هتل آپادانا مشهد

3.1 از 5
خوب 17 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپادانا مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
سوئیت دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان دو خوابه پنج تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

دید حرم
نزدیک به حرم
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
مناسب معلولین
رستوران
کافی شاپ
نمازخانه
گشت درون و برون شهری
اتاق چمدان
مینی بار
ماهواره
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : نبش چهارراه خسروی
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
12 دقیقه
1037 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
55 دقیقه
4595 متر
بیمارستان قائم (عج)
7 دقیقه
37 دقیقه
3043 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
25 دقیقه
2045 متر
بیمارستان امید
5 دقیقه
37 دقیقه
3044 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپادانا مشهد یک هتل سه ستاره است که در سال 1389 افتتاح شده است. اما این هتل مشهد به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته تا میهمانان هتل آپادانا، از خدمات بیشتری برخوردار شوند. این هتل مشهد، از نظر کیفیت نسبت به همتایان 3 ستاره خود، در رده متوسط قرار می گیرد.

هتل آپادانا مشهد به دلیل همجوار بودن با چهارراه خسروی، دسترسی خوبی به برخی اماکن دیدنی مشهد دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. این هتل مشهد 6 دقیقه، تا باب الجواد، حرم مطهر و صحن پیامبر اعظم (ره) فاصله دارد. لابی هتل نیز با امکانات رفاهی مطلوب مهیای پذیرایی از میهمانان هتل شده است.

اتاق های هتل آپادانا مشهد

هتل آپادانا مشهد 3 طبقه ساختمانی و 41 واحد اقامتی دارد که هر کدام از آن ها متراژی متفاوت دارند. تیپ اتاق های هتل سه ستاره آپادانا مشهد شامل سوئیت 2 تخته، سوئیت 3 تخته، سوئیت 4 تخته و آپارتمان 2 خوابه می شود. تمامی اتاق های این هتل به رنگ های زیبایی آراسته شده اند.

از امکانات داخل اتاق های هتل 3 ستاره آپادانا مشهد می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، مبلمان، تلفن، یخچال، تخت های استاندارد، ملزومات بهداشتی مخصوص هر نفر و ... اشاره کرد. ناگفته نماند که آپارتمان های دو خوابه هتل، قابلیت 1 تخت اضافه را نیز دارند.

امکانات هتل آپادانا مشهد

اگر بخواهیم سطح این هتل را در بین هتل های مشهد بسنجیم باید بگوییم در دسته 3 ستاره های تاپ قرار نمی گیرد. اما به دلیل قیمت مناسب و ارائه خدماتی مطلوب، یکی از گزینه های پیشنهادی پرشین هتل به شما برای اقامت است. در ادامه با امکانات این هتل بیشتر آشنا خواهید شد.

رستوران و کافی شاپ

رستوران هتل صبحانه خود را به صورت بوفه سلف سرویس ارائه می دهد. اما برای صرف نهار و شام، باید از منوی انتخابی استفاده نمایید. فضای رستوران بسیار تمیز بوده که می توانید نظر سنجی ها درباره این هتل مشهد را در پایین همین صفحه مشاهده فرمایید. قطعاً کیفیت مطلوب به همراه تازگی طعم غذاهای منوی رستوران می تواند رضایت شما عزیزان را جلب کند. کافی شاپ هتل با ارائه نوشیدنی های سرد و گرم مکانی عالی برای گپ و گفت است.

دیگر امکانات

از دیگر امکاناتی که در این هتل مشهد ارائه می شود، می توان به نمازخانه، خدمات نظافت روزانه، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، گشت درون شهری، خدمات لاندری، اتاق چمدان، صندوق امانات و ... اشاره کرد. ضمناً استفاده از اینترنت رایگا در لابی و اتاق های هتل امکان پذیر است. متاسفانه این هتل فاقد پارکینگ است که می توانید به پارکینگ خیابان خسروی مراجعه کنید.

موقعیت مکانی هتل آپادانا مشهد

آدرس هتل بسیار ساده است، زیرا این هتل در چهارراه خسروی قرار گرفته و به بازارها و مکان های بسیاری دسترسی دارد. موقعیت مکانی هتل به گونه ای است که شما عزیزان به سهولت می توانید به باغ موزه نادری که در چهارراه شهدا واقع شده است مراجعه کنید. در باغ موزه نادری مقبره نادرشاه افشار، باغی زیبا و موزه ای جذاب وجود دارد.

حدودا با 20 دقیقه پیاده روی می توان به باغ موزه نادری رسید. خیابان خسروی یکی از خیابان مهم مشهد است که بورس طلا و جواهر، ملزومات عروسی و آیینه شمعدان می باشد. این هتل مشهد بهترین گزینه برای زوجینی است که به قصد خرید عروسی، عازم شهر مشهد شده اند. چون با اقامت در این هتل مشهد به بسیاری از غرفه های طلا و جواهر، لباس عروش و داماد، ملزومات عروسی و .... دسترسی خواهند داشت.

تور هتل آپادانا مشهد و زیارت امام رضا (ع)

گردشگرانی که می خواهند با کمترین زمان ممکن خود را به آستان امام مهربانی ها برسانند توصیه می کنیم تور هتل آپادانا مشهد را با قیت های ویژه از سایت پرشین هتل خریداری کنند. تور هتل آپادانا مشهد یکی از پر مخاطب ترین تور های رزرو شده توسط گردشگران است چون هم قیمتی مناسب دارد و هم کیفیت مطلوب.

فاصله هتل آپادانا مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل آپادانا مشهد تا حرم مطهر بسیار کم است، زیرا در ابتدای خیابان خسروی قرار گرفته که تا درب باب الجواد تنها 10 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. همین موقعیت مکانی خوب سبب شده تا زائران تور مشهد، رزرو این هتل در مشهد الرضا را انجام دهند.

دلایل رزرو هتل آپادانا مشهد چیست؟

یکی از دلایل رزرو هتل آپادانا مشهد توسط زائران، نزدیکی به حرم مطهر و باب الجواد (ع) است. امکانات رفاهی خوب هم دلیل دیگری برای رزرو این هتل نزد زائران می باشد. البته از قیمت منصفانه هتل نیز نباید چشم پوشی کرد، که مهم ترین دلیل برای انتخاب هتل آپادانا می باشد.

هر شب اقامت در این هتل مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هر شب اقامت در هتل اقتصادی آپادانا شهر بهشت برای اتاق های استاندارد شبی 160 هزار تومان می باش که این مبلغ برای آپارتمان های 1 خوابه به 400 هزار تمان می رسد. البته این قیمت ها روز بوده و بسته به نوع اتاق و زمان رزرو، ممکن است قیمت ها تغییر چشمگیری پیدا کند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل وجود دارد؟

این هتل سوئیت لوکس ندارد، اما آپارتمان 1 خوابه این هتل مشهد گران ترین و وسیع ترین اتاق هتل محسوب شده و برای خانواده های 4 نفره، بهترین انتخاب است.

هتل 3 ستاره آپادانا چه خدمات و امکاناتی دارد؟

این اقامتگاه امکانات مطلوبی به نسبت لول خود ارائه می دهد که برای بیشتر گردشگران راضی کننده بوده است. خدمات لاندری، خدمات تاکسی سرویس، پارکینگ، اینترنت رایگان، نمازخانه، رستوران و کافی شاپ، اتاق چمدان، صندوق امانات و ... از جمله امکانات و خدمات این هتل می باشند.

آدرس هتل آپادانا مشهد کجاست؟

هتل مقرون به صرفه آپادانا شهر مشهد نبش چهارراه خسروی قرار گرفته و به بازار های بسیاری دسترسی دارد. علاوه بر این مورد مکان های تاریخی هم در نزدیکی هتل واقع می باشند.

هتل به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل 4 ستاره آپادانا علاوه بر این که به حرم مطهر امام رضا (ع) دسترسی دارد، به مکان های تاریخی همچون حمام مهدی قلی بیگ، مسجد هفتاد و دو تن، بازار سرشور، بازار رضا و ... نزدیک می باشد.

هتل آپادانا مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل جذاب آپادانا مشهد به دلیل موقعیت مکانی با بسیاری از هتل های مشهد شباهت دارد. به عنوان مثال هتل هاترا مشهد در ابتدای خیابان سرشور قرار گرفته که یکی از هتل های 3 ستاره با کیفیت است. هتل عرش مشهد هم به دلیل کیفیت بالا و امکانات خوب با هتل آپادانا برابری می کند.

قوانین این هتل چیست؟

هتل زیبای آپادانا در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو این هتل از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.2از 5
آرامش محیط 3.2از 5
کیفیت غذا 2.8از 5
موقعیت 3.7از 5
ارزش خرید 2.5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.1 از 5
خوب 17 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

کیفیت غذا افتضاااااااح همه چی خوب جز غذایی بی کیفیت و افتضاح

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

واقعا متاسفم کیفیت غذا افتضاح بود ما در آبان ۱۴۰۲ بمدت ۳ شب در این هتل اقامت داشتیم کافی شاپ نداره ،کلا خیلی ناراضی بودیم از وضعیت غذا و بهداشت ،متاسفم

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

این هتل متاسفانه فاقد مدیریت خوب و کارآمد مناسب بود،اتاقها بسیار غیر بهداشتی ،بخصوص سالن پذیرایی و سرو غذا وعدم رعایت نکات بسیار ساده و پیش پا افتاده مثل نداشتن لباس مناسب و بهداشتی در هنگام کار ،نداشتن دستکش و کلاه ،کثیف بودن و لکه دار بودن کلیه ظروف،قاشق و چنگالها بصورت فله ای در اختیار بود و کیفیت بسیار بد و پخت غذا با بی طعمی محض،یک نکته بسیار بسیار بد استعمال مواد....و پیچیدن بوی بسیار بد سیگار،استفاده از سرمایش و تهویه که همراه با صدایی بسیار بلند بودو چکه کردن مدام آب از قسمت زیر کانال سرمایش وتنها نکته مثبت برخورد خوب و مناسب کارکنان بود ،این هتل در خور داشتن هتل نیست،البته اگر گوش شنوایی باشد ،

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

تنها نکته مثبت نزدیک بودن به حرم وگرنه در بقیه موارد فوق العاده بد و ضعیف و حتی در حد یک مهمانسرای قدیمی ،سرویس دهی افتضاح غذا افتضاح بهداشت افتضاح ...درکل اولین و آخرین بار بود رفتم این هتل و به هیچ کس هم پیشنهاد نمیکنم ستاره های این هتل دقیقا توهین به شعور مسافرینه ،و بدتر از همه اینکه اصلا اهمیتی برای اعتراضا قائل نیستن و کوچکترین تغییری نمیدن در هیچی

2 از 5 خدمات هتل بد بود

اصلا نظافت اتاق خوب نبود موکتها کثیف سرویس بهداشتی بوی بدی میداد بوی فاضلاب اتاق رو برداشته بود نفس نمیشد کشید ی پنجره کثیف رو به دیوار کثیف داشت مث زندان بود فضای اتاق خیلی کوچیک بود فکر کنم اتاق دو تخته رو تخت اضافه زده بودن سه تخته به مردم اجاره میدن حتی ی فضا برای نشستن نداشت روی تخت باید میشستی نه صندلی نه میز جای سرو هیچی تو اتاق نبود حتی چایی رو باید روی تخت بشینی بخوری هیچ تهویه نداشت از همه بدتر مهمانپذیر هم ی سشوار دارن اینجا نداشت باید با موهای خیس مخصوصا درمورد خانمها که موهاشون بلنده کنار میومدی که باعث سرماخوردگی میشه از همه بدتر کیفیت غذا بود صبحانه خوب بود ولی ناهار وشام اصلا کیفیت نداشت رستوران باصندلیهای چوبی ورومیزی های پارچه ایی کثیف که تعویض هم نمیشد تنها نکته مثبتش اینکه پیاده میتونی بری حرم رفتار پرسنل هم خوب بود درکل این هتل رو اصلا پیشنهاد نمیدم

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

در کل نسبت به قیمتش خیلی ضعیفه اتاقهای کوچکی دارد وسایل قدیمی

2 از 5 خدمات هتل بد بود

اصلن توصیه نمیشه واقعا مزخرف ترین رستورانی ک رفتم مال این هتل بود کبابها را تکه تکه میکنن انگار به فقیر غذا میدن غذاهاشون اصلن کیفیت نداره تشک تختاش خراب شده و صدا میده سروصدای خیابان خیلی اذیت کنندس اتاقها فلاکس چایی نداره و حتما بایداز کافی شاپش بخری تنها نکته مثبت نزدیکیش به حرمه فقط همین

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

در کل ازاقامتمون راضی بودیم ولی مااتاق چهارتخته میخواستیم که متاسفانه اتاق سه تخته بود وبه جای تخت چهارم دوتاتشک روهم گذاشته بودن که راحت نبودوتلویزیون اتاق هم خراب بود کلانیومدن درست کنن.ولی نظافت اتاق وکیفیت غذایی هتل وموقعیت مکانی هتل خوب بود.

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل آپادانا بافت قدیمی داشت اتاق های کوچک ولی موقعیت خوبی نسبت به حرم داشت

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

راضی بودم همه چیز عالی بود ممنون

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل آپادانا مشهد کیفیت غذاها خوب رستوران تمیز و مرتب.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

3 ستاره عالی واقعا راضی بودم

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل آپادانا مشهد یک هتل با کیفیت و خوب در مشهد. من از اقامتم راضی بودم

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل آپادانا مشهد اون طوری هم که تعریف می کنن نیست. اتاق هاش خوبه اما کیفیت غذاش جالب نیست

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

با سلام وخسته نباشید
برای اولین بار بود که به وضعیت مسافران توسط یک نفر رسیدگی می شد و من از این جهت بسیار خوشحالم و لذت بردم از زحمات پرسنل هتل آپادانا مشهد سپاسگذارم.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام من رضایت کامل از مهمان نوازی هتل آپادانا مشهد دارم پذیرایی در حد عالی و مناسب دستتون درد نکنه متشکرم

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل آپادانا مشهد به نظر من اصلا خوب نیست. این هتل مشهد رو اصلا رزرو نکنید

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.