هتل اعیان مشهد

4.2 از 5
خیلی خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل اعیان مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت رویال دوتخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یکخوابه دوتخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت رویال دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان دو خوابه چهارتخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
اینترنت در لابی
سرویس ایرانی
مناسب معلولین
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
صندوق امانات در لابی
چایخانه
نمازخانه
مینی بار
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان بیت المقدس، خیابان امام رضا ۲ (کوچه کربلا)
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
4 دقیقه
343 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
53 دقیقه
4425 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
49 دقیقه
4120 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
22 دقیقه
1807 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
48 دقیقه
4032 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل اعیان مشهد یکی از هتل ‌های سه ستاره می باشد که با معماری اسلامی طراحی شده است. این هتل مشهد با ساختمانی هفت طبقه در سال 1385 در خیابان امام رضا 2، کوچه کربلا افتتاح شد اما برای رضایت مسافران تور مشهد لحظه آخری در سال 1394 سطح کیفیت مجموعه را ارتقاء داد. هتل تا حرم مطهر 5 دقیقه فاصله دارد به همین دلیل برای کسانی که می خواهند دسترسی سریع و آسان به حرم داشته باشند بسیار مناسب است.

هتل اعیان مشهد و اتاق هایی خاص

هتل اعیان مشهد دارای 55 باب واحد اقامتی می باشد که با امکانات رفاهی مطلوب آماده پذیرایی از زائران امام هشتم می باشند. این هتل مشهد از تنوع اتاقی خوبی برخوردار بوده که شامل اتاق‌ های دو تخته، سوئیت رویال دو نفره، آپارتمان یک خوابه دو نفره، سوئیت رویال سه نفره، آپارتمان دو خوابه، کانکت روم چهار نفره(قابلیت یک نفر اضافه) می شود.

هتل 3 ستاره اعیان تمامی واحد های اقامتی خود را با طراحی اسلامی آراسته کرده و با بهترین دکوراسیون داخلی چیده است. از امکانات داخل اتاق های این هتل می توان به سیستم سرمایشی و گرمایشی، تخت، حمام، کمد دیواری، تلویزیون، اینترنت رایگان، یخچال همراه مینی بار و ... اشاره کرد.

رستوران و خدمات هتل اعیان مشهد

هتل اعیان شهر بهشت در رستورانش انواع سالادها، دسرها و غذاهایی باکیفیت را ارائه می دهد که سبب رضایت میهمانان مقیم در هتل شده است. رستوران هتل بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به زائران گرامی می باشد به همین دلیل میهمانان هتل دغدغه‌ای را برای صرف غذا نخواهند داشت.

هتل اعیان در مشهد با ارائه ی خدماتی نظیر: صبحانه بوفه (رایگان)، اینترنت پرسرعت رایگان، سالن بیلیارد، کافی شاپ (سرو نوشیدنی‌ها، کیک‌ها، دسرها بصورت شبانه روزی)، خدمات پزشکی، چایخانه سنتی (محیطی دنج و زیبا برای رفع خستگی و دورهمی کوچک)، روم سرویس و ... سعی کرده تا اقامت خوبی را برای میهمانانش به یادگار بگذارد. هتل زیارت مشهد و هتل فرهنگ و هنر مشهد هم از دیگر گزینه های ارزان برای اقامت می باشند.

فاصله هتل اعیان مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل اعیان مشهد تا حرم مطهر بسیارکم است به گونه که می توان گفت خیلی راحت و سریع تنها با 3 دقیقه به حرم دسترسی خواهید داشت که همین موقعیت مکانی عالی سبب محبوبیت این هتل مشهد شده است.

دلایل رزرو هتل اعیان مشهد چیست؟

یکی از دلایل رزرو هتل اعیان مشهد توسط گردشگران تور مشهد قطار این است که به راحتی می توانند به زیارت امام هشتم مشرف شوند. از دیگر دلایل رزرو این هتل مشهد قیمت مناسب همراه با کیفیت مطلوب است.

هر شب اقامت در هتل اعیان مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

با اقامت در هتل اعیان شهر بهشت هزینه ای که باید برای هر شب اقامت پرداخت کنید به صورت علی الحساب از 180 هزار تومان تا 850 هزار تومان می باشد که این هزینه ها با توجه به زمان های رزرو، ممکن است تغیراتی داشته باشد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل اعیان وجود دارد؟

هتل اعیان مشهد متاسفانه هیچ اتاق لوکسی ندارد که برای رفع این نیاز می توانید به لیست هتل های مشهد در لول 5 ستاره مراجعه نمایید.

هتل اعیان چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل اعیان از نظر امکانات و خدمات بسیار مطلوب بوده و یک هتل قیمت مناسب با کیفیت به شمار می رود. از جمله امکانات این هتل می توان به سالن بیلیارد، خدمات پزشکی، چایخانه سنتی، خدمات روم سرویس، رستوران و کافی شاپ و ... اشاره کرد.

آدرس هتل اعیان مشهد کجاست؟

هتل 3 ستاره اعیان در مشهد، میدان بیت المقدس، خیابان امام رضا ۲ (کوچه کربلا) قرار گرفته است. البته بسیاری از هتل های مشهد در این کوچه قرار گرفته اند که نشان از اهمیت آن می دهد.

هتل اعیان به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل اعیان شهر بهشت به مکان های دیدنی و بازار هایی همچون بازار سرشور، بازار رضا، مسجد هفتاد و دو تن، بازارهای 17 شهریور و ... دسترسی آسانی دارد.

هتل اعیان مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل جذاب اعیان مشهد با این که از نظر قیمت مناسب و عالی می باشد اما باز هم افرادی هستند که به دنبال هتل های قیمت مناسب تر هستند که پیشنهاد می کنیم هتل زیارت مشهد را رزرو کنند. البته یک گزینه دیگر به نام هتل فرهنگ و هنر مشهد هم وجود دارد که کمی از حرم دور، ولی در عوض آرامش دارد.

قوانین هتل اعیان چیست؟

هتل زیبای اعیان قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل اعیان مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 5از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.2 از 5
خیلی خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل اعیان مشهد خلی خوب بود. فقط کمی نظافت اتاق ها راضی کننده نبود. قیمت و موقعیت مکانی هم خوب بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.