هتل کوثر ناب مشهد

4.1 از 5
خیلی خوب 10 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل کوثر ناب مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
استدیو سوئیت
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
استدیو سوئیت رو به حرم یا تراس دار
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوپریور سوئیت
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوپریور سوئیت تراس دار
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوپریور سوئیت سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
پارکینگ در هتل
صندوق امانات
ترانسفر
استقبال و بدرقه
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
اینترنت در لابی
سرویس حرم
رستوران
کافی شاپ
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار شهید شوشتری (شارستان)، بلوار امیر المومنین
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
5 دقیقه
23 دقیقه
1936 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
7 دقیقه
36 دقیقه
2970 متر
بیمارستان قائم (عج)
12 دقیقه
65 دقیقه
5406 متر
بیمارستان جوادالائمه
2 دقیقه
8 دقیقه
697 متر
بیمارستان امید
10 دقیقه
65 دقیقه
5407 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل کوثر ناب مشهد یکی از هتل های مشهد است که دارای ساختمانی 11 طبقه بوده که 9 طبقه آن، مربوط به واحد های اقامتی می باشد. در این هتل مشهد 174 اتاق وجود دارد که با متراژ هایی بالا طراحی شده اند. لابی فوق العاده شیک و مدرن این هتل مشهد، بسیار بزرگ بوده و با طراحی منحصر به فردی آراسته شده است.

هتل کوثر ناب مشهد موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد که دلیل اصلی محبوب بودن آن نزد گردشگران تور قیمت مناسب مشهد است. موقعیت هتل به گونه ای می باشد که دسترسی شما به حرم مطهر، بسیار آسان است. لازم به ذکر است این هتل مشهد هر 1 ساعت، ترانسفر رایگان به حرم مطهر دارد و خدمات ویژه معلولین هم ارائه می دهد.

هتل کوثر ناب مشهد و اتاق هایی مجهز و لوکس

هتل کوثر ناب مشهد 174 اتاق دارد که بیشتر آن ها سوئیت آپارتمان بوده و تمامی امکانات یک خانه کامل را دارند. اتاق های این هتل مشهد به قدری وسیع هستند که از 2 تا 8 نفر میهمان را در خود جای می دهند. سوئیت های خاص هتل کوثرناب شامل سوئیت سوپر یو و سوئیت استودیو می شود.

هتل کوثر ناب مشهد در سوئیت استودیو خود، بهترین امکانات و خدمات را فراهم کرده است. سیستم صوتی و تصویری حرفه ای، همراه با پخش فیلم به صورت 24 ساعته از مزایای سوئیت استودیو این هتل است. سوئیت سوپر یو هم امکانات بی نظیری دارد که زبان از گفتن آن قاصر می ماند. تمامی سوئیت های این هتل مشهد دارای یخچال، ملزومات آشپزی، گاز، مبل هایی راحت، ملزومات بهداشتی و .... هستند.

رستوران و کافی شاپ هتل کوثر ناب

رستوران هتل کوثر ناب مشهد با طبخ انواع غذاهای بین المللی و ایرانی، توانسته است نظر تمامی میهمانان را به سمت خود جلب کند. رستورانی فوق العاده مدرن که فضای دلچسبی را برای صرف غذا بوجود آورده است. همین امر موجب می شود تا میهمانان در سفر بعدی خود به مشهد، باز هم هتل کوثرناب مشهد را انتخاب نمایند.

کافی شاپ هتل کوثر ناب شهر بهشت نیز، برای گذراندن ساعات عصر گاهی یا اوقات فراغت میهمانان بهترین گزینه می باشد. زیرا با صرف یک فنجان چای و قهوه، یک لیوان موهیتو خنک یا شِیک میلک لحظه های آرامبخشی را سپری کنند. تلفن هتل کوثرناب هم به شما عزیزان کمک می کند تا برای رزرو میز در رستوران یا کافی شاپ این هتل مشهد اقدامات لازم را انجام دهید.

هتل کوثر ناب مشهد چه امکاناتی دارد؟

هتل کوثر ناب در شهر مشهد با این که 5 ستاره است ولی متاسفانه فاقد مجموعه آبی بوده و گردشگران می توانند برای استفاده از چنین امکانی هتل مجلل درویشی مشهد یا هتل آرمان مشهد را رزرو نمایند. اتاق چمدان، ترانسفر رایگان به حرم مطهر ساعتی 1 بار، صبحانه رایگان به صورت بوفه سلف سرویس، اقامت بالای 2 شب ترانسفر رایگان از فرودگاه یا راه آهن، پارکینگ رایگان برای زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی و ... از جمله خدمات و امکانات این هتل می باشند.

موقعیت مکانی هتل کوثرناب به گونه ای است که شما به اماکن تاریخی دسترسی خوبی خواهید داشت. خانه داروغه و خانه توکلی که از خانه های تاریخی مشهد هستند در نزدیکی هتل کوثر ناب واقع شده اند. مجتمع تجاری آرمان، مجتمع تجاری ضامن، بازار کفش فروش های مشهد، پنجراه پایین خیابان و ... هم از دیگر مکان های نزدیک به هتل می باشند.

تور هتل کوثر ناب مشهد از مبادی مختلف

تور هتل کوثر ناب مشهد از مبادی مختلف ایران قابل انجام است که به دلیل قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن نیز، اغلب مورد استقبال قرار می گیرد. شما می توانید با رزرو این تور بهترین اقامت در شهر مشهد را با خیالی آسوده سپری نمایید.

فاصله هتل کوثر ناب مشهد تا حرم چقدر است؟

نام هتل کوثر ناب مشهد را می توان در لیست هتل های مشهد در رده هتل های پنج ستاره مشاهده کرد که با فاصله ای حداکثر 5 دقیقه ای تا حرم مطهر رضوی قرار گرفته است.

دلایل رزرو هتل کوثر ناب مشهد چیست؟

هتل کوثر ناب مشهد یک هتل با کیفیت بالا می باشد که به عنوان یک هتل پنج ستاره، امکاناتی ایده آل را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. البته علاوه بر لِول هتل، موقعیت مکانی آن نیز می تواند از مهم ترین دلایل جذب گردشگران تور مشهد محسوب شود.

هر شب اقامت در هتل کوثر ناب مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

آن دسته از گردشگرانی که با اگاهی کامل هتل کوثر ناب مشهد را مورد انتخاب قرار می دهند، اغلب هزینه رزرو برای آنان اهمیتی ندارد و یا کیفیت را در اولویت قیمت قرار دارند. زیرا برای هر شب اقامت در این هتل نیازمند پرداخت هزینه میانگین بین 2 میلیون تومان تا 7 میلیون تومان خواهید بود. البته این قیمت های ذکر شده به صورت علی الحساب می باشند و ممکن است در صورت رزرو هزینه ای بالا تر و یا پایین تر را ارائه دهند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل کوثر ناب مشهد وجود دارد؟

هتل کوثر ناب مشهد به عنوان یک هتل پنج ستاره دارای سوئیت ها و اتاق های لوکس در فضای خود می باشد که به نام اتاق پریمیر سوئیت، اتاق استدیو سوئیت تویین و اتاق سوپریور سوئیت شناخته می شوند. شما می توانید به خواست خود و سلیقه همراهان مطابقق با بودجه و هزینه واحد اقامتی به راحتی اتاق های لوکس این هتل را مورد انتخاب قرار دهید و از اقامتی مجلل نهایت لذت را ببرید.

هتل کوثر ناب مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل کوثر ناب مشهد تمامی امکانات رفاهی در خور یک هتل پنج ستاره را به مهمانان خود ارائه می دهد. ضمن اینکه امکانات ویژه در این هتل، در حال ساخت می باشد که پس از بازسازی و افتتاحیه مجدد می توان از آن ها نیز برخوردار شد. هم اکنون تنها امکانات خاص در این هتل سالن همایش با خدمات عالی و فضایی بزرگ است که گردشگران تور مشهد می توانند به خواست خود و در صورت نیاز از آن ها استفاده کنند.

آدرس هتل کوثر ناب مشهد کجاست؟

آدرس کوثر ناب مشهد می تواند جذاب ترین و بهترین بخش این هتل باشد که نزدیکی آن به حرم سبب شده تا نظر زائرین را به سمت خود جلب کند. این هتل در بلوار شهید شوشتری (شارستان)، بلوار امیر المومنین واقع شده است و رفت و آمد در شهر را نیز برای شما آسان خواهد کرد.

هتل کوثر ناب مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل کوثر ناب مشهد از نظر موقعیت مکانی به اماکن و خانه های تاریخی بسیاری نزیک می باشد که قطعا بهترین مکان برای ثبت لحظاتی خاطره انگیز و عکاسی های جذاب خواهد بود. خانه داروغه، خانه توکلی و .. از جمله اماکن تاریخی در این نزدیکی هتل محسوب می شوند. همچنین این هتل فاصله بسیار کمی را تا خیابان پنج راه ( بازار کفش فروش ها) مرکز خرید آرمان و .... را دارا می باشد.

هتل کوثر ناب مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل کوثر ناب مشهد اکنون در حال بازسازی می باشد و از نظر امکانا نیز دچار کمبود هایی است. بنابراین اگر به دنبال هتل هایی با لِول بالا تر هستید که تمامی امکانات ویژه برای اقامت را در اختیار شما گذارند، هتل درویشی مشهد و یا هتل آپارتمان آرمان مشهد گزینه هایی عالی برای شما به شمار می روند.

قوانین هتل کوثر ناب مشهد چیست؟

هتل زیبای کوثر ناب مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل کوثر ناب مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4.2از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4.1از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.1 از 5
خیلی خوب 10 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل پنج ستاره اس و نوسازه توی خیابان جدید بسیار آروم ونزدیک به حرم

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل از همه نظر عاااالی بود من و همسرم سه شب اقامت داشتیم خیلی بهمون خوش گذشت.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل دسترسی خیلی خوبی به حرم داشت. اتاقمون خیلی تمیز و مرتب بود. کیفیت غذایی و صبحانه زیاد خوب نبود.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

من و همسرم اقامت خوبی داشتیم.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل عالی بود فقط مجموعه آبی نداشت که مسئول پذیرش این هتل مشهد گفت تا چندماه دیگه راه اندازی میشه.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

کیفیت غذای هتل خوب و عالی، تمیزی اتاق و تخت مرتب بود در کل از اقامتمون در این هتل مشهد راضی بودیم.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل صبحانه و غذاش خوب بود و محیط تمیز و شیکی داشت بهتون پیشنهاد می کنم.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

تمیزی اتاقش خوب نبود ولی در عوض غذای خوبی داشت.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل کوثر ناب بهترین اقامت رو در این هتل داشتم.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل پرسنل خوش برخوردی داشت خدماتی که این هتل مشهد ارائه می داد قابل قبول بود.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.