هتل خورشید تابان مشهد

3.6 از 5
خوب 5 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل خورشید تابان مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,967,900 18%
قیمت 1 شب 1,632,000 تومان
اتاق سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
2,415,600 13%
قیمت 1 شب 2,107,000 تومان
اتاق چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
2,863,300 11%
قیمت 1 شب 2,567,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
ترانسفر حرم رایگان
مجموعه آبی رایگان
پذیرایی در بدو ورود
استخر
اینترنت در لابی
رستوران
سرویس حرم
کافی شاپ
مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
پارکینگ در هتل
ترانسفر
سرویس فرنگی
سونا
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام خمینی، خیابان پاسداران، جنب فرمانداری
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
5 دقیقه
24 دقیقه
2002 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
11 دقیقه
70 دقیقه
5853 متر
بیمارستان قائم (عج)
6 دقیقه
26 دقیقه
2202 متر
بیمارستان جوادالائمه
6 دقیقه
39 دقیقه
3259 متر
بیمارستان امید
4 دقیقه
27 دقیقه
2206 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

 هتل خورشید تابان مشهد یکی از هتل های چهار ستاره مجلل در مشهد است. این هتل در آبان سال 1393 مورد بهره برداری قرار گرفت. این هتل نبش خیابان پاسداران احداث شده که به مکان های پزشکی نظیر بیمارستان منتصریه، بیمارستان امام رضا و بیمارستان آریا دسترسی آسانی دارد. فاصله ی این هتل مشهد تا حرم مطهر 10 دقیقه با خودرو می باشد.

هتل خورشید تابان مشهد لابی خود را با امکاناتی عالی مجهز کرده تا میهمانان در زمان ورود به هتل بر روی مبل های راحت نشسته و خستگی سفر را از تن بیرون کنند. مسئول پذیرش هتل نیز کارهای پذیرش میهمانان را به سرعت انجام می دهد تا هر چه سریع تر کلید اتاق را به گردشگران تور مشهد تحویل دهد.

هتل خورشید تابان مشهد و اتاق هایی لوکس

هتل 4 ستاره خورشید تابان مشهد دارای اتاق های متنوع با دیزاینی لوکس می باشد که پاسخ گوی تمام سلیقه ها است. اتاق های هتل شامل: دو تخته، سه تخته و چهار تخته می شود که در نوع خود دلباز و عالی هستند. این تنوع اتاق، این امکان را به میهمانان می دهد تا نسبت به جمعیت، اتاق خود را انتخاب نمایند.

هتل دیدنی خورشید تابان در مشهد تمام اتاق هایش را به امکانات و وسایلی مدرن اراسته کرده تا رفاه میهمانان بیش از پیش فراهم شود. فضای دلباز و وسیع، نوردهی خوب و چیدمان مدرن باعث شده تا میهمانان اقامت خوبی را تجربه کنند. سیستم تهویه مطبوع، حمام، سیستم سرمایش و گرمایش، یخچال و ... از جمله امکانات اتاق ها می باشند.

رستوران و کافی شاپ هتل خورشید تابان مشهد

هتل جذاب خورشید تابان مشهد دارای رستورانی شیک و مجلل می باشد. رستوران هتل به دلیل استفاده از ظروف شیک و تمیز، پرسنل آموزش دیده و مجرب برای پذیرایی، آشپزهای ماهر و کاربلد در پخت غذاهای ایرانی و فرنگی، نظافت عالی رستوران و ... باعث شده تا همواره مورد توجه میهمانان باشد.

رستوران هتل زیبای خورشید تابان با توجه به غذاهای باکیفیتی که تولید می کند و فضایی مجلل سالنی که دارد، بهترین گزینه برای برپایی ضیافت های شام به دلایل مختلف است. کافی شاپ هتل نیز با سرو انواع نوشیدنی های گرم و سرد، دسرها، کیک ها و ... مکانی دنج و راحت برای سپری کردن ساعاتی آرام می باشد.

هتل خورشید تابان مشهد چه خدمات و امکاناتی را دارا است؟

این هتل امکاناتی در شان ستاره هایش ارائه می دهد که پارکینگ، یکی از آن ها می باشد. امکانات دیگر این هتل سالن همایش می باشد که برای انجام جلسات اداری، گزینه ای مطلوب می باشد. امکانات برای معلولین، سونا، سالن ورزشی، استخر(نظافت عالی با فضایی شیک) و ... از دیگر امکانات هتل هستند.

هتل چهارستاره خورشید تابان و موقعیت مکانی آن

این هتل مشهد به دلیل موقعیت مکانی خوب با مکان هایی همچون: مجتمع تجاری برج سلمان(4 کیلومتر)، پارک ملت(7 کیلومتر)، فرودگاه(3 کیلومتر)، پارک کوهسنگی(یکی از پرطرفدارترین مکان های تفریحی مشهد 5 کیلومتر) فاصله دارد.علاوه بر مواردی که ذکر شد، به یکی از مکان های فرهنگی مشهد همچون سینما قذس نزدیک می باشد.

با این که هتل ذکر شده در اطراف حرم قرار دارد ولی باز هم دسترسی ساده ای به آستان امام مهربانی ندارد، از این رو پیشنهاد می کنیم برای اقامت در هتل های نزدیک حرم، هتل الماس نوین مشهد را انتخاب نمایید. اما جهت اقامتی با آب و هوای مطبوع و آرامش بخش، رزرو هتل ثامن مشهد به شدت توصیه می گردد.

فاصله هتل خورشید تابان مشهد تا حرم چقدر است؟

برای دسترسی به حرم مطهر رضوی از هتل خورشید تابان مشهد می بایستی تا از خودرو و یا تاکسی سرویس استفاده نمایید و پس از صرف 13 دقیقه به بارگاه امام هشتم (ع) مشرف شوید.

دلایل رزرو هتل خورشید تابان مشهد چیست؟

هتل خورشید تابان مشهد یک هتل چهار ستاره با کیفیت بالا می باشد که به دلیل امکانات مناسب و اتاق های شیک، اغلب مورد توجه و رزرو از سمت زائرین قرار می گیرد.

هر شب اقامت در هتل خورشید تابان مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

برای هر شب اقامت در اتاق های هتل خورشید تابان مشهد نیاز به هزینه ای بالغ بر 340 هزار تومان تا 680 هزار تومان را خواهید داشت. این نرخ قیمت با توجه به کیفیت هتل و واحد های اقامتی، نرخی مقرون به صرفه بوده و می تواند تور مشهد را مطابق با شرایط و خواسته های شما عزیزان رقم زند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل خورشید تابان مشهد وجود دارد؟

اگرچه هتل خورشید تابان مشهد یکی از هتل های مشهد در رده ی چهار ستاره است، اما با این حال در بین اتاق های این هتل، اتاقی به عنوان لوکس مشاهده نمی شود.

هتل خورشید تابان مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل خورشید تابان مشهد با دارا بودن پرسنلی مجرب و مدیریت عالی، خدمات و امکانات خود را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. همچنین این هتل دارای امکاناتی ویژه مانند استخر، سونا، جکوزی و ... نیز می باشد.

آدرس هتل خورشید تابان مشهد کجاست؟

هتل خورشید تابان مشهد در خیابان پاسداران واقع در خیابان امام خمینی قرار گرفته است که جنب این هتل فرمانداری وجود دارد و به خوبی قابل رویت می باشد.

هتل خورشید تابان مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

ضمن فاصله زیاد هتل خورشید تابان مشهد تا حرم مطهر رضوی، این هتل به اماکن بسیاری همچون خانه ملک، سینما قدس، بیمارستان آریا، مطب پزشکان و .... نزدیک می باشد و دسترسی را در چند دقیقه پیاده روی برای مهمانان مقیم در این هتل فراهم می کند.

هتل خورشید تابان مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اگر نزدیکی به حرم برای شما یکی از اولویت های انتخاب هتل در شهر مشهد می باشد، می توانید هتل الماس نوین مشهد را جایگزین هتل خورشید تابان مشهد قرار دهید. البته هتل های دیگری در فاصله بسیار از حرم مطهر رضوی مانند هتل ثامن مشهد وجود دارند که خدمات سرویس به حرم را ارائه داده و امکان دسترسی را بسیار راحت خواهند کرد.

قوانین هتل خورشید تابان مشهد چیست؟

هتل زیبای خورشید تابان مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل خورشید تابان مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.4از 5
آرامش محیط 3.8از 5
کیفیت غذا 3.8از 5
موقعیت 3.4از 5
ارزش خرید 3.4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.6 از 5
خوب 5 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

فقط کمی دور از حرم هست ولی سرویس رایگان حرم داره

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل خورشید تابان مشهد اتاق های دنج و راحتی داشت و فضا سبز قشنگش حس خوبی به آدم میده.

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

یک هتل با موقعیت مکانی خوب

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

دسترس خوب به سینما قدس مشهد و خیابان چمران

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خورشید تابان مشهد کیفیت مطلوبی داره پیشنهاد می کنم به زائران امام رضا (ع) که این هتل مشهد رزرو کنند

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.