هتل الماس نوین مشهد

3.8 از 5
خوب 14 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل الماس نوین مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
3,100,000 1%
قیمت 1 شب 3,097,000 تومان
اتاق سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
4,200,000 1%
قیمت 1 شب 4,197,000 تومان
اتاق چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
5,100,000 1%
قیمت 1 شب 5,097,000 تومان
کانکت پنج تخته
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
7,900,000 1%
قیمت 1 شب 7,897,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
پذیرایی در بدو ورود
مجموعه آبی رایگان
دید حرم
گشت شهری رایگان
نزدیک به حرم
صندوق امانات
سرویس فرنگی
مناسب معلولین
سرویس ایرانی
ترانسفر
استخر
رستوران
سونا
کافی شاپ
استقبال و بدرقه
پارکینگ در هتل
اینترنت در اتاق
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا، امام رضا 9، کوچه مهرآئین، پلاک 85
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
10 دقیقه
797 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
59 دقیقه
4879 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
43 دقیقه
3561 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
27 دقیقه
2262 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
41 دقیقه
3451 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل الماس نوین مشهد یکی از هتل های چهارستاره در شهر مقدس مشهد می باشد. این هتل در گروه هتل های الماس قرار دارد که در سال 1396 افتتاح گردید. فاصله کوتاه آن تا بارگاه حرم مطهر رضوی باعث جذب بسیاری از گردشگران و زائرین تور دقیقه 90 مشهد به سمت این هتل می شود.

مساحت هتل الماس نوین مشهد 6400 مترمربع می باشد که در 16 طبقه احداث شده است. مهمانانی که به دنبال یک هتل چهار ستاره فوق العاده در شهر مشهد هستند می توانند این هتل مشهد را در لیست انتخاب های خود قرار دهند. بدون شک امکانات بی نظیر به همراه نمای زیبا و پرسنل مجرب رضایت شما را از اقامت در این هتل تضمین می کند.

هتل 4 ستاره الماس نوین مشهد دارای دو لابی متفاوت است که هرکدام محیطی آرام و دلنشین را دارا می باشند. در لابی این هتل امکاناتی فوق العاده عالی در نظر گرفته شده تا میهمانان در بدو ورود احساس راحتی و آرامش کنند. سیستم تهویه مطبوع، مبلمان و ... از جمله این امکانات هستند.

اتاق های هتل الماس نوین مشهد

هتل الماس نوین در مشهد دارای 123 باب اتاق و واحد اقامتی می باشد. این اتاق ها با طراحی منحصر به فرد و زیبا، اقامتی فوق العاده و لاکچری را به شما عزیزان هدیه می دهند. شما می توانید بنا به سلیقه و نیاز خود هر کدام از واحد های اقامتی در این هتل را رزرو نمایید.

اتاق های هتل جذاب الماس نوین مشهد شامل 14 اتاق دبل، 70 اتاق تریپل(سه تخته)، 9 اتاق توئین، 9 آپارتمان یکخوابه، 3 اتاق امپریال، 2 اتاق کانکت 5نفره، 1 سوئیت گاردن و 16 اتاق چهارتخته می شود. تمامی این اتاق ها امکانات و خدمات عالی را در خود ایجاد کرده اند که جای هیچگونه نگرانی برای مهمانان باقی نخواهد گذاشت.

میهمانانی که به صورت دو نفره به هتل چهار ستاره الماس نوین مشهد سفر کرده اند می توانند از اتاق های دو تخته این هتل بهره مند شوند. این اتاق ها دارای یک تخت دو نفره یا دوتخت تک نفره است. همچنین مهمانانی که 3 نفر هستند می توانند در اتاق های تریپل هتل اقامت داشته باشند. برای خانواده های پر جمعیت و یا میهمانانی که دو خانواده هستند باید از اتاق های کانکت 5 نفره استفاده شود.

اتاق های مجلل و لوکس

اتاق های امپریال این هتل مشهد با مساحتی 45 متری، علاوه بر طراحی شیک و مدرن، دارای چشم اندازی از حرم مطهر می باشند. از امکانات ویژه در این واحد های اقامتی می توان از وان و جکوزی نام برد. این امکانات می تواند خاطرات دل انگیزی را برای میهمانان رقم بزند تا در سفرهای آتی هم این هتل را انتخاب نمایند.

اتاق های وی آی پی هتل 4 ستاره الماس نوین مشهد با مساحت 30 متر دارای یک تخت دبل و تراس اختصاصی می باشند. این اتاق ها حدود 30 متر متراژ دارند که با چشم اندازی رو به حرم مطهر فضایی فوق العاده را دارا هستند. در این سوئیت های ویژه امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، وان جکوزی، مبل، تخت های راحت و ... نیز وجود دارد.

سوئیت گاردن این هتل با مساحت 35 متر مربع از یک تخت دبل و یک تخت سینگل تشکیل شده است. از مزیت های این اتاق ها می توان به امکان اضافه شدن دو نفر اشاره کرد. این سوئت ها دارای حیاط اختصاصی به مساحت 30 متر می باشند. شما می توانید با انتخاب این سوئیت های هتل اقامتی آرامش بخش را تجبه کنید.

رستوران های هتل الماس نوین

رستوران هتل الماس نوین مشهد در طبقه اول هتل طراحی شده که محیطی آرام را برای میهمانان ایجاد می کند. این رستوران با تنوع غذاهای ایرانی و فرنگی به صورت بوفه آزاد و منوی انتخابی پذیرای میهمانان گرامی می باشد. در حال حاضر (به دلیل ویروس کرونا) نمی توان از منوی بوفه سلف سرویس استفاده کرد.

مهمانان در بالاترین نقطه هتل الماس نوین مشهد می توانند از رستوران سنتی هتل که مشرف به حرم مطهر می باشد استفاده نمایند. فضای سنتی همراه با غذاهای اصیل ایرانی می تواند خاطره ای خوشمزه در ذهن شما و عزیزانتان به یادگار بگذارد.

کافی شاپ هتل الماس نوین مشهد، فضایی آرام و دوست داشتنی

کافی شاپ هتل بی نظیر الماس نوین مشهد در لابی هتل قرار گرفته است. شما می تانید  متنوع ترین نوشیدنی ها ی سرد و گرم را در محیطی دل انگیز در کنار دوستان و عزیزانتان صرف کنید. همین امر سبب شده تا محیط مناسبی برای استراحت و قرار ملاقات های کاری باشد. همچنین شما می توانید ضیافت های کوچک مانند جشن تولد و ... را در این مکان برگزار نمایید.

هتل الماس نوین مشهد چه امکاناتی دارد؟

هتل تاپ الماس نوین در مشهد دارای سالن کنفرانس و اجتماعات با مجهز ترین امکانات می باشد. این سالن اجتماعات در طبقه اول هتل قرار گرفته است که محل مناسبی برای جلسات اداری و کنفرانس ها به حساب می آید. مهمانان این هتل می توانند ضیافتی آبرومند را در این مکان برگزار کنند. 

هتل الماس نوین مشهد در خود یک مجموعه آبی فوق العاده را ایجاد کرده است. این مجموعه آبی در هتل با معماری مدرن بخش هایی نظیر استخر، استخرکودکان، جکوزی، سونای خشک وبخار، حمام ترکی و اتاق های ورزش و ماساژ جای می دهد. شما می توانید با مراجعه به این مجموعه آبی از تمامی این مزایا برخوردار شوید.

همچنین هتل درجه یک الماس نوین مشهد برای راحتی و صرفه جویی در وقت و هزینه مهمانان خود در قسمت لابی هتل فروشگاه هایی را بنا کرده است. مهمانان می توانند بدون نیاز به خارج شدن از هتل سوغاتی های مد نظر خود را از این فروشگاه های اختصاصی تهیه نمایند. در این غرفه ها صنایع دستی بسیار زیبا و دیگر وسایل مورد نیاز زائرین به فروش می رسد.

آسانسور شیشه ای و سیستم های پیشرفته

 آسانسورهای پاناروما هتل الماس نوین مشهد با طراحی فوق العاده و سیستم های پیشرفته در سریع ترین زمان ممکن شمارا به اتاق ها یا سایر قسمت های تفریحی هتل منتقل می نماید. همچنین از سایر خدمات این هتل می توان به لاندری، خانه داری، اینترنت پرسرعت و دستگاه خودپرداز اشاره کرد که در اختیار مهمانان این هتل قرار گرفته اند.

هتل الماس نوین مشهد برای آن دسته از مهمانانی که با خودرو شخصی به مشهد سفر کرده اند پارکینگ اختصاصی ایجاد کرده است. این دسته از مهمانان می توانند از پارکینگ طبقاتی این هتل مشهد که در 4 طبقه طراحی شده است استفاده نمایند. اگر قصد سفر به مشهد را دارید این هتل با فاصله کم از حرم و امکانات رفاهی فوق العاده و نوساز بودن یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت می باشد. اما اگر اقامت در منطقه های خلوت و بی سر و صدا را ترجیح می دهید، توصیه می کنیم هتل آبان مشهد در بلوار پیروزی و هتل میثاق مشهد در بلوار اقبال لاهوری را انتخاب نمایید.

تور هتل الماس نوین مشهد با بهترین قیمت

تور هتل الماس نوین مشهد یکی از پر مخاطب ترین تورهای مشهد است که توسط بیشتر کاربران گوگل سرچ می شود. پس در خرید تور هتل الماس نوین مشهد دقت کنید تا با بهترین قیمت آن را تهیه نمایید. سایت پرشین هتل بهترین قیمت تور هتل الماس نوین مشهد را همراه اطلاعات دقیق ارائه می دهد که هم اکنون مشاهده می کنید.

فاصله هتل الماس نوین مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل الماس نوین مشهد تا حرم مطهر کمتر از 4 دقیقه پیاده روی می باشد. امکانات خوب و خدمات دهی سریع از ویژگی های این هتل مشهد می باشد. موقعیت مکانی فوق العاده و امکانات این هتل باعث شده تا نزد گردشگران تور مشهد بسیار محبوب باشد.

دلایل رزرو هتل الماس نوین مشهد چیست؟

یکی از دلایل رزرو هتل الماس نوین مشهد توسط گردشگران این است که دسترسی خوبی به حرم مطهر، بازار رضا، بازار فرش فروش ها، حمام مهدی قلی بیگ، و ... دارد. علاوه بر این موارد از امکانات بسیار خوبی برخوردار می باشد.

هر شب اقامت در هتل الماس نوین مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هر شب اقامت در هتل الماس نوین شهر بهشت از شبی 300 هزار تومان برای اتاق های استاندارد شروع می شود و تا شبی 1 میلیون و 800 هزار تومان برای اتاق کانکت 5 تخته فول برد خاتمه می یابد. البته این قیمت ها با توجه به نوع اتاق و زمان رزرو متغیر خواهد بود.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل الماس نوین وجود دارد؟

هتل الماس نوین در شهر مشهد سوئیت های لوکسی دارد که شامل سوئیت گاردن، سوئیت رویال، کانکت 5 تخته و ... می شود. این سوئیت های لوکس با صبحانه رایگان بوده و برخی از آن ها همراه صبحانه، نهار و شام رایگان هستند.

هتل الماس نوین چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل عالی الماس نوین امکانات بسیار خوبی نظیر استخر، سونا، جکوزی، سالن تناسب اندام، خدمات لاندری، خدمات تاکسی سرویس، پارکینگ، اینترنت رایگان، نمازخانه، سالن همایش، رستوران و کافی شاپ و ... را در اختیار زائران امام هشتم قرار می دهد.

آدرس هتل الماس نوین مشهد کجاست؟

هتل الماس نوین شهر مشهد در خیابان امام رضا (ع)، امام رضا 9، کوچه مهر آئین واقع شده است. همین موقعیت مکانی خوب این هتل مشهد سبب شده تا به بازارها و حرم مطهر دسترسی آسانی داشته باشد.

هتل الماس نوین به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل 4 ستاره الماس نوین به مکان های تاریخی نظیر مسجد هفتاد و دو تن، بازار فرش فروش ها، بازار سرشور و مکان های تجاری همچون بازار رضا (بازار سوغاتی مشهد)، بازار های 17 شهریور و ... نزدیک است.

هتل الماس نوین مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل جذاب الماس نوین مشهد از امکانات رفاهی بسیار بالایی برخوردار بوده که نمی توان آن را با هتل هایی همچون هتل خورشید تابان مشهد، هتل کیانا مشهد شباهت داد. از هتل هایی که می توان آن را با هتل الماس نوین از نظر امکانات شباهت داد، هتل آبان مشهد است.

قوانین هتل الماس نوین چیست؟

هتل زیبای الماس نوین در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل الماس نوین مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.9از 5
آرامش محیط 3.9از 5
کیفیت غذا 3.4از 5
موقعیت 4.1از 5
ارزش خرید 3.6از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.8 از 5
خوب 14 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/10/23
2 از 5 خدمات هتل بد بود

کلا هتل در حد ۳ ستاره بیشتر نیست

تاریخ ورود : 1401/12/28
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

باسلام من و همسرم هر دو وکیل دادگستری هستیم با توجه به اینکه به همراه دو فرزند خود رضا ۱۲ ساله و روشا ۸ ساله از،طریق سایت اقدام به تهیه بلیط،برای ۳ بزرگ سال ویک خردسال ۸ ساله نمودیم که پس از واریز مبلغ ۳۷۶۶۵۰۰۰تومان متاسفانه در زمان ورود به هتل متوجه شدیم که بین واچر صادره برا ما و هتل تفاوت هست و در هتل برا فرزند خردسال ۸ ساله ما مبلغ بیش از ۵میلیون دریافت نمودند صد درصد وبا توجه به این سوء استفاده سایت از شرایط ما بعد از واریز از خود پرشین هتل و همچنین هتل الماس نوین در مراجع ذی صلاح شکایت میکنیم در ضمن از لحاظ شرعی نیز پول دریافتی مصداق مال حرام میباشد که عاقبت حرام خوری برای شما وکارکنان تان روزی مشخص می‌شود

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام همه چیز در مورد صبحانه.. برخورد کارکنان و همچنین تمیزی ملحفه ها و....عالی بود... فقط خیلی خیلی موکت های کف اتاق کثیف و لکه بودن ک اصلا در حد یک هتل چهار ستاره نبود

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

من بهترین اتاق هتل رو رزرو کردم که خیلی پشیمونم از اومدن به این هتل بهترین اتاق هتل و گرون ترین اتاق دوش حمامش چسب کاری شده با چسب شیشه ای از وان حمام جرم کثیفی میزنه بیرون وقتی پر میشه و بوی تعفن داره اتاق به تعداد ۴نفر رزرو کردم که وسایل بهداشتی داخل سرویس ها به اندازه ۲ نفر گذاشته شده کیفیت غذاش نسبت به اسم هتل خیلی خوب نیست درحد کترینگ های بیرون بر تهرانه نسبت به قیمتش واقعیت نمیارزه غذاش معمولیه فقط رفتار و برخورد پرسنل اکی هستش هیچ مشکلی نداره اتاق رو من تحویل گرفتم تازه سرویس کار فرستادن گ مشکلات اتاق رو با حضور مسافر رفع و رجوع کنه درکل کلامم بیفته اینورا دیگ این هتل رو به هیچ وجه انتخاب نمیکنم

تاریخ ورود : 1401/04/01
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتلی تمیز، آرام با پرسنلی متین و کاربلد .

تاریخ ورود : 1401/3/18
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام خدمت شما برای رزو هتل که از دوهفته قبل انجام شد خوب بود ولی موقع ورود به هتل ابتدا جوری برخورد کردند که ما رزروی انجام ندادیم وبعد از چند دقیقه با صحبت هایی که با هم درمیان گذاشتن بالاخره موفق شدیم ودرست شد

تاریخ ورود : 1401/3/4
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

ارائه سرویس بخش خانه داری با کندی و ضعف زیاد صورت می گرفت. با وجود جویا شدن درست بودن استخر قبل از مراجعه، روز مراجعه استخر را در دست تعمیر معرفی کردند و بعد از سه روز تنها رزرو خانوادگی با هزینه بالا را ممکن دانستند.

تاریخ ورود : 1400/11/6
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

خوب بود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

غذا ی فولبرد که برای ناهار و شام برای ۴ نفر شبی ۱ میلیون پرداخت کردم از نظر کمیت اندازه هتل ۳ ستاره هم نبود ولی از نظر کیفیت خوب بود ۱ شبش منو ازاد بود بعد اون منو اتخابی که برای فولبرد معنی نداره

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل بسیار عالی با امکانات خوب و مکان دنج، از همه نظر عالی بود هتل چهارستاره الماس نوین در مشهد. نکته منفی ندیدم که بخوام بگم.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

اتاق های دنج و راحتی داشت هتل الماس نوین و آرامش خاصی به آدم می داد دوست داشتم بیشتر میموندیم اما کار واسمون پیش اومد

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

به جرات می تونم بگم هتل الماس نوین مشهد واقعا زیبا بود. من و همسرم در این هتل مشهد 3 شب اقامت داشتیم همه چی عالی بود. نکته منفی نداشت

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

این هتل مشهد انتخابی بود که واقعا ازش راضی بودم. در سفر بعدی الماس نوین چهارستاره رو صد در صد رزرو می کنم. همه چی خوب بود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

این هتل 4 ستاره رو رزرو کردم اما به پای هتل الماس 2 مشهد نمی رسید. البته این توقع بیجاست چون اون 5 ستاره هست و الماس نوین 4 ستاره ولی در کل راضی کننده بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.