترین هتل های سه ستاره در مشهد دانست که بیش از 45 سال از زمان احداث آن می گذرد. اما به تازگی با بازسازی های انجام شده این هتل را کاملا به یک هتل مدرن تبدیل کرده اند.

هتل مجلل تهران مشهد از ویژگی های خاصی برخوردار است که از جمله این ویژگی ها می توان به لابی بسیار مجلل و دلباز آن اشاره نمود. این لابی با بهترین مبلمان های راحتی و تلویزون ال ای دی مکانی مناسب برای استراحت و یا گفت و گو مهمانان تور مشهد می باشد. ناگفته نماند هتل تهران مشهد با اینکه یک هتل سه ستاره است اما با هتل های 4 ستاره چندان تفاوتی ندارد.

تنوع بالا در اتاق های هتل تهران مشهد

هتل جذاب تهران مشهد دارای اتاق های بسیار متنوع و شیکی می باشد. این اتاق ها شامل یک تخته رویال، دو تخته رویال، سوئیت های رویال دو نفره و... می باشند. فضای مناسب و دکوراسیون زیبای اتاق های این هتل به همراه امکانات رفاهی و خدمات عالی اقامتی راحت و دلنشین را برای شما به ارمغان خواهد آورد. 

از مجله امکانات در اتاق های هتل تهران در مشهد شامل سیستم تهویه مطبوع، ملزومات بهداشتی برای هر نفر جداگانه، تلویزیون صفحه تخت و... می باشد. تمامی این امکانات ایجاد شده و خدمات عالی که در اختیار مهمانان قرار می گیرد رضایت و خشنودی مسافران گرامی را به همراه دارد.

سوئیت های رویال هتل تهران مشهد، اقامتی رمانتیک و رویایی

سوئیت های رویال در هتل زیبای تهران مشهد از بهترین واحد های اقامتی در این هتل می باشد. این سوئیت ها با فضایی نسبتا بزرگ و چیدمان خاص مناسب برای زوج های جوانی می باشد که به منظور ماه عسل به شهر مقدس مشهد سفر کرده اند. لازم به ذکر است تمامی امکانات رفاهی که در اتاق های دیگر هتل ایجاد کرده اند در سوئیت های رویال نیز در نظر گرفته شده است.

رستوران های هتل تهران مشهد، لذت صرف غذاهای متنوع

هتل دیدنی تهران مشهد دارای 2 رستوران لوکس و بسیار زیبا است. هرکدام از این رستوران ها با منوی های متنوع و کاربرد های مخصوص تمامی سلیقه های مهمانان این هتل را در خود جای داده اند. شما می توانید با توجه به علاقه مندی های خود برای صرف غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود بدون نیاز به خارج شدن از هتل به این رستوران های داخل هتل مراجعه کنید و لذت کافی را ببرید.

رستوران برگ سبز، اصلی ترین رستوران هتل تهران مشهد

رستوران برگ سبز هتل تهران در مشهد در فضایی بسته و بسیار زیبا قرار گرفته است که زیبایی را به چشم می کشد. این رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی، دریایی، سنتی، فست فود در منوی خود به صورت انتخابی پذیرای مهمانان عزیز هتل می باشد. همچنین این رستوران فوق العاده در طبقه هم کف با ظریفتی حدود 250 نفر واقع گردیده است.

رستوران خاطرات کودکی، لذت غذاهای سنتی در فضایی باز و دلنشین

رستوران خاطرات کودکی در هتل منحصر به فرد تهران مشهد با سر انواع غذاهای سنتی و ایرانی از مهمانان خود پذیرایی به عمل می آورد. این رستوران در فضایی باز و دلنشین قرار دارد که در هنگام غذا حسی دلپذیر و فوق العاده را به شما عزیزان منتقل خواهد کرد. ناگفته نماند که با توجه به فضای کوچک این رستوران ظرفیت آن نیز به 60 نفر محدود می شود.

کافی شاپ هتل تهران مشهد، فضای آرام و دلنشین

کافی شاپ هتل 3 ستاره تهران مشهد هم دارای فضایی رمانتیک می باشد که برای قرار ملاقات های دوستانه و کاری بهترین گزینه است. انواع نوشیدنی ها مانند: قهوه، اسپرسو، نسکافه و .... و انواع نوشیدنی های سرد همچون: موهیتو، آیس پک و ... در منو این کافی شاپ با قیمت هایی مناسب در دسترس میهمانان می باشد.

چایخانه سنتی، یادآور خاطرات کودکی

هتل بی نظیر تهران مشهد یک چایخانه سنتی نقلی و زیبا دارد که برای یاد آوری خاطرات کودکی دهه 60 ها بهترین مکان است. در چایخانه سنتی می توانید چای های لب سوز، در استکان های کمر باریک را نوش جان کنید. فضای چایخانه هم به صورت سنتی طراحی شده و پرسنل آن هم لباس هایی منطبق با این فضا را بر تن دارند.

خدمات و امکانات هتل تهران مشهد، راحتی و رضایت مهمانان

خدمات و امکانات بی نظیری برای رفاه هرچه بیشتر مسافران و زائرین عزیز در هتل سه ستاره تهران مشهد ایجاد شده است. از جمله این امکانات می توان به پارک کودک، خدمات برای معلولین، گشت نیم روزی، تاکسی سرویس، روم سرویس و ... اشاره کرد که با کیفیت بالا در اختیار مسافران هتل قرار می گیرد.

هتل  تهران مشهد در نزدیکی کدام از مراکز تجاری قرار گرفته است؟

هتل دیدنی تهران مشهد علاوه بر نزدیکی به حرم مطهر رضوی به دلیل موقعیت مکانی فوق العاده در نزدیکی مراکز تجاری مانند بازار رضا، بازار بلور، بازار ساعت و .... قرار گرفته است. شما می توانید با اقامت در این هتل در کمترین زمان به این بازار های تجاری دسترسی پیدا کنید و از نظر نیاز های خرید خود نیز خیالی آسوده داشته باشید.

تور هتل تهران مشهد از کرمان

هتل تهران مشهد یکی از بهترین هتل های سه ستاره در شهر مقدس مشهد است. از این رو تور های مختلف از مبادی متفاوت مانند تور هتل تهران مشهد از کرمان ایجاد شده است که سالانه مورد استقبال بسیار زائرین قرار می گیرد. البنه هتل هایی با لِول و قیمت پایین تر نسبت به هتل تهران مشهد مانند هتل بهارستان مشهد و هتل پردیس مشهد وجود دارند که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته اند. 

فاصله هتل تهران مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل تهران مشهد تا حرم مطهر رضوی 6 دقیقه پیاده روی می باشد که این امر سبب سهولت دسترسی گردشگران تور مشهد به حرم مطهر رضوی شده است.

دلایل رزرو هتل تهران مشهد چیست؟

مهم ترین دلیل رزرو هتل تهران مشهد نزدیکی این هتل زیبا به حرم رضوی است که یکی از مزیت و ویژگی های مهم هتل تهران مشهد می باشد.

هر شب اقامت در هتل تهران مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هر شب اقامت در هتل تهران مشهد بسته به نوع اتاق تغییر خواهد کرد. به عنوان مثال اقامت در اتاق های معمولی این هتل 232 هزار تومان و برای اقامت در سوئیت های 4 تخته باید هزینه بیشتری پرداخت نمایید.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل تهران وجود دارد؟

هتل تهران مشهد دارای اتاق های متنوع شیک می باشد که این اتاق ها شامل یک تخته رویال، دو تخته رویال، سوئیت های رویال دو نفره و ... می باشند. فضای مناسب و دکوراسیون زیبا و شیک اتاق های این هتل به همراه امکانات رفاهی و خدمات عالی اقامتی راحت و دلنشین را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

هتل تهران چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل تهران شهر بهشت دارای امکاناتی نظیر پارک کودک، خدمات برای معلولین، گشت نیم روزی، تاکسی سرویس، روم سرویس و ... اشاره کرد که با کیفیت بالا در اختیار مسافران هتل قرار می گیرد.

آدرس هتل تهران مشهد کجاست؟

هتل تهران شهر مشهد در خیابان امام رضا، امام رضا 8 قرارگرفته است و همین موقعیت مکانی خوب سبب شده تا این هتل مورد توجه همگان باشد.

هتل تهران مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل 3 ستاره تهران علاوه بر نزدیکی به حرم مطهر به اماکن دیگری همچون به بازار رضا، بازار بلور، بازار ساعت و ... دسترسی دارد.

هتل تهران مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل تهران در مشهد یکی از بهترین هتل های 3 ستاره در مشهد محسوب می شود از این رو تور این هتل از مبادی متفاوت مانند تور هتل تهران مشهد از کرمان مورد توجه قرار می گیرد. البته اگر به دنبال هتل های با قیمت پایین تر هستید، پیشنهاد می کنیم هتل بهارستان مشهد و هتل پردیس مشهد را رزرو کنید.

قوانین هتل تهران چیست؟

هتل تهران در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل تهران مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.4از 5
آرامش محیط 4.2از 5
کیفیت غذا 4.3از 5
موقعیت 4.5از 5
ارزش خرید 4.1از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.3 از 5
خیلی خوب 13 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/9/11
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل واقعا عالی بود، بازسازی شده و عالی شده بود، فضای دلنشین هماهنگی رنگها، رفتار کارکنان واقعا عالی و انشانی بود نه صرفا پولکی و رفع تکلیف، فقط خوشحالتر میشدم اگر سرویس اتاقم ایرانی بود، خوبه اینو وقت دادن اتاق خودشون سوال کنن

تاریخ ورود : 1402/7/10
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

از اینکه به دعای خیر مشتری اهتمام ویژه دارید از شما کمال تشکر را دارم امید که همه ما نیز به این حقیقت باورمند شویم که برای سعادت و خوشبختی باید به دنبال برکت پول باشیم تا کمیت آن

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

برخورد پرسنل پذیرش ، خدمات ، رستوران محترمانه رسیدگی به درخواستها سریع از انتخاب این هتل راضی ام

تاریخ ورود : 1402/2/13
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

متا سفانه تلفن هتل جواب نداد و مجبور شديم از اژانس هتل را بگيريم

تاریخ ورود : 1401/6/3
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

با سلام اول اینکه اتاق یک تخته نبود تخت دونفره داشت و قیمت به نسبت یک نفر و سه ستاره بودن هتل بالا بود مسافرهای خارجی و بچه ها در راهروهای هتل با صدای بلند صحبت می‌کردند و بدو بدو میکردند نظافت عالی بود غذا متوسط رو به خوب بود برخورد پرسنل بسیار عالی و محترمانه بود و من در کل رضایت داشتم از اقامت در این هتل فقط کاش اتاق یک تخته هم تعبیه بشه داخل این هتل ها که قیمت انقدر بالا در نیاد با تشکر

تاریخ ورود : 1401/3/12
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

خیلی عالی

تاریخ ورود : 1401/03/06
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

تمیزی و نظافت هتل بسیار عالی. اتاقها و ملحفه ها بسیار تمیز، برخورد پرسنل بسیار محترمانه و صمیمی و پیگیری امور سریع انجام میشه. اگر وای فای به جای لابی در اتاق ها ارائه میشد خیلی بهتر بود. اتاق ها کتری برقی نداره بهتره هرکس میره فلاسک ببره در کل فضای هتل خیلی صمیمی و آرومِ و من پیشنهادش میکنم

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

کیفیت غذایی هتل تهران زبان زد همه مسافرین است اما بافت هتل همچنان قدیمی است که انشاالله اصلاح می شود

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل تهران مشهد خیلی قدیمیه اما بازسازی شده و کمی کیفیتش رفته بالا. این هتل مشهد ارزون قیمته و به حرم هم خیلی نزدیکه

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل تهران مشهد عالی بود.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل تهران مشهد کیفیت اتاق عالی تمیزی پتوها خوب بود.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل تهران مشهد خیلی مرتب و تمیز بود.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل تهران مشهد کیفیت غذاها خوب بود لابی دنج و صمیمی داشت این هتل مشهد توصیه می کنم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.