هتل سی نور مشهد

3.8 از 5
خوب 23 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل سی نور مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته A
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
4,360,000 11%
قیمت 1 شب 3,921,000 تومان
اتاق سه تختهA
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
6,131,250 8%
قیمت 1 شب 5,691,000 تومان
سوئیت دو تخته امپریال
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
7,085,000 11%
قیمت 1 شب 6,373,000 تومان
کانکت چهار نفره
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
10,464,000 11%
قیمت 1 شب 9,413,000 تومان
اتاق پرنسس
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

ترانسفر حرم رایگان
پارکینگ رایگان
مجموعه آبی رایگان
پذیرایی در بدو ورود
سالن بندسازی رایگان
مینی بار رایگان
دید حرم
گشت شهری رایگان
ترانسفر استقبال رایگان
سونا
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در اتاق
استقبال و بدرقه
صندوق امانات
اینترنت در لابی
پارکینگ در هتل
سرویس حرم
سرویس فرنگی
ترانسفر
سرویس ایرانی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان هفده شهریور، نبش دانش شرقی
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
17 دقیقه
1394 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
60 دقیقه
4964 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
53 دقیقه
4399 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
30 دقیقه
2530 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
52 دقیقه
4290 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل سی نور مشهد در مرکزی ترین خیابان شهر مشهد قرار دارد. این هتل مشهد به مجتمع های تجاری، بیمارستان شهید کامیاب (امدادی) و حرم مطهر رضوی بسیار نزدیک می باشد. هتل سی نور مشهد در سال 1391 ساخته و به بهره برداری رسیده است. این هتل مشهد از نظر کیفیت خدمات و نظافت اتاق ها، در لیست بهترین هتل های مشهد قرار دارد.

هتل سی ‌نور مشهد دارای 22 طبقه ساختمانی بوده که در خیابان 17 شهریور بلند ترین ساختمان محسوب می شود. هتل سی نور مشهد 200  اتاق دارد که هر کدام کاربردی متفاوت و دیزاینی مخصوص به خود را دارا می باشد. علاوه بر این اتاق ها، پارکینگ بزرگ این هتل مشهد ظرفیت پذیرش 100 خودرو را نیز دارد. زیرا در خیابان هفده شهریور و چهارراه عنصری، به سختی می توان جای پارک خودرو پیدا کرد.

لابی هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد، لابی زیبا و بزرگی دارد که قابلیت پذیرش 100 نفر میهمان را دارا می باشد. مسئول پذیرش و مهمانداران این هتل مشهد بسیار خوش برخورد و مجرب هستند. در بدو ورود به هتل بزرگ سی‌نور، با 2 مهماندار که مسئول خوش آمد گویی هستند رو به رو می شوید. سپس با تکمیل اطلاعات در قسمت پذیرش لابی اتاق مربوطه به شما تحویل داده می شود.

هتل سی نور مشهد خدماتی را به میهمانان خود از قبیل سرویس رایگان به حرم مطهر رضوی، ترانسفر با هزینه و ... را ارائه می دهد. از دیگر خدمات این هتل مشهد می توان به لاندری، واکسر کفش، اتاق چمدان و … اشاره کرد. این هتل 5 ستاره مشهد بعد از هتل های قصر طلایی، هتل الماس 2، هتل مجلل درویشی و هتل مدینه الرضا بهترین هتل در مشهد به شمار می رود.

اتاق های هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد اتاق های متنوعی را برای میهمانان خود در نظر گرفته تا هر سلیقه ای را پوشش دهد. اتاق های این هتل 5 ستاره مشهد، متراژ های مختلفی دارد که سوئیت های رویال؛ بالاترین متراژ را به خود اختصاص داده اند. سوئیت های رویال شامل سوئیت پریزیدنت و سوئیت پرنسس می شود. لازم به ذکر است سوئیت های مذکور، گران ترین اتاق های هتل هستند.

این هتل 5 ستاره در سوئیت های رویال خود امکانات فراوانی را در اختیار میهمانان قرار داده است. سیستم تهویه مطبوع، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، ملزومات بهداشتی و … از جمله این امکانات هستند. از دیگر امکانات داخل اتاق می توان به تخت هایی نرم، تلویزیون صفحه تخت و … اشاره کرد. سوئیت ها با جدید ترین متد روز طراحی شده اند.

انواع اتاق های هتل

در هتل مذکور سوئیت های دیگری مانند سوئیت رضوی و سوئیت سلام وجود دارد؛ که از قیمت مناسب تری نسبت به سوئیت های رویال برخوردار هستند. در سوئیت رضوی و سوئیت سلام امکانات مطلوبی فراهم شده است که میهمانان احساس راحتی و آرامش کنند. اتاق های 3 تخته و اتاق های سینگل و دبل از دیگر اتاق های این هتل هستند که قیمت مناسبی دارند. تمامی اتاق های هتل خدمات روم سرویس و اینترنت رایگان را به میهمانان ارائه می دهند.

امکانات هتل سی نور مشهد

در هتل سی نور مشهد امکانات رفاهی بسیار مطلوبی فراهم شده تا زائران امام هشتم هیچ کمبودی را حس نکنند. در ادامه مطلب به شرح مهم ترین امکانات و خدمات این هتل می پردازیم.

رستوران، روف گاردن و کافی شاپ

هتل سی نور مشهد رستوران خود را در طبقه 16 قرار داده تا چشم انداز بسیار خوبی از شهر مشهد داشته باشد. از این رو میهمانان با صرف غذا در رستوران این هتل پنج ستاره، لذت بیشتری خواهند برد. در این رستوران غذا به صورت بوفه سرو می شود. رستوران هتل با بهره گیری از سرآشپز های مجرب توانسته است لذیذ ترین غذاهای ایرانی را طبخ کند.

از نظر کیفیت غذایی، رستوران این هتل مشهد در میان 10 رستوران برتر هتل های مشهد جای دارد. سبک طراحی و دیزاین میز و صندلی ها به صورت مدرن انجام شده و هیچگونه عیب و ایرادی ندارد. در رستوران میز سالاد بار تعبیه شده که انواع سالاد ها، ترشی ها، دسر ها، سوپ و …. بر روی آن چیده شده است. این امر موجب می شود تا شما عزیزان در کنار لذت بردن از غذای اصلی، مشغول به میل کردن ترشی و سالاد هم شوید. یکی دیگر از رستوران های هتل، رستوران روف گاردن می باشد که در محیط باز قرار گرفته است. این رستوران فوق العاده زیبا در میان میهمانان هتل از محبوبیت خاص تری برخوردار است. طراحی و دیزاین این رستوران کمی با رستوران اصلی هتل فرق دارد.

کافی شاپ هتل در طبقه اول قرار گرفته است که از نظر فضا و نورپردازی بسیار عالی می باشد. فضای دنج همراه با پخش موسیقی سبب شده تا فضایی رمانتیک و عاشقانه را ایجاد کند. در کافی شاپ هتل بزرگ پنج ستاره سینور، انواع نوشیدنی های سرد و گرم همراه با دسر های خوشمزه سرو می شود.

مجموعه آبی، جویس بار و پینگ پنگ

هتل سی نور‌ مشهد مانند دیگر هتل های 5 ستاره؛ مجموعه آبی منحصر به خود را دارد. مجموعه آبی هتل شامل استخر سونا و جکوزی می شود. این مجموعه آبی با طراحی به روز و مدرن ساخته شده تا کمبودی در این هتل حس نشود. استخر موجود در این هتل مشهد به گونه ای طراحی شده که 3 عمق متفاوت دارد. کم عمق، عمق متوسط، عمق زیاد از جمله آن ها می باشد.

صندلی های بسیار راحتی در اتاق سونا تعبیه شده تا میهمانان این هتل مشهد در رفاه کامل باشند. لازم به ذکر است که سونا برای پاکسازی پوست، دفع سموم بدن و … بسیار مفید و موثر می باشد. جکوزی هم خواص فراوانی برای گرفتگی عضلات، ریلکس کردن جسم و درد مفاصل دارد؛ که در مجموعه آبی هتل، جکوزی بسیار مدرن همراه جویس بار و میز پینگ پنگ با سالن بدنسازی طراحی و ساخته شده است.

مرکز خرید هتل

هتل سی نور مشهد با این که به مراکز تجاری بسیاری نزدیک می باشد؛ اما یک مرکز خرید به نام سی نور را در کنار خود تاسیس کرده است. مرکز خرید سینور دارای غرفه های متعددی است؛ که بیشتر این غرفه ها مربوط به آجیل، زعفران و خشکبار می باشد. در این مرکز تجاری غرفه های پوشاک فراوانی هم وجود دارد؛ که مشغول به فروش البسه زنانه، مردانه و بچه گانه می باشند.
مرکز خرید سینور، به نسبت دیگر مجتمع های تجاری در میدان 17 شهریور، کوچک تر است. از بزرگ ترین مجتمع های تجاری نزدیک هتل سی نور مشهد می توان به مجتمع تجاری آسمان، مجتمع تجاری اکسون و … نیز اشاره کرد. شما عزیزان با اقامت در هتل پنج ستاره سی‌نور دسترسی اندکی به مجتمع های تجاری ذکر شده خواهید داشت.

دیگر امکانات

تالار های مجلل هتل سی نور مشهد برای برپایی مراسم های عروسی و ضیافت های شبانه بهترین گزینه هستند. نمازخانه، آسانسور، خدمات لاندری، خدمات خشک شویی، اینترنت رایگان، پذیرش 24 ساعته، خدمات روم سرویس، تاکسی سرویس، اتاق مخصوص بازی کودکان و ... از دیگر امکانات هتل به شمار می روند.

اماکن نزدیک به هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد به دلیل موقعیت مکانی خوب، به بسیاری از اماکن تاریخی و تجاری مشهد دسترسی دارد. خانه توکلی مشهد، خانه داروغه، باغ خونی و … در همسایگی این هتل مشهد قرار گرفته اند. قدمت تمامی مکان های ذکر شده به دوره قاجاریان باز می گردد. این هتل مشهد علاوه بر این که مجتمع تجاری منحصر به خود را دارد؛ به مجتمع تجاری آسمان نیز نزدیک می باشد.

مجتمع تجاری آسمان یکی از بزرگ ترین مجتمع های تجاری در مشهد است که پارکینگ طبقاتی بزرگی دارد. برند های خاص پوشاک مردانه و زنانه در این مجتمع تجاری فعالیت می کنند. اگر موقع اقامت در هتل سی نور مشهد یک مشکل پزشکی برای شما پیش آمد نگران نباشید. زیرا بیمارستان شهید کامیاب ( امدادی ) فاصله ای 5 دقیقه ای با این هتل مشهد دارد. بیمارستان شهید کامیاب مشهد مخصوص سوانح بوده و از نظر کادر پزشکی، بهترین ها را در اختیار دارد.

چگونه خود را به هتل سی نور مشهد برسانیم؟

برای رسیدن به هتل سی نور چند راه در پیش روی شما قرار دارد. راه اول- اگر در پایانه مسافربری مشهد هستید می توانید با سوار شدن خط 83 و 84؛ در ایستگاه هفده شهریور پیاده شوید و به این هتل مشهد برسید. راه دوم- چنانچه شما عزیزان در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد قرار دارید بسیار سریع تر به هتل سی نور خواهید رسید. به این گونه که سوار مترو شده و در ایستگاه هفده شهریور پیاده شوید. سپس با یک تاکسی کمتر از 5 دقیقه ( بدون احتساب ترافیک ) به این هتل در مشهد خواهید رسید.

راه سوم- اگر شما زائران عزیز در راه آهن مشهد قرار دارید می توانید سوار خط 2 قطار شهری مشهد شده و در ایستگاه شریعتی پیاده شوید. بعد با خط 1 قطار شهری مشهد در ایستگاه 17 شهریور پیاده شده و با یک تاکسی کمتر از 5 دقیقه به هتل بزرگ پنج ستاره سی‌نور خواهید رسید.

آیا هتل سی نور ترانسفر رایگان دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که متاسفانه هتل بزرگ سی‌نور ترانسفر فرودگاهی رایگان ندارد. اما با اندکی هزینه در زمان رزرو هتل از سایت پرشین هتل؛ که یک سایت جامع و تخصصی در زمینه رزرو هتل و تور مشهد است؛ می توانید درخواست ترانسفر با تخفیف را داشته باشید. البته لازم به ذکر است که هتل سی نور مشهد ترانسفر رایگان به حرم مطهر رضوی را در اختیار میهمانان خود گذاشته است.

همین امر سبب می شود تا رفت و آمد زائران کهنسال به سمت حرم مطهر، بسیار آسان باشد. البته گزینه های دیگر برای اقامت در شهر مشهد نزدیک به حرم مطهر رضوی، هتل مدینه الرضا مشهد و هتل بین المللی قصر مشهد است که 5 ستاره بوده و فاصله ای بسیار کم (مخصوصاً هتل مدینه الرضا مشهد با 2 دقیقه پیاده روی) با حرم امام مهربانی ها دارند.

فاصله هتل سی نور مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل سی نور مشهد تا حرم مطهر رضوی کمتر از 12 دقیقه با خودرو است که این فاصله بطور پیاده، به 8 دقیقه می رسد. این هتل مشهد به دلیل همجواری با لوکس ترین مراکز خرید مشهد مانند پاساژ آسمان و پاساژ اکسون، مورد توجه گردشگران تور مشهد با قطار است.

دلایل رزرو هتل سی نور مشهد چیست؟

هتل سی نور در مشهد با ارائه خدمات و امکانات عالی توانسته در میان هتل های مشهد نزدیک حرم، جایگاهی داشته باشد. از دیگر دلایلی که رزرو این هتل مشهد را نزد گردشگران و زائران محوب کرده، قیمت مناسب این هتل مشهد به نسبت همتایان خود است. چون خدمات و امکاناتی عالی را در اختیار آنان قرار می دهد.

هر شب اقامت در هتل سی نور مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل 5 ستاره سینور در شهر بهشت شاید مجلل نباشد اما از تنوع اتاقی بسیار بالایی برخوردار بوده که برخی از آن ها چشم اندازی به حرم دارند. هزینه ای که باید برای هر شب اقامت در این هتل مشهد بپردازید بیش از 2 میلیون تومان است که تا شبی 7 میلیون نیز ادامه خواهد داشت.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل سی نور وجود دارد؟

هتل سی نور در شهر مشهد 268 اتاق دارد که از نظر امکانات و متراژ با هم متفاوت هستند. این هتل مشهد دارای سوئیت های لوکسی همچون سوئیت رضوی و سوئیت سلام است که چشم انداز رو به حرم دارند.

هتل سی نور چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل عالی سی نور دارای امکانات بالایی می باشد که شامل مجموعه آبی، تالار های پذیرایی، سالن همایش، خدمات ویژه جانبازان و معلولین، خدمات لاندری، صندوق امانات، رستوران، کافی شاپ و ... می شود.

آدرس هتل سی نور مشهد کجاست؟

هتل سی نور شهر بهشت در میدان 17 شهریور، نبش دانش شرقی واقع شده و تا بازارهای 17 شهریور، سراهای آن و مراکز خرید لوکس تنها 2 دقیقه پیاده فاصله دارد.

هتل سی نور مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل لوکس سی نور دسترسی خوبی به بیمارستان شهید کامیاب (امدادی) دارد که برای برخی گردشگران نکته مهمی محسوب می شود. مراکز خریدی همچون مجتمع تجاری آسمان، مجتمع تجاری اَکسون، مجتمع تجاری افشار و ... با 3 دقیقه پیاده روی در دسترس می باشد.

هتل سی نور مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل لاکچری سی نور مشهد، امکانات رفاهی بالایی دارد که سبب رضایت میهمانان این هتل شده است. اما از هتل هایی که می توان مشابه این هتل مشهد دانست، هتل مدینه الرضا مشهد و هتل بین المللی قصر مشهد هستند. البته این 2 هتل ذکر شده به حرم مطهر بسیار نزدیک می باشند.

قوانین هتل سی نور چیست؟

هتل زیبای سی نور در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل سی نور مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.1از 5
آرامش محیط 3.8از 5
کیفیت غذا 3.7از 5
موقعیت 3.8از 5
ارزش خرید 3.8از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.8 از 5
خوب 23 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

۱- تبلیغ عکس فریب کاری بود و یک عکس ۱۳۱۸ معمولی بود که بدون اطلاع رسانی چند تا عکس سنتی مسخره و بدون دقت و با کیفیت بسیار پایین که فقط در پایان متوجه شدیم که کلا فریب کاری بوده کلی وقت ما رو گرفتند و با فریب ما چند عکس بی کیفیت با هزینه ای بسیار زیاد تحویل ما دادند که اصلا راضی نبودیم و هزینه بسیار زیادی را متحمل شدیم که واقعا خاطره خوش این چند روز رو خراب کرد و واقعا متاسفم که وجهه این هتل با این موقعیت رو با این عکس های مسخره و بی کیفیت خراب کردند و پرسنل عکاسخانه بسیار بی ادب و بدون هیچ مهارتی چند عکس واقعا مسخره که حتی یکیشون می گفت کلاه رو درست کن اصلا توجه نمی کرد و فقط عکس گرفتند و هزینه بسیار زیادی رو برای ما ایجاد کردند

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

با سلام و سپاس از مدیریت و پرسنل هتل. برخورد پرسنل عالی بود. ای کاش ترانسفر به حرم در ساعات شب هم می‌داشت. چون واقعا خیلی اوقات میهمانان دوست دارند شب به حرم بروند. ولی دوره. و متحمل هزینه میشند. حداقل تا ساعت 12 شب. غذاها خوب و خوشمزه بود. فضای رستوران خیلی گرمه. قسمت گردشگری اطلاعات کافی در مورد جاهای دیدنی به ما نداد. تا طرقبه رفتیم. آنجا متوجه شدیم که نفری 150 هزار تومان دیگه باید بدیم تا به دریاچه برسیم. کارشون اصلا درست نبود. 400 هزار تومان گرفتند ولی ما برگشتیم. اینکار عملکرد هتل رو پایین میاره. جمع کردن میز در حالی که میهمان هنوز نشسته ودر حال خوردنه کار درستی نیست. در مجموع خیلی خوش گذشت. نهایت تشکر و قدردانی از همه ی دست اندر کاران این سفر.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

نور اتاق خیلی کم بود پنجره اتاق ما رو ب راهرو و اسانسور ویژه کارکنان باز میشد اتاق خفه بود چون نه ویو داشتیم نه هوا... دقیقا همون تایم استراحت ما تایم نظافت هتل بود و بارفت و امد کارکنان ب آسانسور و سر و صدا اذیت میشیدیم... صدای اسانسور هم اذیت کننده بود چون دقیقا چسبیده بود ب اتاق ما. اما نظافت خوب بود برخورد کارکنان خوب بود تنوع غذا هم خوب

تاریخ ورود : 1402/02/01
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

خوب

تاریخ ورود : 1401/11/13
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

اینترنت روز اول خوب بود روز دوم وصل نمیشد فاصله بین ساعت خروج و زمان بلیط برگشت زیاد بود در کل خوب بود

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

صبحونه قابل قبول بود ولی غذاها کیفیت پایینی داشت فوق العاده شور بود غذاها یه روز درمیون تکرار میشد وقتی درخواست نظافت میدادیم خدمه سوال میکردن که کجارو باید تمیز کنیم؟یه رفتار زشت گارسون ها این بود که ظرف هارو از سرمیز در حالی که مشغول غذا خوردن هستیم جمع میکردن وای فای تا روز اخر اقامت وصل نشد

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

بنده در تاریخ ۲۰ مهر ماه اتاق رزرو کرده بودم. و تمام هزینشم پرداخت کردم. اما متاسفانه زمان ورود و مراجعه به پذیرش گفتند که رزرو انجام نشده. و با بدترین نوع رفتار پرسنل پذیرش مواجه شدیم. از طریق سایت علی بابا رزرو کرده بودیم اما مشخص بود از رفتارشون که خودشون حضوری با قیمت بیشتر اتاق مارو به کسی دیگه داده بودند چون ظرفیتشون پر بود.که ما مجبور شدیم با هماهنگی با مدیر سایت علی بابا به هتل ارغوان بریم و اونجا مستقر شیم. در کل هیچ وقت گول نخورید و این هتل رو انتخاب نکنید. مسافر ۱۵۰۰ کیلومتر مسافت طی کرده خسته و کوفته اونجام مشکل پیش بیاد دیگه خستگیتون چندبرابر میشه. درکل گول ظاهر نخورید درحالت عادی رفتارشون خوبه ولی مهم اینه اگه مشکلی پیش بیاد چطور رفتار کنن. رفتار =افتتضاح

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل یه کم از حرم دور بود ولی به مراکز خرید نزدیکه.دور و بر هتل خیلی سر و صدا زیاده و با کلی سازمان قرارداد داره که باعث شد کار پذیرش ما دو ساعت طول بکشه.. موقع ترخیص هم یک ساعت معطل شدیم...

تاریخ ورود : 1401/6/21
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

ما ساعت ۵ صبح رسیدیم با بچه کوچک درخواست اطاق کردیم گفتن ساعت تحویل ۲ بعدازظهر است در حالیکه خانواده دیگری ساعت ۱۰ صبح رسیدن و بلافاصله ساعت ۱۱ اطاق تحویل گرفتن یا خانواده دیگری ۱۲ شب اطاق تحویل گرفتن

تاریخ ورود : 1401/6/19
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

اصلن پرشین هتل یه بار زنگ‌ نزد آقا من برای فامیلا اتاق نمیگرفتم ترانسفر نمیدونستم میاد دنبالم هتل خودش پیگیری کرد در هر صورت از طریق هتل رزرو بشه بهتره یا علی مدد همش پیگیر مهمون میشن ولی پرشین یه بار پولو گرفت والسلام

تاریخ ورود : 1401/06/08
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل سی نور هتل خیلی خوب و ارومی هستش واسه سفر مناسبه

تاریخ ورود : 1401/5/12
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

از هر نظر بابت رزرو هتل سی نور عالی و درجه ۱

تاریخ ورود : 1400/8/7
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

همه چيز خوب بود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل سی نور مشهد رفت و آمد تا حرم خوب بود در کل از هتل راضی بودم. بهتون پیشنهاد می کنم.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل سی نور مشهد از همه نظر خوب بود و من و خانواده ام خیلی راضی بودیم.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل سی نور مشهد بهترین اقامت رو داشتم چون دسترسی خیلی خوبی به مراکز خرید داشت. تنوع و کیفیت صبحانه و غذا هم خوب بود.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل سی نور مشهد رفت و آمد تا حرم خوب بود در کل از هتل راضی بودم. بهتون پیشنهاد می کنم.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل سی نور مشهد لابی دنج و راحتی داشت غذاهاشم خوب بود.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل سی نور مشهد هرسال که من میام همین هتل رو انتخاب میکنم از همه نظر عالیه.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل سی نور مشهد خیلی عالیه. یک هتل 5 ستاره تو مشهد که به بازارها خیلی نزدیکه به همه پیشنهاد می کنم این هتل مشهد انتخاب کنند.

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل سی نور مشهد از همه نظر خوبه ولی سر و صدای ماشین ها خیلی زیاده کمی اذیت شدیم اما از کیفیت غذایی و خدمات عالی بود

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل سی نور مشهد اتاق های زیبا و دلبازی داشت. خدماتی عالی رو ارائه می دادن. این هتل مشهد دارای پارکینگ بود من که خیلی راضیم

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل سی نور مشهد انتخاب خوبی بود که توسط کارشناس سایت به من معرفی شد. این هتل مشهد رو به همه توصیه می کنم.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.